قالیشویی بانو شعبه اهری

قالیشویی در حصار و اهری کرج

قالیشویی و مبل شویی بانو شعبه حصار و اهری

قالیشویی و مبل شویی بانو عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج به عنوان بهترین و معتبر ترین قالیشویی فعال در شهر کرج می باشد. سرویس دهی به کلیه محله ها و مناطق استان البرز بویژه شهر کرج در سریعترین زمان ممکن. قالیشویی بانو کرج مجهز به کارخانه ی شستشوی اختصاصی، نیروی کار متعهد، مجرب و تحصیل کرده بهترین نوع خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد. قالیشویی بانو کرج سروس دهی ویژه ای به سراسر محله ها و مناطق شهر کرج و استان البرز را داشته و با استفاده از دفاتر و شعبات فعال خود در سراسر کرج سریعترین سرویس دهی به شما مشتریان عزیز را در هر روز ارائه می دهد.

 قالیشویی در حصار و اهری کرج

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

قالیشویی در حصار

قالیشویی در حصار | حصار از محله‌های قدیمی کرج در کنار رودخانه کرج هست که پوشیده از درختان زیادی می‌باشد که در فصل‌های گرم سال پذیرایی مردم استان البرز و مسافران عبوری از دیگر شهرها و استان‌های کشور می‌باشد. دهستان بیلقان آخرین حد محدودهٔ شهر کرج محسوب می‌شود که بعد از آن روستاهایی از قبیل روستای حسین‌آباد (کرج)، بهمینه و باغ از جمله بخش‌های این دهستان زیبا هستند. قالیشویی بانو آماده ارائه کلیه خدمات به ساکنین محترم محله حصار در سریع ترین زمان ممکن می باشد.

قالیشویی در اهری و پیک

اهری و پیک از خیابان ها و یا محله های مسکونی نشین شهر فردیس کرج می باشند. به دلیل وجود ساختمان های مسکونی متعدد این محله های نام برده به صورت کلی محله های مسکونی و یا دارای ساحتمانان مسکونی بسیاری می باشند. محله اهری و پیک دسترسی های خوب و سریعی به کرج و تهران داشته و به خاطر داشتن دسترسی های متعدد به عنوان یک محله ی مناسب برای سکونت به شمار می آیند. قالیشویی بانو کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در محله اهری و پیک فردیس کرج می باشد. سرویس دهی فوری هر روزه یکی از ویژگی های قالیشویی بانو کرج شعبه اهری و پیک فردیس کرج می باشد.

مبل شویی در حصار

مبل شویی در حصار | اگر شما هم از ساکنان محله حصار هستید، و یا اگر شما هم از باغ رستوران داران و یا رستوران های سنتی محله حصار کرج هستید، می توانید کلیه خدمات خشکشویی انواع میز و صندلی، مبلمان ها، میزهای رستورانی، میز و صندلی مدیریتی، مبلمان اداری و مسکونی خود را به مبل شویی بانو کرج ویژه محله حصار کرج بسپارید.

مبل شویی در اهری و پیک

مبل شویی در اهری و پیک | کلیه خدمات خشکشویی مبلمان های اداری و مسکونی در محل بدون ریزش آب با دستگاه رادکتور و شامپوهای شستشوی درجه یک ایرانی با بالاترین کیفیت و سریعترین زمان ممکن در محله های اهری و پیک کرج توسط متخصصین و کارکنان وقت شناس و آموزش دیده.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۳]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *