راهنمای شکایت از قالیشویی مشهد

شکایت از قالیشویی

شکایت از قالیشویی مشهد

گاهی اتفاق می افتد که فرش های مشتریان به خاطر بی دقتی پرسنل، کهنه بودن فرش، استفاده از مواد شوینده غیر استاندارد، و … دچار مشکل شده و فرش دوست داشتنی و قیمتی مشتری دچار آسیب شده و مشتری در این مورد متضرر گردد. در هر کسب و کاری ارتباطی بین مشتریان و عرضه کننده خدمات وجود دارد، واسط این این ارتباط در صنف قالیشویان اتحادیه قالیشویان می باشد که وظایف مهمی در این رابطه دارد.

اتحادیه موظف است با کارشناسی و با در نظر گرفتن حقوق طرفین بدون جانب داری شکایت مشتری از کارخانه قالیشویی را داوری کرده  و با در نظر گرفتن جوانب، نظر کارشناس در رابطه با ایراداتی که در فرش مشتری به وجود آمده و باعث شکایت ایشان از قالیشویی شده رای خود را در مورد شکایت مشتری از قالیشویی داده و حق را به حق دار برساند.

شکایت از قالیشویی

وظایف اتحادیه قالیشویی مشهد

اتحادیه های اصناف مختلف همگی چند وظیفه‌ی اصلی را بر عهده دارند که یکی از مهمترین وظایف آنها ایجاد نظم در کسب و کارهای زیر مجموع آنها می باشد. تصویب نرخ نامه خدمات که یکی از مهمترین وظایف اتحادیه ها بوده باعث شده کلیه کسب و کارهای زیر مجموعه اتحادیه در ارائه فاکتور قیمت خدمات خود از دستورالعمل اتحادیه پیروی کرده و به آن احترام بگذارند.

وظایف اتحادیه قالیشویی مشهد نیز همچون سایر اتحادیه ها برقراری نظم، رسیدگی به شکایات، نظارت و بازرسی از شرکتهای قالیشویی برای مشاهده کیفیت خدمات، تصویب قیمت نرخ نامه خدمات شستشوی فرش و … است. یکی از مهمترین وظایف اتحادیه داوری و رسیدگی به شکایات مشتریان می باشد.

چه موقع باید برای شکایت به اتحادیه قالیشویی مشهد رجوع کنیم؟

برخی از شهروندان اطلاعی در رابطه با نوع شکایت و مراحل آن ندارند و برای هر مشکل کوچکی اقدام به شکابت کرده و پرونده های زیادی در اتحادیه تشکیل می دهند و همین مسئله باعث می شود رسیدگی به شکایات سخت شده و برخی از شکایات زمان زیادی برای حل و فصل ببرند، در این مقاله سعی داریم راهنمای ثبت شکایت از قالیشویی را به صورت کامل اصولی و منطقی به شما توضیح دهیم.

فرشتان هنگام شستشو پاره شده است؟

پارگی فرش یک اتفاق نادر است که به سختی در شستشوی فرش اتفاق می افتد، اما فرض را بر این میگذاریم که این اتفاق برای شما افتاده و فرش دوست داشتنی شما دچاره پارگی شده و شما قالیشویی را مقصر این مورد میدانید. پارگی فرش خود نیز چند نکته دارد که در این قسمت به آنها شاره ای کوتاه خواهیم کرد.

فرش قبل از شستشو کارشناسی شده و به شما اعلام شده که فرش هنگام شستشو احتمال پارگی دارد؟

نوع اول: در برخی از قالیشویی ها فرش ها قبل از شستشو کارشناسی می شوند و کارشناس تشخیص می دهد که فرش تحمل شستشو زیر دستگاه شستشو را داشته یا ندارد، اگر فرش تحمل دستگاه را نداشته و احتمال پارگی در هنگام شستشو وجود داشته باشد، شرکت قالیشویی موظف است قبل از شستشو با مشتری تماس گرفته و از ایشان برای شستشو کسب اجازه کند و یا از مشتری رضایت نامه کتبی گرفته تا فرش را برای شستشو آماده کنند. در این مورد مشتری هیچگونه شکایتی نمیتواند بکند چرا که فرش را با رضایت ایشان کارخانه شستشو داده است.

نوع  دوم: فرش شما به دلیل عمر بالای آن دارای بافت ضعیفی است و شرکت قالیشویی بدون کارشناسی و اعلام به مشتری اقدام به شستشوی آن میکند، در این مورد مشتری میتواند از قالیشویی مد نظر خود شکایت کند که این شکایت را در اتحادیه کارشناس با نگاه به مستندات داوری کرده و رای خواهد داد. (در بیشتر مواقع این رای به نفع قالیشویی داده خواهد شد زیرا وظیفه ی اطلاع رسانی از کهنه بودن فرش بر عهده مشتری می باشد)

نوع سوم: در این قسمت فرش کهنه نبوده و بافت و تار و پود بسیار قوی دارد و بر اثر سهل انگاری پرسنل قالیشویی دچار پارگی شده است که این مورد ابتدا شرکت قالیشویی باید رضایت مالک فرش را جلب کند، این جلب رضایت می تواند یک رفوکاری حرفه ای فرش باشد که پارگی در فرش دیده نشود (اصولا اتحادیه این روش را پیشنهاد می دهد) و یا اینکه کارخانه باید با پرداخت جریمه رضایت مشتری را جلب کند.

پارگی فرش پس از تحویل از فالیشویی

فرشتان بعد از شستشو یک پرده زرد رنگ شده است؟

در این موارد نیازی نیست برای شکایت به اتحادیه مراجعه کرده و وقت خود را هدر بدهید، این اتفاق هنگام شستشو رخ می‌دهد و بیشتر شرکتهای قالیشویی راه حل این مشکل را می داند. اگر این اتفاق برای فرش شما افتاد با نهایت احترام از کارخانه قالیشویی درخواست کنید که برای رفع این مشکل فرش را برده و دوباره با مواد با کیفیت تری فرش را شستشو دهند تا پرده زرد رنگ روی فرش از بین برود. در بیشتر موارد شرکت های قالیشویی که مجاز بوده و فعالیت آنها زیر نظر اتحادیه قالیشویی مشهد می باشد، بدون چون و چرا اقدام به شستشو دوباره فرش شما می کنند.

اگر قالیشویی مد نظر از شستشوی دوباره و حل مشکل فرش شانه خالی کرد، شما مجبور هستید که برای حل این مشکل با اتحادیه تماس بگیرید و موضوع را عنوان کنید.

فرش بعد از شستشو لکه دار شده است؟

همانند پاراگراف بالا وجود لکه در فرش گهگاهی اتفاق می افتد و دلیل این لکه ها گاهی وقتها ماشین آلات شستشو می باشند که روغن کاری می شوند، اگر با لکه ای در فرش خود بعد تحویل از قالیشویی روبرو شدید کافی است، به سرویس کاران لکه ها را نشان داده و درخواست کنید که فرش را به کارخانه برده و دوباره بشویند.

اگر کارخانه از قبول این مورد سر باز زد شما می توانید این موضوع را به اتحادیه گزارش دهید تا اتحادیه اخطاری به قالیشویی مورد نظر شما بدهد تا مراحل دوباره شویی فرش شما طی شود.

مشاهده لکه در فرش پس از تحویل قالیشویی

فرش بعد از شستشو اصلا تمیز نشده است؟

دقت داشته باشید که فرش را بلافاصله بعد از تحویل از سرویسکاران باز کرده و یا دقت آن را بررسی کنید تا تمیزی فرش را پس از تحویل مشاهده کنید و یا اگر فرشتان به اندازه کافی تمیز نشده باشد همان لحظه کثیفی فرش را به سرویس کاران نشان داده و از آنها درخواست کنید فرش را برای شستشوی دوباره به کارخانه برگرداند.

همانند دو پاراگرافی که در بالا توضیح دادیم اکر سرویس کار از انجام به این درخواست شما شانه خالی کرد میتوانید با اتحادیه قالیشویی مشهد تماس گرفته و درخواست خود را عنوان کنید. اتحادیه ابتدا سعی کرده با تذکر مشکل را حل و فصل کند، اگر موفق به حل مسئله با تذکر نشد، کارشناس اتحادیه برای رسیدگی به شکایت شما فرش را بررسی کرده و داوری خواهد کرد.

کثیفی فرش پس زا تحویل از قالیشویی مشهد

بعد از گذشت ۴ روز فرشتان هنوز تحویل نشده است؟

این مورد هم نیازی به شکایت ندارد چون این اتفاق اصولا در ایام شلوغ سال یا همان روزهای قبل از عید نوروز می افتد که کاملا طبیعی است، دلیل این موضوع افزایش سفارش ها و فشار کار بالا است، اگر این زمان به بیشتر از ۵.۶ روز رسید ابتدا از شرکت قالیشویی پیگیر فرش خود باشید. اگر این اتفاق به بیش از ۱۰ روز طول کشید، اتحادیه قالیشویی مشهد را در جریان این موضع گذاشته و از آنها بخواهید به قالیشویی مورد نظر تذکر بدهد.

شماره اتحادیه قالیشویی مشهد

حال با مطالعه بند ها و عناوینی که در این مقاله برای شما تهیه کردیم نیاز به شکایت دارید، میتوانید با شماره های تماس اتحادیه قالیشویی مشهد به شماره های ۰۵۱۳۸۵۴۶۳۰۹ و ۰۵۱۳۸۵۹۳۲۱۰. اگر با شکایت در اتحادیه به هدف خود نرسیدید و باز هم احساس میکنید که در حق شما اجهاف شده است می توانید با سازمان بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی با شماره ۰۵۱۳۱۷۳۰۱۲۴  تماس بگیرید و پیگیر شکایت خود شوید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱۳ میانگین: ۳.۸]

۶۲ دیدگاه‌

  • قالی شویی شهرزاد فرش رو برد بعد ریشه هارو اصلا نشسته بود منشی با کلی دعوا اومدن بردن یک کمی شسته بودن حالا بعد از یک ماه ریشه های فرس داره میپرسه خیر نبینن فرشم رو سه سال پیش از فرش مشهد خریدم کسی به شهرزاد اصلا زنگ نزنه من که راضی نیستم

  • قالی شویی ابریشم مشهد سه تا قالی دادم فقط اب خالی شسته کثیف یک اپراتور زن زبون نفهمم داره تو گرونی شستن که ۲۵۰ هر قالی ان شالله خیر نبینید

  • قالیشویی ابریشم افتضاحه فرش منو کثیف برگردوندن انگار اصلا شسته نشده.به هیچ عنوان ابریشم ندید.زنگ هم زدم مسعولش خانم محمدی حرف حالیش نیست و تلفن قط میکنه.

  • سلام قالیهامون دادیم قالیشویی سید حافظ بعد یه هفته ک قرار بیارن همشون بد دهنی میکنن از مدیر بی ادبشون بگیر تا دستمالکشاشون زمانی ک اتحادیه پیگیر ی نکنه همین دیگ

  • سلام به قالیشویی عدالتیان هم اصلا فرش هاتون ندید همینطور که بردن آوردن بعدشم گفتن ما لکه گیری فرش نداریم نمدونم هدفشون از شستن فرش دقیقا چی بوده فقط آب پاشی کرده بودن و همینطور خیس با ریشه های زرد آورد

  • قالیشویی ایران فرشمو سالم برده پاره بهم تحویل داده
    اینم از یک قالیشویی قدیمی و بنام که اندازه ۲۰ سانت فرش پاره شده شیرازه فرشم خراب کردن فرشم لک اوردن

  • با قالیشویی مشهد برای شستن قالیهام تماس گرفتم امروز فردا کردن آخرشم نیومدن ببرن برای موکتهام به نارنج وترنج به مدیریت مقدم زنگ زدم بعد سه روز که موکتهارو آوردن اولا انگار فقط آب خالی ریختن رو موکتها چون اصلا فرقی نکرده بود دوما از متراژ واقعی بیشتر حساب کردن که اول پولشو گفت کارت به کارت کن بعد موکتها رو میارن بعد هم که چند بار تماس گرفتم پاسخگو نیست حرومشون بشه پول اضافی که میگیره . انشاالله خرج دوا درمونش بشه به مقدم نارنج و ترنج اصلا سفارش کار ندین که کلاهبرداره راننده معتاد هم میفرسته تو خونه مردم.

  • باسلام
    من فرشهام را به قالیشویی آئین خراسان دادم.برخلاف ادعاهایی که دارند متاسفانه شستشو که افتضاح بود،ریشه فرشها کثیف، فرشها پر پرز، یکی از فرشها نصفش زرد بود، وقتی فرش راآوردند نم داشت و کلی ایراد دیگه . و بدتر از همه اینها نحوه پاسخ گویی مدیریت که ادعا میکنند که خدمات خوب و رایگان دارند و متاسفانه هزینه خدمات میگیرند. و برای رفع ایراد کارشون اونقدر تماس گرفتیم تا در نهایت اومدند و گفتند همینجا رفعش میکنیم و رفع نشد.
    متاسفانه اتحادیه هم که اصلا پاسخگو نیستند.

    • دوتا فرش ۹ متری ک فقط سه ساله استفاده کردم دادم به قالیشویی آئین خراسان(خراسان سابق)، دفعه اول ک فرش رو تحویل دادن روی فرش لکه های سفید مثل وایتکس ریختگی بود و فرش زرد بود، تماس گرفتم گفتن دستگاه کلر زنشون خراب بوده دستی زدن، اومدن بردن. مجددا فرش هامو برگردوندن فرش هام کاملا زرد و کدر بودن و البته لکه های سفید چندتاشون روسطح فرش مونده بودن، مجددا تماس گرفتم تلفن رو روم قطع کردن.
      این قالیشویی به هیچ عنوان توصیه نمیشه
      والان ی سوال دارم چجوری میتونم ازشون شکایت کنم

  • سلام قالیشویی سیرود افتضاحی که برای من به بار آورد این بود که دوتا فرش ۱۲متری یه مدل بهش دادم بعد چندروز آورد ومنم بعد چند روز پهن کردم دیدم یکی درسته یکی دیگه همون گله ولی رنگش و ضخامتش فرق می‌کرد وسوختگی هم داشت اول گفت ببخشید پیدا میکنم بعد دوروز گفت گم شده چیکار کنم منم گفتم صنف شکایت میکنم گفت هر کار میخوای بکن میخواستم ببینم اینا اینقدر بی صاحبن که این حرفو به من زد

  • سلام مملکتی که بی در و پیکر هست همین میشه از بالا تا پایین شون همه دزدن فکر کردید اتحادیشون کیه خود همین آشغالا هستن وگرنه شماره ای که مقدور نیست تماس باهاش رو به مردم نمی‌دادن یک هفته دارم سعی میکنم زنگ میزنم جواب نمی‌دن اتحایشون بخوره وسط فرق سرشون همین میشه که قالیشویان انقد‌پرو وگستاخ میشن

  • بنده فرش رو به قالیشویی نقش ترنج دادم آقای مقدم مدیرشه زنگ زده نبودم بعد زنگ میزنم میگم بیا نیم ساعت گذشته ک میگه خواستی باشی باید کل مبلغ و رو بدی ب اضافه ۳۰ تومن اضاف تا ببینیم کی مسیرمون بخوره بیاریم و بدیم.کجای دنیا پولو اول میدن بعد فرشو میارن .بی عرضه ترین قالیشویی نقش ترنج

  • قالیشویی نقش ترنج در مشهد،
    فقط تبلیغ و وعده دروغ است. بردن بشورن،و بعد دوباره کثیف اوردن،
    اعتراضکردیم، مدیر بی شعورش میگه خوبه موقع شستن پاره نشدن.

    • سلام وقت بخیر بنده حسین مقدم هستم مدیر قالیشویی نقش ترنج
      لازم به ذکر است که بدانید در فصل. شلوغی برج ۱۱و۱۲
      متاسفانه بعضی اوقات در کار و تحویل و شستشو فرش
      حرف شما دوستان درست و صحیح می‌باشد ایراداتی در کار هست و نه برای بنده. بلکه برای هر قالیشویی امکان داره اتفاق بیفته .
      بازهم اگر کسی از شستشو ناراضی هست میتونید تماس بگیرید تا در رفع ایراد ومشکل خدمت رسانی کنم
      بازهم در از تمام دوستان عذرخواهی میکنم

  • سلام من ۴تخته فرش ۱۲ متری دادم به قالی شویی ایران زمین ازبس لول کردن وبادکرده شده ۹متری بخودشون زنگ میزنم بددهنی میکنن اتحادیه ام اصن جواب نمیده

  • سلام قالی شویی ملی افتضاحه من هم فرش رو دادم خیلی کثیف شسته والان ده روزه برده وقالی رو نمیاره میگه اول پول روواریز کن من هم گفتم تا قالی رو نیاری ومن نبینم پولی نمی دهم تازه میگه برو دفتر نهاد ریاست جمهوری شکایت کن خیلی بی ادبانه پاسخ میده ومیگه همینی که هست
    تشکر از قالی شویی ملی که هرکاری دلش می خواد میکنه وهیچ کس هم جواب ما رو نمیده

  • سلام. من یک عدد فرش ۱۲ متری به قالیشویی نقش ترنج دادم. فرشمونو تحویل ندادن هرچی زنگ می زنیم جوابگو نیستن. میگن اول پول و واریز کنین بعد میاریم وگرنه هر کار می خواین بکنین. میگم والا اول فرش بیارین درب منزل پول و بگیرین. فرش مون نمیدن. اتحادیه هم جوابگو نیسته هرچی تماس می گیریم. واقعا قالیشویی افتضاحی هسته من که نمره صفر میدم بهشون.

    • با من هم همین کار و کردن،پپل بیشتری هم خواستن برای انبارداری و حمل
      بعد هم که فرش و آوردن هم دستی پاره شده بود هم ماشینی .باهاشون تماس گرفتم قبول نمیکردن
      گفتن راننده بهتون گفته ،منم گفتم اگه راننده گفته باید توی فاکتور می نوشت.خلاصه هر روز میگن میایم می‌بریم رفو ،هیچکس هم نمیاد
      اتحادیه هم اصلا تلفن جواب نمی‌دهد

    • قالیشویی نقش ترنج و آقای مقدم،افتضاح است.
      ۳تخته فرش از من بردن که بایستی سفیدشویی می‌شده
      اما با وجود فاکتور میگه ما بنامون ب سفید شویی نبوده و هرسه فرش کثیف است.تماس م که میگیرم فقط پشت تلفن حرف بی خود میزنه.

  • به قالیشویی ملی تو رو خدا فرشتان ندید … فرش منو بردن کثیف و با بوی بد ادرار برگردوندن… بهشون دادم فروش بشورن، هیچ تغییری نکرده، لکه های فرش حتی کمی تغییر نکرده😤😤😤😤

      • قالیشویی محمدیان روزی که میخواستم فرشها رو تحویل بدم گفت ۳روزه تحویل میدم،الان ۱هفته است نیاورده بجای پیگیری مدیر بی ادب شون با گستاخی میگه هر کاری میخواین بکنید چون میدونه اتحادیه درست حسابی ندارند

  • ما یک هفتس ۴تا قالی ب قالی شوئی مرواریدشرق سلطانی مشهد دادیم هنوز میگن سه روز دیگ میاریم گفتیم پیگیری میکنیم گفتن هیچ غلطی نمیتونید بکنید لطفا قالی هاتون رو بهشون ندید هیچکسم نیست ک پیگیری کنه 😒

  • قالیشویی شاهد مشهد فرش نه متری فرهی ماشینی رنگ روشن رو برده نخ کش و با لکه های وسیع نارنجی تو ساعاتی که ملت سرکار هستند و از، قبل باهاشون فیکس شده فلان ساعت بیارید ساعت یک زمانی که منزل نبودیم اومدن فرش رو انداختن خونه همسایه و رفتن و انعام اضافی هم طلب کردن تو این اوضاع بد اقتصادی مردم هرسال باید پول فرش بدن؟! این خسارت رو چحور جبران میکنن کسی هست شکایت کرده و به نتیجه رسیده باشه؟

  • قالیشویی گوهرشاد فرش منو ۸ روزه بردن بعد از کلی پیگیری بدون اینکه اطلاع بدن چه ساعتی میان آوردن و ما منزل نبودیم و برگشت زدن هر چی میگم شما اصلا تماس نگرفتین قبول نمی کنه و میگه هزینه مجدد میگیرم تا بیارم وگرنه نمیارم!!!!

  • فرش دادم قالیشویی مهرایران که اگه نمیشستن بهتربود ازاول کثیف ترو نجس ترتحویل دادن ۷روزهست بردن شستشو مجدد هنوز نیاوردن همش میگن امروز میاریم واقعا ادم ازخریت هست به هرقالیشویی بده بشورن

  • فرش دادم قالیشویی مهرایران که اگه نمیشستن بهتربود ازاول کثیف ترو نجس ترتحویل دادن ۷روزهست بردن شستشو مجدد هنوز نیاوردن همش میگن امروز میاریم واقعا ادم ازخریت هست به هرقالیشویی بده بشورن

  • تروخدا فرشاتون رو به نقش ترنج ندین،فقط پول و انعام گرفتن و فرشهای مارو داغون کردن به جای شستن کثیف کردن فقط

  • قالیشویی نقش ترنج خیلی افتضاحه،خدا ازشون نگذره،۲ تا فرش مارو خیس تحویل دادن الان همش زرده،داغون کردن جوابگو هم نیستن،اتحادیه هم که جواب نمیده،خدا ازشون نگذره،

  • واقعا شکایات از نقش ترنج بیشتره چرا مجوزش رو لغو نمیکنن مدیرش بیماره میخواد با مردم لجبازی کنه بعد از ۹ روز و گرفتن انعام میگه اول پولو بدین بعد من فردا رو میارم تو رو خدا تو انتخاب قالیشویی دقت کنید

    • خدا نعلت کنه قالی شویی سرافراز رو که فرشو کثیف آورده لاش نهار روز قبلکه خورده بودیم برد .ریشه ها سیاه و کثیف تر از رو ز اول
      اینم اتحادیه یک مشت خواب که جوابگوی هیچ کس نیستن
      به غیر واگزار کردن به خدا چه چاره ای داریم

  • من دوتا فرش دادم قالیشویی قدس وقتی آوردن اول اصرار به گرفتن انعام داشتن انعام بهشون دادم وقتی فروش آوردم خونه باز کردم فرش هنوز خیس بود بوی وایتکس میداد خوب تمیز نشده بود یه فرش پاره شده بود انگار با مواد شستشو سوخته شده بود و بافت فرش خشک شده بود پارتیش بیشتر میشد واقعا افتضاح بود

  • فرش ۹ متری نوی خودم رو دادم قالیشویی تهرانی و پاره تحویل گرفتم و جالب اینجاست که در این طور مواقع حرفی ندارند بزنند جز اینکه از قبل بوده و ما نکردیم و مواد ما فقط پودر هست و ریکا

      • سلام دوست عزیز
        شماره هایی که برای تماس با اتحادیه از طرف اتحادیه معرفی شده ۰۵۱۳۸۵۴۶۳۰۹ و ۰۵۱۳۸۵۹۳۲۱۰ برای اتحادیه و شماره بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی ۰۵۱۳۱۷۳۰۱۲۴ می باشد.

      • سلام به قالیشویی شاهد مشهد یک فرش ۹متری کرم رنگ که یک سال بیشتر کار نکرده دادم آورده فرش کلا زرد رنگ با لکه های زیاد آورده میگه از اول بود واقعا چرا باید اینا اینقدر پرو باشن که اینجوری جواب بدن می گن هر کاری دوست داری برو بکن

      • قالیشویی ترنج بامدیریت مقدم
        بسیارکثیف کار
        بی تعهد
        بی ادب
        دروغگو میباشد. اصلا به این قالیشویی اعتمادنکنید

  • من فرشامودادم قالیشویی ابریشم اصلاتمیزنشستن درضمن یکی ازفرشاموپاره کردن فقط تبلیغات الکی دارن وجوابگونیستن

    • سلام من هم این اتفاق افتاده و هنوز هم پا یخ نگرفتم .آقای رییس اتحادیه کدام عزیز باید پاسخگو باشد

    • قالیشویی ترنج خیلی خیلی افتضاحه… کامنت هارو بخونید بیشترین نارضایتی.. میگن اومدیم نبودید حالا بیشتر پول بدید تا بیارییم…. ❌قالیشویی ترنج❌

  • ما فرش ۲۴ متری نو رو دادیم قالیشویی ابریشم برای شستشو ، پاره بما تحویل دادن اصلا کارشون خوب نیست اینقدر هم شعارشون ضمانت تحویل کار رو دارن، نه کارشون تمیز نه خوشقولن و نه با مسئولیت، به شدت مجموعه بد و ناکار آمدی دارن، اصلا فرشهاتون رو به قالیشویی ابریشم مشهد ندین که واقعا افتضاح کارشون خدا لعنتشون کنه که امانت مردم براشون مهم نیست

  • من یک فرش دوازده متری دادم قالیشویی نقش ترنج مشهد بعد از تحویل متوجه شدم که حتی لای فرش را باز نکرده اند و فقط فرش را با شلنگ خیس کرده و تحویل داده اند زیرا وقتی ان را باز کردم داخل ان پر از اشغال و نرمه شیشه بود دوستان دقت کنند که گول این حقه باز ها را نخورند و به بهانه کمی ارزان بودن اعصاب خود را خراب نکنند حتما به قالی شویی قدیمی و خوش نام مراجعه کنند کمی گران تر است ولی نتیجه قابل قیاس نیست در ضمن هیچ یک از تلفن های اتحادیه کار نمیکند!!!!!!!!!!!!!!

    • من هم سه تخته فرش دادم بهشون، بعداز ده روز میگن که فرش رو آوردیم و نبودین، درصورتی که نه زنگ زدن، نه فرشی آوردن. تا دیروز میگفتن که هوا ابری و بارونیه، خشک نشده، امروز میگن که آوردیم و برگشت خورده. یه چیزی هم طلبکار هستن. این قالیشویی به نظرم دزده. زنگ نزنید بهش.

      • چرا واقعا برای هم ارزش قائل نمیشیم این همه انسان دارن زنگ میزنن اتحادیه با هر ۳ خط تماس گرفتم جواب نمیدن اگر شما پیگیر بودین این همه قالیشویی جسارت پیدا نمیکردن خسارت به مال مردم بزنن . فرش دادم قالیشویی ملل کثیف دوباره تحویل دادن با کمال پرویی ام میگن برو زنگ بزن اتحادیه حتما میدونن که شما عینهو خیالتونم نیست که حواله میکنن به شما . وجدان کاری داشته باشید تو این شرایط سخت اقتصادی بیشتر سر مردم مملکت فشار میارید

  • متاسفم من خودم رسانه ای هستم و قبل از شکایت از قالیشویی قدس که بسیار بی ادب، بی مسئولیت و در خانه خفتم مردن و به زور ازم انعام و‌کرایه ماشین گرفتن باید اول به مراجع قضایی از صنف قالیشویی های مشهد شکایت کنم که شماره ها الکیه و هیچکس پاسخگو نیست برای همین این صنف اینقدر خودسر و بیشعورن

  • واقعا متاسفم برای خودم و این مملکت
    یه هفتس دارم زنگ میزنم جواب نمیدن
    به کی باید شکایت کنیم
    اتحادیه که این باشه وای به حال بقیه

  • سلام من هرچی به شماره های اتحادیه زنگ میزنم متاسفانه پاسخی تا کنون نشنیده ام تعداد ۷ تخته فرش کوچیک و بزرگ دادم به فرش شویی ابریشم که زمانی فرشهای نو منو تحویل دادن متاسفانه یک فرش۹متری یک فرش ۶متری یک قالیچه هنگام شستشو دچار پارگی شده هر روز زنگ زدم بیان رفو کنن ول تاکنون نیامدن از مالک قالی شویی ابریشم شکایت تقاضای استرداد خسارت دارم

    • دقیقا امروز فرش ۲۴ متری منو همین قالیشویی پاره تحویل داده خدا لعنتشون که که فرش نو رو تیکه پاره آوردن

  • اتحادیه که خودش جواب تلفن مراجعین رو نمیده چه انتظاری از قالیشویی داریم ما
    متاسفم برای خودمون که باید همچین مراجعی داشته باشیم

  • چرا هیچ کس پاسخ گو نیست یک هفته هست که دارم به اتحادیه زنگ میزنم هیچ کس گوشی رو بر نمیداره یکی از شماره ها هم که خرابه به سازمان بازرسی نظارت اصناف هم زنگ زدم گوشی رو بر نداشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *