قیمت قالیشویی و مبل شویی کرج

قیمت قالیشویی کرج

قیمت قالیشویی کرج


قیمت قالیشویی کرج

قیمت قالیشویی در کرج یکی از چالش های مهم خانوار برای سپردن فرش‌های خود به قالیشویی است. با توجه به تعداد بالای کارخانه‌ها و دفاتر قالیشویی، عدم اطلاع رسانی صحیح اتحادیه صنف قالیشویان و فرش فروشان کرج از قیمت خدمات قالیشویی، بدست آوردن قیمت دقیق قالیشویی در کرج به یک چالش مهم برای خانوار های شهر کرج تبدیل شده است.

شرکتهای قالیشویی کرج برای قیمت گذاری خدمات خود هر کدام یک فرمول خاصی برای خود تعریف کرده‌اند و طبق آن به مشتریان خود قیمت اعلام می‌کنند. اتحادیه صنف قالیشویان و فرش فروشان شهر کرج یک نرخ ثابت را برای کلیه خدمات قالیشویی تصویب کرده و قالیشویان را مجاب کرده که آن لیست را در دفتر و یا محل کار خود در جایی که بهترین دید برای مشتریان را دارد نصب کنند.

آیا مشتریان قالیشویی به صورت حضوری برای تحویل فرش برای شستشو به دفتر قالیشویی مراجعه می‌کنند تا نرخ نامه را بر روی دیوار دفتر قالیشویی مشاهده کنند؟ پاسخ بسیار واضح است، خیر! سفارشات قالیشویی عموماً به صورت تماس تلفنی و یا سفارش آنلاین در وبسایت قالیشویی بوده و بیشتر مشتریان از قیمت اتحادیه فرش فروشان و قالیشویان کرج هیچ اطلاعی ندارند.

این موضوع از عدم اطلاع رسانی دقیق اتحادیه از قیمت‌ها به خانوار های استان البرز و شهر کرج می باشد که میتوان به سادگی هرچه تمامتر این قیمتهارا در رادیو و تلوزیون استانی به اهالی شهر کرج اعلام کرد و یا با ایجاد یک وبسایت مرجع برای اتحادیه قالیشویان و فرش فروشان کرج، مشتریان را برای دریافت قیمت مصوب اتحادیه به وبسایت معتبر اتحادیه هدایت کرد.

قیمت قالیشویی کرج
قیمت قالیشویی کرج

قیمت قالیشویی در کرج

ما با تماس با چند قالیشویی فعال در شهر کرج و بررسی قیمت خدمات آنها به یک میانگین قیمتی برای قالیشویی در کرج رسیده ایم و در این مقاله سعی داریم که این قیمتها را با بررسی های دقیق به شما مشتریان و اهالی عزیز شهر کرج و سایر شهر های استان البرز شرح دهیم.
قیمت‌های اعلامی در این مقاله کمی بالاتر از قیمتهای اتحادیه صنف فرش فروشان و قالیشویان شهر کرج می باشد؛ دلیل انتشار قیمتهایی بالاتر از نرخ اتحادیه بررسی های قیمت قالیشویی در کرج بوده و شما میتوانید به صورت حدودی و میانگین از قیمت‌های قالیشویی در کرج اطلاع داشته باشید.
قیمتها در این مقاله به صورت پایه می‌باشند، تا آنجا که ما با تماسهای خود نتیجه گیری کرده ایم بسیاری از قالیشویان فعال در کرج نرخ خدمات قالیشویی کرج را با یک فرمولی به مشتری اعلام می‌کنند و این فرمول الهام گرفته از قیمت پایه اتحادیه برای خدمات می باشد. قیمت‌های قالیشویی کرج به شرح ذیل می‌باشد.

توجه داشته باشید که قیمتهای زیر نرخ های سال ۱۳۹۹ بوده و در سال ۱۴۰۰ نیز همین نرخ‌‌ها استفاده می شود. در صورت اعلام نرخ جدید از طرف اتحادیه، در سریعترین زمان ممکن قیمت‌های جدید جایگزین قیمت‌های قدیم خواهد شد.

  • قیمت پایه شستشو برای انواع موکت متری از ۳۵۰۰ تومان.
  • قیمت پایه شستشو برای فرش‌های تا سقف ۱۰۰۰ شانه متری از ۱۰۰۰۰ تومان.
  • قیمت پایه شستشو برای فرش‌های ۱۲۰۰ شانه به بالا و فانتزی متری از ۱۳۰۰۰ تومان.
  • قیمت پایه شستشو برای فرش دستبافت کمتر از ۲۵ رج – هر متر مربع – ۱۸۰۰۰ تومان.
  • قیمت پایه شستشو برای فرش (دستبافت اعلاء و کاشان با رنگ روشن – هر متر مربع: ۲۴۰۰۰ تومان.
  • شستشوی فرش دستبافت ۲۵ رج به بالا اعم از گل ابریشم، نایین، اصقهان، تبریز، ابریشم و فرش های کهنه با قدمت ۲۰ سال به بالا، کهنه های عتیقه و فرش های صادراتی، با قرارداد فی ما بین با رعایت عرف بازار.
  • شستشوی فرش های ماشینی ابریشم مصنوعی، تیکه دوزی، چرمی و خارجی – با قرارداد فی ما بین با رعایت عرف بازار
  • کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی – تا سقف ۱۲ متر – ۱۵۰۰۰ تومان
  • کرایه رفت و برگشت، بارگیری و تخلیه تا درب واحد مسکونی – بیش از ۱۲ متر – ۲۰۰۰۰ تومان

قیمت رفوگری و خدمات ترمیم فرش در کرج

برای بدست آوردن قیمت رفوگری، رنگبرداری، رفع سوختگی و سایر خدمات ترمیم فرش با قالیشویان بسیاری در کرج تماس گرفته‌ایم، برخی از آنها در همان ابتدا یک قیمتی اعلام کردن و بیشتر آنها با اعلام اینکه فرش نیاز به خدمات، ابتدا باید توسط کارشناس رویت شود و سپس قیمت گذاری شود از اعلام قیمت خودداری کردند.
اگر کمی به این موضوع فکر کنیم اعلام نکردن قیمت خدمات تعمیرات فرش در همان ابتدای تماس تا حدودی منطقی به نظر می آید! برای اعلام قیمت خدمات ترمیم و ابتدا باید فرش توسط کارشناس مشاهده شود و تعمیرات آن قیمت گذاری شود. پس به خاطر داشته باشید که قیمتهای خدمات تعمیرات و رفوگری فرش پس از رویت فرش توسط کارشناس ارسالی قالیشویی به شما اعلام می شود.
خدمات ترمیم و بازسازی فرش‌ها به صورت یک قرارداد فی مابین شرکت و مشتری می باشد و قیمت به صورت توافقی مشخص می شود و اتحادیه در این زمینه دخالتی نخواهد داشت.

قیمت مبل شویی کرج

از آنجایی که برای بدست آوردن قیمت مبل شویی کرج با اتحادیه‌های خشکشویی و قالیشویی تماس گرفتیم و قیمت مصوبی پیدا نکردیم، تصمیم گرفتیم برای بدست آوردن قیمتهای میانگین خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب در کرج، دوباره از شرکتهای قالیشویی که خدمات مبل شویی نیز ارائه می‌دهند سوال بپرسیم.
با تماس های متعدد با چند قالیشویی فعال در کرج لیستی را برای شما تهیه کرده ایم که به قیمت‌ها به صورت میانگین اشاره می‌کند که لیست قیمت مبل شویی در کرج به شرح ذیل است.

  • مبل ۷ نفره ۱۷۰۰۰۰ تومان.
  • مبل ۹ نفره ۲۰۰۰۰۰ تومان.
  • صندلی ناهار خوری ۲۰۰۰۰ تومان.
  • تشک خوشخواب ۲ نفره ۱۹۰۰۰۰ تومان.
  • تشک خوشخواب تک نفره ۱۴۰۰۰۰ تومان.
  • خشکشویی موکت معمولی متری ۶۰۰۰ تومان.
  • خشکشویی پالاز موکت متری ۱۰۰۰۰ تومان.
  • شستشوی صندلی ماشین ۱۶۰۰۰۰ تومان.
  • خشکشویی تاتامی متری ۱۰۰۰۰ تومان.

سخن پایانی

دقت داشته باشید که قیمت شستشوی فرش نباید آنچنان موضوع مهمی باشد! مهمترین موضوع انتخاب قالیشویی با کیفیت بالا می‌باشد که علاوه بر شستشوی حرفه‌ای فرش شما، از اخلاق حرفه ای کاری برخوردار باشد و ضمانت خدمات داشته و فرش را هنگام شستشو پاره نکند! با کیفیت شستشوی پایین داشته و رضایت شمارا جلب نکند.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۳ میانگین: ۴]

۲ دیدگاه‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *