قالیشویی در شهرک بعثت

قالیشویی در شهر زراعی قالیشویی در شهرک بعثت

قالیشویی و مبل شویی بانو در شهرک زراعی و شهرک بعثت

قالیشویی و مبل شویی بانو کرج بهترین، معتبر ترین و خوب ترین قالیشویی نزدیک به محله شهرک زراعی و شهرک بعثت کرج با کادر مجرب و آموزش دیده. سرویس دهی ویژه و فوری به کلیه محله های کرج از جمله شهرک زراعی و شهرک بعثت در سریع ترین زمان ممکن. شرکت قالیشویی و مبل شویی بانو کرج مجهز به کارخانه ای اختصاصی در حومه کرج با ماشین آلاتی تمام اتوماتیک با آخرین تکنولوژی روز دنیا آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز شهر کرج بدون واسطه و دلالی می باشد.

قالیشویی و مبل شویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان شهر کرج و استان البرز بوده و از این رو کلیه فعالیت ها و خدمات این شرکت تحت نظر اتحادیه قالیشویان، فاکتور های صادر شده تحت نظارت کارشناسان اتجادیه می باشد. قالیشویی بانو کرج دارای شعبات فعالی در سراسر شهر کرج و استان البرز می باشد که در این مقاله قصد معرفی قالیشویی و مبل شویی بانو در شهرک زراعی و شهرک بعثت را داریم.

قالیشویی در شهر زراعی قالیشویی در شهرک بعثت

قالیشویی در شهرک زراعی

شهرک مهندس زراعی یکی از شهرک های مهم مشکین دشت کرج بوده و عموما شهرکی مسکونی به شمار می رود. قالیشویی بانو شهرک زراعی آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در شهرک زراعی در سریعترین زمان ممکن بوده و کلیه خدمات شستشوی انواع فرش را با بالاترین کیفیت به ساکنان شهرک مهندس زراعی ارائه می دهد.

قالیشویی در شهرک بعثت

قالیشویی شهرک بعثت یکی از شعبات قالیشویی بانو در مشکین دشت کرج بوده و سرویس دهی آن ویژه محله شهرک بعث می باشد. شهرک بعثت نیز یک شهرک مشکونی با عموم منازل مسکونی می باشد. این تعداد از شهرک ها و خانوار های ساکن در آن نیاز به یک شرکت قالیشویی و خدماتی ویژه داشته و قالیشویی بانو شهرک بعثت آماده ارائه کلیه خدمات به همشهریان عزیز شهرک بعث می باشد.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

مبل شویی در شهرک زراعی

مبل شویی شهرک زراعی یکی از مهمترین خدمات مبل شویی بانو در محله مشکین دشت کرج می باشد. کلیه خدمات خشکشویی انواع مبل، صندلی های اداری و تجاری و … در اسرع وقت در محل ویژه شهرک زراعی می باشد. خشکشویی انواع مبلمان های مسکونی در محل توسط اراد متخصص بدون ریزش آب با شامپو های درجه یک ایرانی.

مبل شویی در شهرک بعثت

مبل شویی شهرک بعثت کرج آماده ارائه کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و خوشخواب در محل با بالاترین کیفیت و ضمانت خدمات می باشد. مبل شویی بانو آماده ارائه خدمات خشکشویی انواع مبلمان های راحتی، استیل، چرمی، میکروفیبر و … در محل با تعیین وقت قبلی می باشد.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۵ میانگین: ۳.۶]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *