تاثیر قالیشویی در نظافت منازل و سازمانها

قالیشویی کرج

تاثیر قالیشویی در نظافت منازل و سازمانها

قالیشویی کرج

مقدمه

قالیشویی و خدمات قالیشویی که معمولا قالیشویی ها انجام می دهند شامل : رفع عیوب قالی ،لکه برداری ،رنگرزی ، و خدمات مربوط به حمل و نقل قالی و.. است که توسط افراد متخصص انجام می شود . استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن باعث بالا رفتن کیفیت شست و شویی و رضایت مشتری می شود .

تاثیر قالیشویی در نظافت و پاکیزگی منازل و سازمان

انجام شست وشویی قالی از کارهای سخت می باشد که نیاز به تعداد افراد زیاد و امکانات دارد ، به ویژه قالی های ابرایشمی و دست بافت که نیاز به دستگاه های مخصوص است که به بافت فرش آسیب نرسد .
قالیشویی یکی از خدمات مهم در زمینه شست و شو است که امروزه زیاد از قالیشویی و خدمات قالیشویی استفاده می شود . انجام شست و شویی باکیفیت و سریع و به موقع موجب شده است که افراد و سازمان ها ترغیب شوند که از خدمات قالیشویی استفاده کنند.

در قالیشویی برخی از مراحل شست وشو توسط دستگاه های مکانیزه و اتوماتیک انجام می شود که علاوه بر بالا رفتن کیفیت و سرعت موجب می شود که به بافت فرش آسیب نرسد.
در قالیشویی قبل از اقدام به شست و شو ، پرسنل متعهد، عیوب فرش مانند لکه برداری و خاک گیری… انجام می دهند و سپس اقدام به شست و شو می کنند و این تعهد و احساس مسولیت پرسنل باعث رضایت مشتریان شده است.

قالیشویی های بزرگ و مجهز به امکانات جدید علاوه بر شست وشویی قالی و قالی های ابریشمی و دست بافت به شست وشوی موکت و مبل شویی و رفو گری و مرمت و بازسازی ، رنگ برداری ، لکه گیری فرش ، موگیری فرش و ترمیم ریشه و شیرازه ی فرش و… انجام می دهند.

قالیشویی در حصارک

انجام خدمات باکیفیت قالیشویی، در قالیشویی در شاه عباسی

شست وشو و خدمات به روز و رفتار و برخورد های درست پرسنل و مدیران باعث رضایت و اعتماد مردم این منطقه شده است به طوری که مردم قالیشویی در شاه عباسی را به عنوان یک قالیشویی باکیفیت و خوب و متهد می شناسند . کسب این افتخار و جایگاه مهم در نزد مردم باعث شده که مدیران در قالیشویی در شاه عباسی برای مدیریت و برنامه ریزی بهتر و همچنین جلوگیری در اتلاف وقت مردم سفارشات به صورت آنلاین انجام شود.

سفارشات به صورت آنلاین باعث می شود مشتریان و پرسنل بهتر و دقیق تر سفارشات را پیگیری نمایند .سفارشات به صورت آنلاین منجرب می شود مشتریان ،آنلاین مبلغ خدمات را واریز نمایند و این باعث می شود که هرگونه سو استفاده مالی از مشتریان از بین برود و منجرب به اطمینان خاطر و اعتماد مشتریان شود.

قالیشویی خوب شاه عباسی

قالیشویی کرج با ارایه ضمانت نامه

قالیشویی کرج برای اطمینان مشتریان از انجام با کیفیت خدمات قالیشویی به مشتریان ضمانت نامه کتبی می دهند .
خدمات مبل شویی با امکانات و تجهیزات حرفه ای در منزل یا محل کار انجام می شود .
خدمات پرزگیری در قالیشویی کرج به این صورت انجام می شود که بعد از خاک گیری، با استفاده از دستگاه های مکانیزه با مکش بالا پرز گیری فرش انجام می شود .
ارایه خدمات تخصصی مرمت و بازسازی فرش که شامل سوختگی و پارگی فرش، خرابی ریشه ،رنگبرداری از فرش و.. است انجام می شود .
برای پوشاندن و نظم بخشیدن به کناره های فرش عملیات ریشه کشی و شیرازه دوزی انجام می شود .
اطلاعاتی که باید پرسنل قالیشویی و مشتریان بدانند:

  • وزن فرش ماشینی چطور اندازه گیری می شود؟
  • وزن فرش ماشینی به توجه به الیافی که استفاده شده و همجنین با توجه به نوع بافت ، تراکم و شانه با یک دیگر فرق می کند . تراکم فرش همان تراکم طولی فرش است.
  • تعدادگره یا ریشه در یک متر طولی فرش ، تراکم طولی فرش می گویند.
  • شانه فرش همان تراکم عرض است . تعداد ریشه یا گره در یک متر عرض فرش را شانه فرش گفته می شود.
  • وزن فرش به خصوص در صادرات فرش با توجه به مبلغی که بابت حمل و نقل گرفته می شود مهم است.

تاثیر یک قالیشویی خوب و با کیفیت در نظافت منازل و سازمانها در کرج

انواع فرش

فرش با توجه به طرح و رنگ و اندازه انواع مختلفی دارند مانند : تابلو فرش ، سجاده فرش ، فرش مدرن ، فرش کلاسیک ، فرش ماشینی ، گلیم فرش و… است .
جنس فرش از چیست ؟ برای بافتن و تولید یک فرش می توان از انواع نخ و انواع مختلف الیاف استفاده کرد . انواع نخ بافت فرش عبارتند از : نخ اکریلیک ، پشم ، پنبه ، کنف ،نخ پلی استر و… می باشد . برای تولید فرش با کیفیت ماشین از نخ اکریلیک استفاده می شود .

مقاومت یک فرش به چه عواملی بستگی دارد ؟

مقاومت فرش بیشتر بستگی به مکانی دارد که مشتریان می خواهند استفاده کنند ، اگر برای مکان های ورودی می باشد که رفت وآمد زیاد می باشد قطعا استفاده از فرش مدرن و فرش پرز بلند مناسب نمی باشد . به جای آن از فرش های کلاسیک مانند فرش ۵۰۰ شانه یا ۷۰۰ شانه استفاده شود .

قالیشویی کلاک جز یکی از برترین قالیشویی ها است

قالیشویی کلاک با توجه به اینکه سالیان طولانی مشغول فعالیت قالیشویی است توانسته است به عنوان یکی از برترین کارخانه ها در صنف قالیشویی دست پیدا کند . که این موفقیت را با توجه به دستگاه های اتومانیک و مکانیزه و استفاده از بخار شو های پیشرفته همچنین سعی در ایجاد رضایت مشتریان کسب کرده است .
خشک کردن فرش به کمک وسایل مدرن انجام می شود زیرا اگر فرش خیس یا هنوز مرطوب باشد باعث پوسیدگی و تخریب بافت والیاف فرش و بوی نامطبوع می شود .

قالیشویی کلاک کرج

خدمات منحصر به فرد قالیشویی در شهرک وحدت

یکی از نگرانی های خانم ها از بین بردن لکه های رنگ مانند جوهر خودکار و… از روی لباس و تخت و خواب و مبلمان و فرش ها است . با پیشرفت خدمات قالیشویی این نگرانی کمتر شده است . قالیشویی در شهرک وحدت با داشتن وسایل مکانیزه و استفاده از شامپو های مخصوص شست وشوی اثاثیه را انجام می دهد که باعث خشنودی مشتریان شود و وسایل نو شود و بدرخشند .

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *