قالیشویی بانو شعبه ماهدشت

قالیشویی و مبل شویی در محمدشهر و ماهدشت کرج

قالیشویی  و مبل شویی در ماهدشت و محمدشهر کرج

قالیشویی بانو شعبه محمدشهر و ماهدشت کرج متخصص شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت، کلیه خدمات مبل شویی و خشکشویی انواع خوشخواب و موکت، خدمات ترمیم و تعمیرات ویژه انواع فرش های دستبافت و … عضو رسمی اتحادیه صنف قالیشویان و فرش فروشان استان البرز می باشد. سرویس دهی فوری در سراسر محله های کرج یکی از مهمترین تعهدات شرکت قالیشویی و مبل شویی ویژه محمدشهر و ماهدشت کرج می باشد. از این رو شرکت قالیشویی و مبل شویی بانو کرج با تاسیس شعبات فعال در سراسر شهر های و محله های استان البرز سرویس دهی و ارائه خدمات به مشتریان عزیز را در سریعترین زمان ممکن به انجام می رساند. قالیشویی بانو کرج کلیه محله ها و شهرک های استان البرز و شهر کرج را تحت پوشش سرویس دهی خود دارد که در این مقاله قصد داریم محله ماهدشت و محمدشهر کرج را به شما مشتری عزیز معرفی کنیم.

قالیشویی و مبل شویی در محمدشهر و ماهدشت کرج

قالیشویی در محمدشهر

قالیشویی در محمدشهر کرج | محمد شهر کرج یکی محله های بزرگ و وسیع استان البرز به شمار می رود. مهمترین راه تردد ورود و خروج از محمد شهر جاده ماهدشت کرج می باشد. محمدشهر دارای شهرک های مهمی از جمله شهرک چمران و شهرک طالقانی می باشد. همچنین محمدشهر کرج دارای محله های کوچک و بزرگ مختلفی با نام های: ولد آباد  و عباس آباد و … می باشد. شرکت قالیشویی بانو کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در محمد شهر کرج می باشد.

مبل شویی در محمدشهر

مبل شویی در محمدشهر | نظافت مبلمان یکی از مهمترین عوامل حفظ سلامتی محیط منزل و کاهش میکروب های مبلمان می باشد. مبلمان کثیف باعث پخش گرده های خاکی و میکروبی در فضای منزل می شود و علاوه بر پخش انواع بیماری و میکروب کثیفی داخل مبلمان باعث کاهش طول عمر مبلمان دوست داشتنی شما می شود. شما می توانید با تماس با مبل شویی بانو ویژه محمدشهر کرج مبلمان منزل خود را خشکشویی کرده و با نهایت کیفیت و لطافت تحویل بگیرید.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

قالیشویی در ماهدشت

قالیشویی در ماهدشت | ماهدشت کرج چند کیلومتر بعد از محمدشهر کرج می باشد، از مهمترین راه های تردیدی ماهدشت می توان به همان جاده ماهدشت (که متصل کننده کرج، محمدشهر، ماهدشت و .. می باشد) بلوار امام خمینی، خیابان سردارآباد و .. اشاره کرد. ماهدشت کرج دارای شهرک های متعددی می باشد که از مهمترین آنها می توان به شهرک نگین و شهرک فرهنگیان اشاره کرد.  قالیشویی بانو کرج ویژ] ماهدشت آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در ماهدشت و حومه ماهدشت در سریعترین زمان ممکن با استفاده از ماشین آلات اتوماتیک و پیشرفته می باشد.

مبل شویی در ماهدشت

مبل شویی در ماهدشت | شرکت مبل شویی بانو ویژ] ماهدشت کرج، بزرگترین شرکت ارائه خدمات مبل شویی در تهران آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی در ماهدشت و خدمات خشکشویی خوشخواب های تک نفره و ۲ نفره در سریعترین زمان ممکن با نهایت کیفیت و لطافت. برای انجام خدمات مبل شویی در ماهدشت با ما تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۳ میانگین: ۴]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *