قالیشویی بانو شعبه هشتگرد

قالیشویی و مبل شویی در هشتگرد و حصارک کرج

قالیشویی و مبل شویی بانو شعبه هشتگرد و حصارک

کارخانه قالیشویی و مبل شویی بانو کرج ویژه محله های هشتگرد و حصارک کرج ارائه دهنده کلیه خدمات قالیشویی و مبل شویی با بالاترین کیفیت در سراسر کرج. با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی و مبل شویی کرج. سرویس دهی ویژه و فوری سرتاسر محله های کرج به ویژه محله هشتگرد کرج و محله حصارک کرج.

قالیشویی و مبل شویی در هشتگرد و حصارک کرج

قالیشویی در هشتگرد

قالیشویی در هشتگرد | قالیشویی بانو کرج شعبه شهر جدید هشتگرد ارائه دهنده با کیفیت ترین خدمات شستشوی انواع فرش های ماشینی و دستبافت، شستشو با اسفاده از ماشین آلات و مواد شوینده درجه یک. سرویس دهی مرتب و منظم در سراسر شهر هشتگرد کرج.

مبل شویی در هشتگرد

مبل شویی بانو کرج ویژه محله هشتگرد کرج انجام تخصصی کلیه خدمات مبل شویی در هشتگرد و حومه با استفاده از دستگاه ایتالیایی رادکتور و شامپوی ایرانی درجه یک. متخصص شستشوی انواع مبلمان و خوشخواب در محله هشتگرد در محل. برای ثبت سفارش باما تماس بگیرید.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

قالیشویی در حصارک

قالیشویی در حصارک کرج | شرکت قالیشویی بانو کرج شعبه حصارک کرج اولین و بهترین ارائه دهنده خدمات قالیشویی در محله حصارک با استفاده از سرویس های فعال و گردشی در محله حصارک کرج. متخصص شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت با استفاده از مواد ارگانیک و کاملا گیاهی.

مبل شویی در حصارک

شرکت مبل شویی بانو کرج متخصص خشکشویی انوام مبلمان در محله حصارک کرج با استفاده از دستگاه مخصوص و بدون آب ریزی در محل، متخصص شستشوی انواع مبلمان چرم، راحتی، استیل و … خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دونفره با بالاترین کفیت و مواد درجه یک.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *