قالیشویی در جیحون – قالیشویی توکل

قالیشویی در جیحون

قالیشویی در جیحون


قالیشویی در جیحون – هر چه به روزهای پایانی سال نزدیک‌تر می‌شویم، تب خانه‌تکانی و استقبال از سال نو داغ‌تر می‌شود. یکی از مهم‌ترین کارها در خانه‎‌تکانی شست‌وشوی فرش‌ها و مبلمان است و باعث شده این روزها همه خانواده‌ها به دنبال یک قالیشویی معتبر و مطمئن باشند تا با اطمینان خاطر و صرف کم‌ترین هزینه قالی‌های خود را به آن بسپارند. اگر شما ساکن محله جیحون و در جست‌وجوی یک قالیشویی در جیحون هستید؛ قالیشویی توکل جیحون بهترین انتخاب برای شما است.

محله جیحون، ترکیبی از بافت قدیم و جدید

محله جیحون از قدیمی‌ترین و باهویت‌ترین محله‌های شهر تهران است. هرچند که در سال‌های گذشته آپارتمان‌سازی در این محله رواج یافته است، اما همچنان بافت قدیمی، کوچه و خیابان‌های کم‌عرض و خانه‌های قدیمی و حیاط‌دار در گوشه و کنار محله به چشم می‌خورد.
ممکن است به دلیل داشتن حیاط و فضای مناسب و عدم اطمینان از کارخانه‌های قالیشویی، انتخاب بعضی از شما ساکنین محله، شست‌شوی فرش و قالی‌ها به روش سنتی باشد. اما حتما می‌دانید که شستن فرش و قالی و مراحل مختلف آن مثل خیس خوردن فرش، فرچه کشیدن، پارو کشیدن، آب‌گیری و… بسیار پر زحمت و پر دردسر و مقدار آب مصرف‌شده هم بسیار زیاد است.

علاوه بر این، شستن فرش، اصول و قواعد خاصی دارد. مثلا تنظیم درجه حرارت آب، استفاده از مواد شوینده استاندارد، گردش هوای مناسب برای خشک شدن کامل فرش و… که ممکن است با شستن فرش به روش سنتی و در منزل، همه این موارد رعایت نشود و به فرش شما آسیب وارد شود.

پس بهتر نیست قالی و فرش‌های خود را به یک قالیشویی مطمئن در محله خود بسپارید تا در وقت و هزینه شما صرفه‌جویی شود؟

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر جیحون

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

قالیشویی توکل جیحون

یکی از امتیازهای محله جیحون دسترسی مناسب به خدمات و امکانات است و ساکنین می‌توانند نیازهای مورد نیاز خود را در محدوده محله خودشان تامین کنند و اتفاقا یکی از این خدمات، وجود قالیشویی در جیحون است.

قالیشویی در جیحون با داشتن مهر رسمی از اتحادیه قالیشویان، سابقه درخشان و تجربه چندین‌ساله در کلیه خدمات قالیشویی شامل شستشوی طبیعی انواع فرش و قالی، تعمیر انواع فرش، خشک‌شویی مبلمان و…، داشتن کادری مجرب، ماهر و حرفه‌ای، استفاده از مواد شوینده طبیعی و مجاز و داشتن شعبه‌های مختلف در محله‌های مختلف شهر از معتبرترین قالیشویی در جیحون و شهر تهران است.

هدف و انگیزه مجموعه توکل برای ایجاد قالیشویی در جیحون این است که شما ساکنین محله بتوانید به راحتی و با آسودگی خاطر از خدمات قالیشویی بهره‌مند شوید. قالیشویی جیحون با استفاده از شیوه‌ها استاندارد و دستگاه‌های اتوماتیک و پیشرفته در کم‌ترین زمان ممکن با مناسب‌ترین قیمت و بهترین کیفیت، خدمات مورد نظر شما را انجام می‌دهد.

تلاش قالیشویی جیحون، جلب رضایت و اطمینان شما مشتریان عزیز است و با سرویس‌دهی به سراسر محله و به صورت شبانه‌روزی در اسرع وقت در محل شما حاضر می‌شود و انجام خدمات مورد نظر شما را با کیفیت عالی و تحویل به موقع تضمین می‌کند و فاکتور و رسید معتبر به شما ارئه می‌دهد.

قالیشویی توکل در جیحون برای شما مشتریان عزیزان تخفیف ویژه ۴۰ درصدی در نظر گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از خدمات با کارشناسان مجموعه توکل در قالیشویی در جیحون تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *