قالیشویی در کارگر

قالیشویی در خیابان کارگر

قالیشویی در خیابان کارگر


با این‌که طی چندین سال گذشته، بسیاری از قالیشویی‌ها در شستن فرش‌ها تغییر شیوه داده‌اند، اما همچنان قالیشویی‌هایی هستند که از روش سنتی در شست‌وشوی فرش‌ها استفاده می‌کنند. قالیشویی توکل، با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک، مواد شوینده درجه‌یک، نیروی انسانی ماهر و با تجربه شعبه جدیدی از این قالیشویی در کارگر را تاسیس کرده است و به ساکنین محله کارگر تضمین می‌دهد که با کم‌ترین زمان و بیشترین کیفیت، کلیه خدمات قالیشویی را ارائه دهد.

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل در محله کارگر

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

خدمات گسترده قالیشویی در کارگر

خدمات قالیشویی توکل، در شعبه قالیشویی کارگرمانند سایر شعبه‌ها در محلات دیگر، حرفه‌ای و تخصصی است و از زمان دریافت فرش از مشتری تا پایان کار و تحویل آن، پاسخگوی مشتری است.
شما ساکنین عزیز محله کارگر می‌توانید با شماره تلفن‌های قالیشویی در کارگر تماس بگیرید. تیم حمل‌ونقل توکل در سریع‌ترین زمان در محل شما حاضر می‌شوند و فرش را تحویل می‌گیرند. اگر فرش شما آسیب‌دیده باشد و نیازمند رفو یا ترمیم باشد، کارشناسان قالیشویی در کارگر هم به منزل شما می‌آیند تا فرش را بررسی و اعلام قیمت کنند.

خدمات متنوع شست‌و‌شو، رفو و ترمیم فرش در قالیشویی کارگر

نحوه شست‌وشوی فرش‌ها در قالیشویی کارگر

پس از این‌که فرش‌های شما به قالیشویی انتقال داده شد؛ پرسنل باتجربه و ماهر تیم توکل شروع به کار می‌کنند و با این‌که تمام شست‌وشو با دستگاه‌های مجهز انجام می‌شود، اما کارشناسان روی تمام مراحل نظارت دارند و کیفیت کار را کنترل می‌کنند.

۱- در مرحله اول، گرد و غبار فرش‌ها با کمک دستگاه گرفته می‌شود. این کار باعث می‌شود فرش به صوررت عمقی تمیز شده و از پوسیدگی آن جلوگیری شود.

۲- در این مرحله، فرش‌ها با توجه به جنس، رنگ و کیفیتی که دارند، با مواد شوینده مناسب و دستگاه‌های پیشرفته شسته می‌شوند.

۳- پس از شست‌وشوی فرش، نوبت به آب‌گیری می‌رسد. آب فرورفته در بافت فرش، باید تا حد ممکن گرفته شود.

۴- حالا در مرحله آخر، فرش باید کاملا خشک شود و رطوبت آن گرفته شود. برای این کار یا از نور آفتاب و یا دستگاه‌های خشک‌کننده و گرم‌خانه‌های مجهز استفاده می‌شود.

۵- اگر فرش شما نیاز به رفو و یا ترمیم داشته باشد، در این مرحله و توسط متخصصین انجام می‌شود.

۶- در نهایت فرش ضدعفونی، لوله و بسته‌بندی شده، به تیم حمل‌ونقل داده می‌شود تا درب منزل به شما تحویل داده شود.

ذکر این نکته لازم است که کارشناسان قالیشویی کارگر، با توجه به نوع فرش، ممکن است روش متفاوتی را پیش بگیرند تا فرش آسیبی نبیند. مثلا ممکن است یک فرش در برابر آب گرم آسیب ببیند و یا رنگ‌هایش با هم ترکیب شود.

قالیشویی کارگر توکل، یک قالیشویی معتبر!

اگر در محله کارگر زندگی می‌کنید همین حالا با شماره‌های قالیشویی کارگر تماس بگیرید و با ثبت سفارش از ۴۰ درصد تخفیف استفاده کنید. قالیشویی توکل، بهترین قالیشویی در کارگر و یک قالیشویی معتبر و عالی برای انجام کلیه خدمات قالیشویی شما است.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۲ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *