قالیشویی بانو شعبه حیدر آباد

قالیشویی و مبل شویی در حیدر آباد و میدان نبودت کرج

قالیشویی و مبل شویی بانو شعبه حیدر آباد و میدان نبوت

قالیشویی بانو با بیش از ۵۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور یکی از بزرگترین و منظم ترین کارخانه های قالیشویی استان البرز و شهر کرج به شمار می رود. تجربه و پیشرفت روز افزون این شرکت در گرو خدمات و سرویس های این شرکت برای مشتریان عزیز شهر کرج بوده است. استفاده از کادر مجرب، تحصیل کرده و آموزش دیده، احترام به مشتری، کیفیت بالای خدمات، تقدیر و تشکر از مشتریان، قرعه کشی های ماهانه و سالانه و … از جمله مزیت های این شرکت نسبت به رقبا در شهر کرج می باشد.

شرکت قالیشویی بانو کرج در نظر دارد که محله های سرویس دهی خود را گسترش داده تا نزدیک ترین قالیشویی به شما مشتریان عزیز در سراسر استان البرز و شهر کرج باشد. از این رو اقدام به توسعه شعبات خود در سراسر کرج کرده و سرویس کاران خود را در این راستا افزایش و کارخانه خود را نیز گسترش داده است. یکی از این شعبات که آماده سرویس دهی به مشتریان عزیز می باشد شعبه حیدر آباد و حومه میدان نبوت کرج می باشد.

قالیشویی و مبل شویی در حیدر آباد و میدان نبودت کرج

قالیشویی در حیدر آباد

قالیشویی در حیدر آباد | کارخانه قالیشویی بانو آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در محله حیدر آباد بوده و سرویس های منظم و فوری به سراسر محله حیدر اباد کرج را دارا می باشد. انجام تخصصی کلیه خدمات شستشوی انواع فرش در سراسر محله حیدر آباد کرج با استفاده از مواد شوینده درجه یک و ماشین آلات پیشرفته بالاترین کیفیت خدمات را برای همشهریان عزیز محله حیدر آباد را ارائه می دهد.

مبل شویی در حیدر آباد

مبل شویی در حیدر آباد | شرکت مبل شویی بانو کرج با استفاده از دستگاه رادکتور و شامپو های تگزا نهایت پاکیزگی و درخشندگی را برای مبل شما به ارمغان می آورد. مبل شویی بانو دارای سرویس کاران متخصص در این زمینه می باشد، به طوری که سرویسکاران این شرکت که برای خدمات مبل شویی در حیدر آباد اعزام منازل و یا محل کار شما می شوند آموزش های خدمات مبل شویی دیده و دارای تجربه ی فراوانی در این زمینه می باشد. خشکشویی انواع مبل در محل، خشکشویی انواع خشوخواب در محل و … از جمله خدمات مبل شویی بانو در محله حیدر آباد کرج می باشد.

قالیشویی در میدان نبوت

محله میدان نبوت کرج که متشکل از دو بلوار اصلی نبوت و ملا صدرا می باشد یکی از محله های تحت پوشش قالیشویی بانو می باشد. محله میدان نبوت کرج دارای منازل مسکونی و شهرک های مسکونی فروانی بوده و شرکت قالیشویی بانو شعبه میدان نبوت کرج آماده ارائه ی کلیه خدمات قالیشویی در محله میدان نبوت و خیابان ها و محدوده های حومه می باشد. متخصص در شستشوی انواع فرش های دستبافت و ماشینی، نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم.

مبل شویی در میدان نبوت

شرکت مبل شویی بانو علاوه بر خدمات قالیشویی در محله میدان نبودت کرج کلیه خدمات مبل شویی و خشکشویی انواع خوشخواب را با بالاترین کیفیت ممکن به شما مشتری عزیز ارائه می دهد. سرویس دهی مبل شویی در محله میدان نبود به صورت فوری انجام می پذیرد و همشهریان عزیز محله میدان نبودت کرج می توانند با استفاده از راه های ارتباطی با مجموعه در اسرع وقت منتظر اعزام نیروی مبل شویی به منزل خود باشند.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *