قالیشویی بانو کرج شعبه برغان

قالیشویی بانو کرج

قالیشویی بانو در: برغان، بهار، میدان شهدا، شاه عباسی و میدان کرج

کارخانه قالیشویی بانو با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت قالیشویی کشور آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در سراسر استان البرز و محله های کرج می باشد. در این قسمت هدف معرفی برخی از محله های کرج را داریم که شرکت قالیشویی بانو به صورت مستقیم و فوری بدون واسطه سرویس دهی فوری در این محله های کرج دارد. از بین این محله های می توان به قالیشویی در برغان قالیشویی در بهار قالیشویی در میدان شهدا کرج قالیشویی در شاه عباسی و در آخر قالیشویی در میدان کرج می باشد.

قالیشویی بانو کرج

قالیشویی بانو نزدیک ترین قالیشویی به شما!

شرکت قالیشویی بانو با همت کارشناسان و پرسنل مجرب و آموزش دیده ی خود همواره به فکر پیشرفت کاری در زمینه قالیشویی کرج بوده است. قالیشویی بانو دارای شعبه هایی نزدیک تر از آنچه تصور میکنید به شما می باشد و آماده ترین قالیشویی در کرج برای ارئه ی کلیه خدمات شستشو و رفع نیازهای نظافتی فرش، مبلمان، موکت و خوشخواب شما می باشد.

سرویس دهی قالیشویی در محله برغان، محله بهار، محله های میدان شهدا کرج، محله های شاه عباسی و محله های میدان کرج توسط سرویس کاران مستقر در منطقه انجام می شود. پس از تماس و ثبت سفارش شما؛ همکاران ما هماهنگی های لازم را با شما مشتری محترم مبذول کرده و در سریع ترین زمان ممکن اقدام به سرویس دهی در محل شما خواهند کرد. کارخانه قالیشویی بانو نزدیک ترین قالیشویی به برغان، محله بهار کرج، میدان شهدا کرج، محله های شاه عباسی کرج و میدان کرج می باشد.

کارخانه قالیشویی بانو عضو رسمی اتحادیه قالیشویی البرز بوده و کلیه خدمات این شرکت، فاکتور ها و فعالیت های آن در راستای مقررات و قوانین اتحادیه قالیشویی کرج بوده و این امر باعث می شود کلیه خدمات این قالیشویی قابل پیگیری از اتحادیه قالیشویی استان البرز باشد. در زیر راه های تماس با قالیشویی بانو کرج را مشاهده خواهید کرد.

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *