بهترین قالیشویی تهران از نظر مردم

بهترین قالیشویی تهران

بهترین قالیشویی تهران


بهترین قالیشویی تهران سالها است با ارائه خدمات ارزنده به شهروندان تهرانی موجبات آسایش و رفاه آنان را فراهم آورده‌اند.

از گذشته‌های بسیار دور فرش یکی از اصلی‌ترین لوازم خانه‌های ایرانی به‌شمار می‌رفته است، به‌صورتی که چیدمان دکوراسیون خانه‌های ایرانی‌ها اغلب با وجود فرشی در وسط، تکمیل می‌شود.

قبل از ماشینی شدن صنایع در ایران، تمامی قالی‌ها به‌صورت دستباف و سنتی و به تعداد محدود تهیه می‌شد و جنس اکثر آن‌ها از پشم گوسفند بود. علاوه بر این عده زیادی از مردم طبقه متوسط و ضعیف، توانایی خرید این کالا را برای همه اتاق‌های خانه نداشتند. اما این روز‌ها با رونق فرش ماشینی تقریبا در تمام خانه‌ها، حتی افرادی با درآمد نه‌چندان بالا، قادر به خرید فرش برای قسمت‌های مختلف خانه خود هستند.

در این مطلب ابتدا شما را با مراحل و مشکلات شستشوی فرش در خانه آشنا می‌کنیم. سپس به مهم‌ترین سوال‌های مردم در مورد قالیشویی‌ها پاسخ می‌دهیم.

اگر شما هم در خانه فرش‌هایی برای شستشو دارید و برای انتخاب بهترین قالیشویی تهران دچار شک و تردید هستید با ما همرا باشید تا به پاسخی جامع و کامل در این نوشتار برسید.

همانطور که قبلا اشاره کردیم این روز‌ها تقریبا در تمام خانه‌ها حداقل یک فرش وجود دارد. در گذشته که بیشتر خانه‌ها دارای حیاط بودند، هر سال اهل منزل به کمک همدیگر قالی‌ها را در حیاط خانه می‌شستند. این‌ کار شور و هیجان خاصی داشت. برای اغلب ما خاطره شستن فرش در حیاط خانه‌های قدیمی، یکی از شادترین و بهترین یادآوری‌ها از دوران بچگی است.

مراحل شستشو به این صورت بود که ابتدا فرش ‌را را جارو و سپس در حیاط پهن می‌کردند. آنگاه ابتدا آب و سپس مواد شوینده را روی آن ریخته و با برس و جارو‌های دستی می‌شستند. پس از آن به وسیله کاسه یا خشک‌کن حیاط یا همان تی کف آن‌ را خارج کرده و آبکشی می‌نمودند، در آخرین مرحله برای خشک شدن به پشت بام می‌بردند.

از آنجا که خانه تکانی در روز‌های پایانی اسفند از اهمیت خاصی در بین مردم برخوردار بوده است، اغلب روز‌های آخر اسفند را برای شستشوی فرش‌ها انتخاب می‌کردند. به همین دلیل گاهی شرایط جوی سازگار نبود و خشک شدن آن به چالشی برای آن‌ها تبدیل می‌شد.

این روز‌ها بیشتر مردم به سلامتی خود اهمیت بیشتری می‌دهند. با این حال متاسفانه عده زیادی از مشکلات و ناراحتی‌های استخوانی مانند دیسک کمر و آرتروز رنج برده و قادر به انجام کار‌های سخت و سنگین مانند شستن فرش نیستند.
از طرفی با بزرگ شدن شهر‌ها و گسترش آپارتمان‌نشینی، مردم فضای کافی برای این کار ندارند و ترجیح می‌دهند فرش‌های خود را به قالیشویی‌ها بسپارند.

نظر مردم در مورد بهترین قالیشویی تهران چیست؟

وجود انواع رنگ‌های شیمیایی در لوازم مصرفی مانند خمیر‌های بازی بچه‌ها، اسلایم، لوازم آرایشی و حتی رنگ‌های خوراکی که ممکن است روی فرش بریزند، کار لکه‌گیری و تمیز کردن فرش‌ها را امری تخصصی کرده است. از طرفی قالی‌های مورد استفاده مردم نیز از الیاف و بافت‌های متفاوتی تهیه می‌شوند که هر کدام به دستگاه مخصوصی برای شستشو نیاز دارند. به همین دلیل انتخاب بهترین قالیشویی تهران برای مردم اهمیت زیادی دارد.

انتخاب بهترین قالیشویی تهران به یکی از دغدغه‌های مردم این شهر برای شستشوی فرش‌ها تبدیل شده است. از نظر آن‌ها یک قالیشویی خوب باید بتواند انواع فرش در برند‌ها و بافت‌های مختلف را به‌خوبی شسته و سالم تحویل مشتری دهد.

دلایل زیادی موجب حساسیت مردم در مورد انتخاب قالیشویی معتبر شده و همچنین سوالات زیادی نیز در مورد مراحل شستشوی فرش ذهن بیشتر مشتریان را به خود درگیر کرده است.

ما در ادامه این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد ویژگی‌های قالیشویی‌ها در اختیار تهرانی‌های عزیز گذاشته و نکات مهم هنگام انتخاب بهترین قالیشویی تهران را گوشزد کنیم.

بی‌شک شما نیز هنگام انتخاب قالیشویی برای شستشوی فرش‌های منزل خود، به‌دلیل ارزش مادی و اهمیتی که فرش در زیبایی منزل دارد، دچار تردید و دودلی شده و پرسش‌هایی در ذهن شما شکل می‌گیرد.

این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی و وجود اینترنت بیشتر ما به جای نظرخواهی از افراد محدود اطراف، به اینترنت مراجعه کرده و پرسش‌های خود را در آن مطرح می‌کنیم. در چنین مواقعی استفاده از نظرات مردم می‌تواند کمک بزرگی برای انتخاب بهترین قالیشویی تهران و گریز از به دام افتادن توسط شرکت‌های غیرمجاز و بی‌کیفیت باشد.

کاربران گرامی اگر شماهم تجربه کارکردن با شرکت‌های قالیشویی در تهران را دارید، تجربیات خود را با سایر کاربران در میان بگذارید تا راه برای انتخاب بهترین قالیشویی در تهران برای همه کاربران هموار تر شده و سپردن فرش به قالیشویی های بی نظم و بی کیفیت کاهش یابد، با کلیک بر روی دکمه زیر به بخش دیدگاه ها هدایت می‌شوید، نظرات خود را در رابطه با قالیشویی هایی که تا کنون با آنها کار کرده اید با ذکر دلیل برای سایر کاربران بنویسید.

 یک قالیشویی خوب از نظر مردم چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

داشتن تعرفه مناسب:

از نظر مردم و نیز به لحاظ قانونی قیمت شستشو در قالیشویی، باید بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باشد. برخی از شرکت‌های غیرمجاز به بهانه‌های مختلف از مشتری خود درخواست مبالغ بالاتری می‌کنند.


داشتن نظم در زمان تحویل فرش:

قالیشویی موظف است در زمان تعیین شده، فرش را تحویل گرفته و در زمان مقرر تحویل دهد.


کیفیت تحویل:

فرش‌ها باید به صورت لوله و کاور شده درب منزل تحویل مشتری داده شوند.


رعایت مسائل اخلاقی:

برخورد پرسنل قالیشویی هنگام تحویل فرش‌ها باید با احترام و رعایت ادب باشد.


استفاده از ماشین‌ها و ابزار‌آلات پیشرفته:

استفاده از تکنولوژی روز برای شستشوی انواع فرش و آسیب نرساندن به قسمت‌های مختلف آن اهمیت زیادی برای مشتری دارد. (بی‌شک بهترین قالیشویی تهران چنین خدماتی را در سطحی بسیار عالی ارائه می‌دهد)


شستشو مطابق با موازین شرعی:

عده‌ای از مردم به نوع شستشو از نظر پاک بودن آب مصرفی و آبکشی شرعی اهمیت می‌دهند.

چه نکاتی باید هنگام انتخاب بهترین قالیشویی تهران مورد توجه قرار گیرد؟

  • قبل از هر چیز باید به مجاز بودن قالیشویی توجه داشته و از آن مطمئن شویم.
  • فرش‌های مختلف از الیاف متفاوتی تهیه می‌شوند. قبل از تماس با شرکت مورد نظر باید در مورد امکانات و دستگاه‌های شستشو تحقیق کنیم تا از دارا بودن دستگاه‌های مخصوص برای فرش مورد نظر ما اطمینان حاصل کنیم.
  • دقت داشته باشید خودروی حمل و نقلی که برای تحویل قالی به درب منزل مراجعه می‌کند، دارای آرم و برچسب همان قالیشویی مورد نظر شما باشد.
  • هنگام تحویل فرش به پرسنل حتما فاکتور دریافت کنید.

سخن پایانی

ایرانیان اهمیت زیادی به نظافت و پاکیزگی خانه‌های خود می‌دهند. عده زیادی از مردم هنوز به رسم دیرینه سفره‌های خود را روی فرش پهن کرده و وعده‌های غذایی خود را روی زمین میل می‌کنند. به همین دلیل پاکیزگی فرش‌ها در خانه اهمیت بیشتری نسبت به سایر قسمت‌ها دارد.
از این رو مراجعه به بهترین قالیشویی تهران برای شستشوی بهتر فرش‌ها در تمام فصول انجام می‌شود. نکته مهم در مورد شستن فرش در تهران، وجود تعداد زیاد این‌گونه کارخانه‌ها در سطح شهر است. شما می‌توانید با مراجعه به قالیشویی‌های تحت پوشش اتحادیه صنف مربوطه از بهترین و جدیدترین خدمات با قیمت‌های مصوب استفاده کنید.
به‌علاوه، با سپردن فرش خود به قالیشویی‌ها علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه، از کیفیت یک شستشوی خوب و تمیز بهره‌مند خواهید شد.

بهترین قالیشویی تهران را شما انتخاب کنید!

کاربران گرامی در این بخش شما میتوانید تجربیات خود را در رابطه با خدمات قالیشویی هایی که تا کنون با آنها کارکرده و به آنها فرش سپرده اید را در میان بگذارید، سعی کنید تجربیات خود را کامل و همراه با دلیل در این بخش معرفی کنید تا بتوانید کاربران دیگر را در انتخاب قالیشویی مد نظرشان کمک کنید. برای ثبت دیدگاه روی دکمه زیر کلیک کنید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱۱ میانگین: ۴.۱]

۴۷ دیدگاه‌

  • من پارسال فرشامو دادم قالیشویی بانو برای آوردنش خیلی اذیت کرد حتی منو تهدید کرد دیگه براتون نمیاریم عید فرش نداشته باشید

  • قالی شویی ستاره نیاوران عالییه فرشام دستبافت بود چنتاهم قالیچه داشتم یکی ازفرشامم اب ریخته بود و رنگش تغییر کرده بود خیلی نگران بودم که درست نشه ولی به توصیه دوستان توی همین سایت قالیشویی فرمانیه رو معرفی‌کردن خیلی از‌کارشون تعریف شنیده بودم منم هم وقتی فرشامو دادم و برام اوردن هم خیلی تمیز شسته بودن و هم رنگ فرشمو درست کرده بودن مثل روز اولش شده خیلی راضیم ازکارشون قالیشویی ستاره نیاوران کارش حرف نداره👌👌👌
    ۰۲۱۲۲۹۶۶۷۹۳

  • قالیشویی های زیادی در تهران فعالیت دارند، اما بهترین قالیشویی تهران یعنی جایی که فرش رو با دقت حمل کنه تا آسیب نبینه، و با مواد شوینده با کیفیت بصورت تمیز بشوره و در نهایت هم خوش قول باشه و سریع فرش شسته شده را تحویل دهد. بخصوص فرش ایرانی رو

  • قالیشویی ساوین بی نظیره من چندتا قالیچه دستباف اعلآگل ابریشم داشتم دادم به این قالیشویی برام شستن ولکه گیری کردن همراه باکاور بسته بندی عالی منظم باز کردم دیدم فرشام ماه شده بود راضییم ازش خدا بهشون سلامتی بده.شمارش توسایتش هست

  • من به قالیشویی عماد فرش دادم و واقعا راضی بودم جون اسمشو نشنیدا بودم اومدن گفتن که ۲ سال تاسیس شدیم
    حتی خود صاحب قالیشویی اومد فرشو جمع کرد و برد قیمتشم عالی بود حتی موبلامونم شستن واقعا راضی بودم
    فک کنم همه جای تهران شعبه دارن و سرویس هم رایگان بود گفتم قالیشویی های دیگه سرویس میگیرن گبت به من که من قالیشورم وظیفمه فرش رو ببرم و بیارم باربری که نیستم
    واقعا خوشم اومد بهتون پیشنهاد میکنم

  • قالی شویی رز یا سلطانی آشغال ترین قالی شویی
    پرسنل واقعا بی ادب مشکلم پیش بیاد میگن برو شکایت کن چرا کسی نیست پیگیری کنه از این آشغالا

  • سلام من ازقالیشویی عقیق سابق که الان شده حدیث تهران بیش از اندازه راضی هستم هم از نظر قیمت وهم از نظر اخلاق واقعا ادمهای درستی هستن وجا دارد ازاقای غلامیان کا چندین سال هست که باایشان کار میکنم تشکر کنم

  • من فرشامو روشن خریدم بعداز تولد دخترم فرشام خیلی کثیف شده بود شوهرم با قالیشویی اندرزگو تماس گرفت اومدن بردن خیلی استرس رنگ فرشامو داشتم امروز برام اوردن واقعا عالی شستن برق میزنه اینم تلفن روی فاکتورشون ۷۷۰۹۱۷۰۲ _۴۴۶۳۴۲۸۲

    • دیگه همه میدونن که کاملآ دروغ میگی اون قالیشویی اندرزگو که مخواد با دروغ واسه خودش جمع کنه دیگه اکثرآ شمارو شناختن اندرزگو و فرمانیه زعفرانیه

  • قالیشویی ساوین بهترینه
    قالی شویی فرمانیه خوبه کارشون تمیزه
    من فرشای مامانم داده بودم به فرمانیه خودشون میان میبرن سرموقع هم میارن کارشون خیلی تمیییزه همه جای تهران شعبه داره به همه اینجاروپیشنهادمیکنم اینم شمارشون ۲۲۴۶۲۴۰۰ -۰۲۱۷۷۳۶۳۷۶۲
    فکر کنم همه جای تهران سرویس داران

  • با سلام من فرش هامو روشن خریدم تو مهمونی خانوادگی خیلی کثیف شده بودن پر از لکه لوازم آرایشی و مواد غذایی شده بودن با قالیشویی ۱۱۰رجبی تماس گرفتم بردن شستن خیلی استرس فرش هامو داشتم موقع تحویل آوردن یکی یکی باز کردن تحویل دادن فرش هام مثل روز اولشون شده بود خیلی از کیفیت کارشون راضی هستم به همه عزیزان توسعه میکنم قالیشویی خوب میخوایین با قالیشویی ۱۱۰ رجبی تماس بگیرین
    اینم
    شماره دفترشون
    ۰۲۱۴۴۴۵۷۷۹۳
    ۰۲۱۸۸۳۷۰۹۳۶
    کارخونه ۰۲۱۵۶۱۱۰۱۲۰

  • از نظر من کار قالیشویی ساوین خوبه .فرش ها رو سالم و خیلی تمیز تحویل میدن.مخصوصا دستبافتو عالی میشورن

    در ابتدا ترس از رنگ دادن فرش های دستبافتم داشتم خدا شکر اونرو هم عالی و خوب شستن خدمات این قالیشویی نسبت به دیگر قالیشویی های تهران به نظر من بهتره

    همه چیز بسیار عالی و زمان بندی دقیق بود.

    شماره تماس هایی که روی کد اشتراکم موجوده رو براتون میذارم. ۴۴۳۱۷۴۷۶_۲۲۰۵۸۰۱۲_۷۷۱۱۰۰۷۹

  • قالیشویی ساوین ما هرسال فرشامون میدیم اونجاخیلیییی راضی بودیم ازش هرکی از دوستام معرفی کردم اونا هم راضی بودن شمارش تو سایتش هست همه جای تهران سرویس دارن به همه اینجارو پیشنهاد میکنم

  • من چند روز پیش به توصیه همسایه ها چند تخته فرش دسبافت گرونوقیمت بابت شستشو و ریشه بافی دادم به قالیشویی فرمانیه کارشون خیلی عالی بود چون که مودب بودن و به موقه و هزینه مناسب انجام دادن دلم نیومد معرفیشون نکنم همه جای تهران سرویس دارن
    اینم شمارشو : ۲۲۴۶۲۴۰۰_۴۴۰۹۱۳۸۷

  • ممنون بابت معرفی قالیشویی فرمانیه

    قالیشویی هفته گذشته برای بردن فرشهای دستباف اومدن و خودشون تمام فرشها رو جمع اوری کرده و بردن. اشکالات دیگری هم یکی از فرشها داش که باید رفو می شد که پیشنهاد دادند ما هم چون نیاز بود قبول کردیم. ۴ روز بعد فرشها را اودن و از تمیزی مثل گل⚘ شده بودند خدایی کارشون حرف نداره
    مرسی از قالیشویی فرمانیه
    وهمچنین سایت خوبتون

  • من چندروز پیش به پیشنهاد دوستان توی سایت نقدونه چندتخته فرش دستباف گرون قیمت دادم امروز که آوردن خیلی راضییی بودم ازشط چونکه مودب بودن وبه موقع با هزینه مناسب کارو انجام دادم دلم نیومدمعرفیشون کنم با تشکر از قالیشویی فرمانیه
    ۲۲۴۶۲۴۰۰

  • قالی شویی ادیب فوق العاده گران و کارگران بی ادب – قالی شویی معین هم فرشها را کثیف و چرک مرد تحویل می دهد.

    • دقیقا قالی شویی ادیب افتضاحه تلفنی به ما گفتن متری ٢٢ هزار تومن وقتی اومدن بالای متری ۵٠ حساب کرد. وقتی آوردن برامون هم شیرازه ها پاره شده بود هم کاملا چرک مرده خیلی ناراحت شدیم الانم دوباره بردن بشورن فقط استرس دارم بیشتر به فرشا آسیب نزنن.

    • من فرش هامو دادم ادیب تمیز نشده بو د هیچ فرش هارو داغون کردن فرش های من نو بود جهیزیه بود دوسال بود خریده بودم

  • دوستان عزیز قالیشویی نوین واقعا کارشون افتضاحه، فرش دستباف و نو رو بردن و پاره تحویل دادن تمام ریشه فرش کنده شده بود شیرازه فرش نابود شده بود رنگ فرش کرم بود اما بعد از شستشو زمینه فرش زرد شده بود، خواهشا اگه به غیر از فرشتون اعصاب و روانتون براتون اهمیت داره تحت هیچ شرایطی بهشون فرش ندید

  • سلام
    من سیزده ساله فرشهامو به قالیشویی شادسر(تهران)میدام آخر سر سر مبلغ چون حرفشون دوتا شد کنسلش کردم دادم قالیشویی (نوین) کلا فرشامو داغون کردند افتضاحه از هر لحاظ خیلی دیر تحویل دادن اونم با پیگیری های زیاد برخورد پرسنل اصلا جالب نبود در یک کلام صاحب نداره .
    کاش همون مبلغی که شادسر میخواست میدادم ولی در عوض فرشهارو سالم وتمیز و بدون نقص تحویل میگرفتم.

    • سلام من چند ساله فرشها مو میدم قالیشویی ۱۱۰رجبی واقعآ کارشون حرف نداره هر چی دوست و آشنا دارم بهشون معرفی کردم همه راضی بودن قیمتشون مناسبتر از همه جا هست شستشو درحضور مشتری دارن فیلم شستشوی فرش های ما رو تو برنامه اینستاگرام گذاشتن کیفیت کارشون حرف نداره
      تلفن کارخونه ۰۲۱۵۶۱۱۰۱۲۰
      تلفن تهران ۰۲۱۴۴۴۵۷۷۹۳
      ۰۲۱۸۸۳۷۰۹۳۶

  • به هیچ عنوان به قالیشویی سلطانی اعتماد نکنید که سروپا دروغ هست موقع دریافت سفارش یه قیمتی میدن موقع تحویل فرش برای شستشوی بی کیفیت که به اصطلاح گربه شور کردنشون یک قیمت فضایی دیگه میگن صدتا خدمات الکی چسبوندن به فاکتور بدون رضایت و کسب اجازه از ما. به هیچ عنوان راضی نیستم و پیگیر شکایتم به اتحادیه یا اتاق اصناف تهران هستم تا تهشم میرم.

  • به هیچ عنوان فرش هاتون رو به قالیشویی رز نسپارید، از پرسنل گرفته تا مدیر و منشی هاشون همشون گستاخ و بی ادب هستن، واقعا پشیمونم که چرا فرش هامو دادم به این مجموعه. شما از اشتباه من درس بگیرید و ندید به این قالیشویی بی در و پیکر.

    • سلام با قالیشویی۱۱۰رجبی کار کنیدکارشون تضمینی و با انصاف هستن
      ۰۲۱۴۴۴۵۷۷۹۳
      ۰۲۱۸۸۳۷۰۹۳۶
      کارخونه:۰۲۱۵۶۱۱۰۱۲۰

  • اصلا با قالیشویی سلطانی کار نکنید فرشمون رو گربه شور کردن پولی هم که گرفتن چند برابر نرخ اتحادیه بود وقتی اعتراض هم کردیم گفتن برو شکایت کن!

    • من فرش دادم برای شستشوی خیس که آوردن برای انعام ندادن کارگراش زن و بچه ما را به فحش کشیدن ،درب را موقع رفتن هم باز گذاشتن ،شانس آوردند یه خورده دیر رسیدم وگرنه شلوارشونو می‌کشیدم سرشون نفهم تر از اینا من ندیدم

    • سلام بهترین قالیشویی در تهران فقط و فقط قالیشویی۱۱۰رجبی
      بابهرین کیفیت و با شستشو بی نظیر و قیمتشون خیلی مناسبتر از قالیشویی های دیگه بود
      واسطه هم تو کارشون نیست کارخونه دارن در حضور مشتری فرش میشورن
      اینم تلفن کارخونه ۰۲۱۵۶۱۱۰۱۲۰
      تلفن دفترشون ۰۲۱۴۴۴۵۷۷۹۳
      ۰۲۱۸۸۳۷۰۹۳۶

  • ما فرش هامون رو سمت رسالت به قالیشویی شاهی دادیم، برخورد پرسنلشون خوب بود و از شستشوی فرش هم راضی بودیم، اما خب فاکتور صادره طبق فاکتور اتحادیه نبود اختلاف جزئی داشت که توضیح دادن که دلیل افزایش قیمت چی بوده، خلاصه اینکه توی این بازار قالیشویی ها که هرکسی واسه خودش قیمتی میده و کیفیت کارشونم پایینه من قالیشویی شاهی رو به دوستانی که سمت رسالت زندگی میکنن پیشنهاد میکنم، نمیدونم جاهای دیگه سرویس میدن یا نه زنگ بزنید ازشون سوال کنید.

  • قالیشویی شربت اوغلی نسبت به اسمی که در کرده و تبلیغاتی که میکنه اصلا هم کیفیت خوبی نداره خدماتش، ماکه اصلا راضی نیستیم، والا ما به خاطر اینکه محل زندگیمون نزدیک کارخانه اشون توی خیابان زم زم بود یبار اشتباه کردیم بهشون سفارش دادم فرشامونو بیان بشورن، که ۲ تا ۱۲ متری و یک ۶ کرم رنگ بود، یکی از ۱۲ متری و ۶ متریامون اصلا انگار اصلا نشسته بودنش! زنگ زدیم دوباره اومدن با کلی غر غر بردنش دفعه بعد که اوردن ریشه های فرش زرد شده بود! قشنگ پشیمونم که به این قالیشویی فرش سپردم، واقعا بهتون پیشنهاد نمیکنم گول تبلیغات و اسم در کردنشونو نخورین اصلا.

  • من از قالیشویی گل ابریشم راضی بودم یکم فقط قیمتشون نسبت به قالیشویی های دیگه بیشتر بود فقط تنها انتقادم بهشون قیمت بود وگرنه کیفیت کارشون واقعا حرف نداشت.

  • مادر من یکبار فرشش رو به قالیشویی رز سپرد اینقدر کارشون افتضاح بود که کلی مارو الاف شکایت و شکایت کشی کردن، کیفیت پایینشون به کنار خیلی پرسنل بی ادب و گستاخی دارن، آخرین باری بود که به این قالیشویی فرش سپردم به شماهم اصلا پیشنهاد نمیکنم

    • سلام دوستان
      من قالی های دستباف و گرانبهام رو دی ماه ۱۴۰۰ دادم قالی شویی اندرزگو-
      با توجه به اینکه دو سال قبل داده بودم به یه قالی شویی که گند زد به قالی هام و تموم گل های ابریشم قالی من خوابید، یه تخته دیگه هم داشتم که با توجه به شستشوی نامناسب اونم غرق پشم و کرک بود و افتضاح تو خونه ام درست کرد، دیگه این دفعه گفتم اول که اومدید بهم بگید چیکار می کنید.
      بعد قالی هام رو ببرید.
      من خیلی حساسم هم روی تمیزی. هم روی قالی هام.
      خلاصه یه کارشناس اومد. خیلی با دقت قالی رو چک کرد و گفت قالی انگار جون داره. و نباید قالی رو مثل فرش ماشینی با شیلنگ شست. و تایید کرد که گل های ابریشم قالیم رو نفر قبلی خراب کرده.
      قالی هام رو دی ماه بردند. الان که ۲۳ بهمن آوردند. دور قالی هام رو چرم مرغوب دوختند. ریشه زدند. شستند. لکه گیری کردند.
      اینقدر قالی هام تمیز و معطر شده که زنگ زدم و هزار بار ازشون تشکر کردم.
      خیلی ممنونم ازشون.
      خیلی خیلی زیاد. الهی پول من حلال شون باشه.
      قالی شویی

  • ما چند ساله با قالیشویی ماژیک کار میکنیم خیلی از کارشون راضی هستیم، به همه دوستان پیشنهاد میکنم این مجموعه رو

    • منم فرشامو دادم به قالیشویی اندرزگو عااااالی شستن منم اندرزگو معرفی میکنم اینم شمارش ۲۲۲۹۱۷۷۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *