قالیشویی در دربند | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

نزدیک ترین قالیشویی به ما در محله دربند

قالیشویی در دربند | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

قالیشویی در دربند | قالیشویی فارسی بهترین و نزدیک ترین قالی شویی در دربند با افزایش سرویس های خود و گسترش محدوده خدمات دهی در تهران اماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خشکشویی مبلمان در محله و محدوده های دربند می باشد.

نزدیک ترین قالیشویی به ما در محله دربند

قالیشویی در دربند

یکی از نقاط قدیمی و تاریخی شهر تهران، در بند است. دربند یکی از محله‌های قدیمی تهران، از دهکده‌های قدیمی شمیران و در شمال باغ سعدآباد واقع است. هم‌اکنون این محدوده از نقاط گردشگری تهران به شمار می‌آید. این منطقه در زمان سلطنت خاندان قاجار، منزلگاه شخصی برخی از شاهزادگان قاجاری بوده و در مواردی پادشاهان این طایفه همانند ناصرالدین شاه و مظفرالدین شاه برای شکار و گردش در این منطقه تردد می‌کردند. حتی گفته می‌شود در این منطقه بوده که برای نخستین بار به جان ناصرالدین شاه سوءقصد شده است. این منطفه در دوران رضا پهلوی مورد توجه قرار گرفت و در نزدیکی آن کاخ‌های ساخته شد تا تردد به این منطقه را آسان کند. علاوه بر این به فرمان رضا پهلوی در زمین‌های مهمانخانه و چندین ویلا ساخته شد و به تدریج آباد شد. در همین زمان هتل دیپلمات در این منطقه احداث شد که تا اواسط سلطنت محمدرضا پهلوی محل پذیرایی مهمانان خارجی و تنها هتل آبرومند تهران بوده ‌است. این منطقه در سال‌های اخیر مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و افزون بر سکونت در دربند، به یکی از مناطق توریستی و گردشگری تبدیل شده است.

سکونت در این منطقه باعث شده شغل‌ها و حرفه‌های گوناگونی به منظور رفع نیاز ساکنان این منطقه راه اندازی شود. یکی از شغل‌های رایج شهر تهران که در این منطقه تأسیس و به مخاطبان این منطقه آماده ارائه خدمات است، قالیشویی می‌باشد. در میان مجموعه‌هایی که اقدام به شست‌وشوی فرش می‌کنند، قالیشویی فارسی است که با تجهیزات به روز، کادری مجرب و حرفه‌ای اقدام به شست‌وشوی انواع دستبافته همانند فرش پشمی، فرش ابریشمی، فرش ماشینی، گبه و گلیم به بهترین شکل ممکن می‌کند.

از آنجایی که فضای جغرافیای دربند در دامنه کوه قرار دارد و در پی آن تردد در جاده‌های این منطقه با مشکلاتی روبرو می‌شود، دریافت قالی مشتریان توسط قالیشویی‌ها عموماً با تأخیر انجام می‌شود. اما علیرغم این مجموعه‌ها، قالیشویی فارسی با کوتاه‌ترین زمان ممکن و حتی در کم‌تر از بیست و چهار ساعت پس از ثبت سفارش، قالی‌ها را تحویل و به کارگاه قالیشویی می‌برند. در کارگاه این مجموعه نخست استادان و مجربان این حرفه با بازرسی حرفه‌ای قالی، نسخه‌ای برای شست‌وشوی قالی تهیه می‌کنند تا فرش با بالاترین کیفیت شسته و تمامی آلودگی‌ها و کثیفی‌ها از سطح فرش زدوده و در عین حال آسیبی به فرش وارد نشود. در شست‌وشوی فرش در این مجموعه از بهترین مواد شوینده و به روزترین تجهیزات ممکن استفاده می‌شود. پس از شست‌وشوی این کالا، فرش به طور کامل بسته بندی شده و سپس به صاحبان آن بازمی‌گردد. زمان تحویل، شست‌وشو و بازپس‌دهی فرش به صاحبان آن در کم‌ترین مدت زمان ممکن انجام می‌شود. این مجموعه به صورت اینترنتی با راه‌اندازی سایت اختصاصی و برخورداری از خطوط تلفنی، سعی در جلب رضایت مشتریان دارد و این نکته، وجه تمایز قالیشویی فارسی با رقبای دیگر است که باعث شده بهترین خدمات را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد.

ارتباط با قالیشویی فارسی شعبه دربند:

 ۲۲۶۴۶۴۷۲
۲۲۶۴۹۴۷۷

سرویس سراسر تهران

۴۴۸۴۱۹۷۵
۷۷۳۳۶۰۰۰
۷۷۹۷۵۲۰۰
همراه مدیریت: ۰۹۱۲۲۰۱۳۱۸۷

 

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *