قالیشویی توکل ویژه طرشت

قالیشویی خوب و نزدیک طرشت

قالیشویی توکل در طرشت

قالیشویی در طرشت | قالیشویی توکل، با ارائه سایر خدمات مربوط به شستشوی فرش و قالی، در شعبه های مختلفی اقدام به سرویس دهی می‌نماید که از جمله آنها شعبه طرشت است. این قالیشویی را می‌توان به عنوان یکی از اعضای رسمی اتحادیه مخصوص قالیشویان در تهران دانست. تمام خدمات با کیفیت عالی و سرعت بالا ارائه شده که این خدمات شامل شستشوی فرش و قالی، لکه‌گیری و ترمیم انواع فرش های ابریشمی حساس، فرش های دستباف و سایر قالی ها می‌شود. شما می‌توانید این خدمات را با نازل ترین قیمت و در کمترین زمان بدست آورید.

قالیشویی خوب و نزدیک طرشت

شماره های تماس قالیشویی توکل طرشت

ستارخان، تهران ویلا: ۸۸۲۷۴۵۱۸

گیشا، مرزداران: ۸۸۲۷۵۴۰۲

آریاشهر، صادقیه: ۴۴۲۹۹۲۶۸

کاشانی، جنت آباد: ۴۴۲۹۹۲۶۹

دریانو، حبیب الهی: ۶۶۵۵۳۴۰۰

طرشت، استاد معین: ۶۶۵۵۲۷۶۷

سعادت آباد شهرک غرب: ۲۲۳۴۷۰۳۰

 توحید، باقرخان: ۶۶۵۵۲۷۶۷

مدیریت دفتر: ۰۹۱۲۳۱۶۷۱۶۴

سرویس شبانه روزی: ۰۹۰۲۳۱۶۷۱۶۴

قالیشویی توکل ستارخان ثبت شده در ۱۱۸

آدرس دفتر مرکزی: ستارخان، تهران ویلا، خیابان هفتم، پلاک ۴۴

۴۰ درصد تخفیف ویژه آخر هر هفته

قالیشویی در  طرشت

قالیشویی توکل در تمام قسمت های طرشت اقدام به فعالیت نموده و با ضمانت کتبی کلیه خدمات ترمیم فرش و اصلاح قالی را انجام می‌دهد. این قالیشویی در منطقه طرشت به عنوان ارزنده‌ترین و بهترین قالیشویی در نظر گرفته شده است که این به خاطر سرویس‌دهی مناسب در کنار هزینه مناسب برآورد می‌شود. تمام قیمت ها و هزینه های حساب شده برای سایر خدمات قالیشویی با توجه به نرخ اصلی و تصویب شده در انجمن قالیشویان تهران در نظر گرفته شده و در برخی مواقع مزایای متعددی برای سایر مشتریان ارائه می‌کنند. تمام سرویس هایی که در این قالیشویی ارائه می‌شود تحت نظر اتحادیه رسمی قالیشویان در تهران بوده و می‌توان با اطمینان خاطر از کیفیت بالای خدمات و هزینه های مناسب، از تمام خدمات قالیشویی توکل در طرشت استفاده کرد. بعلاوه از مزایای ویژه این قالیشویی می‌توان به داشتن شعبه های متعدد در سراسر تهران اشاره کرد که همین امر سرعت سرویس‌دهی آن را افزایش می‌دهد.

قالیشویی خوب طرشت

شما می‌توانید تمام موارد گفته شده را در فاکتور هایی که در هنگام ارائه خدمات به شما تحویل داده می‌شود مشاهده کنید. از جمله این اطلاعات نام اتحادیه قالیشویان تهران در بالای فاکتور است که یک ضمانت قوی برای سرویس‌دهی بهینه قالیشویی توکل در نظر گرفته می‌شود. از دیگر موارد موثر که در میزان کیفیت خدمات تاثیر می گذارد می توان به استفاده از لوازم و مواد با کیفیت در انجام سایر خدمات اشاره کرد. برای شستشوی فرش و قالی در این موارد از مواد با کیفیت و عالی استفاده شده که تاثیر ویژه‌ای در بالا رفتن طول عمر فرش های شما دارد. برای ارتباط با قالیشویی توکل در طرشت می توانید از طریق شماره تلفن های بالا اقدام کنید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *