کارخانه قالیشویی، مبل شویی و رفوگری نایب اصل

کارخانه قالیشویی، مبل شویی و رفوگری نایب اصل تهران

کارخانه قالیشویی، مبل شویی و رفوگری نایب اصل

کارخانه قالیشویی و مبل شویی نایب اصل اینکه که به لطف یزدان نام نایب را سرلوحه رسالت خود در این مهم در پیش گرفته ایم و به پاس قدردانی و حفظ هنر اصیل ایران زمین که دارنده پرچم استوار قدرتمندترین تمدن و تنوع صنعت فرش اصیل در جهان می باشیم در راستای این ارزش:
مفتخریم در ارائه شستشو و خدمات جانبی این صنعت با جدیت تمام و همگام با تجربه و دانش روز علمی استاندارد، کامل و تخصصی خود را موظف بدانیم در این امر مهم کوشا باشیم. ما آماده ایم تا رضایت خاطر به همراه شیوه های نوین و ارتقاع کیفیت کار در امور مشتری مداری و حضور مستمر در همایش های مدیریتی، بین المللی تأمین نمائیم.
از یزدان می خواهیم ما را در تعهداتی که نسبت به هموطنان عزیز و گرامی در برداریم یاری و پیروز گرداند.
الهی تا جهان باقیست به عزت در جهان باشیم.

مدیریت قالیشویی بزرگ نایب اصل

قالیشویی نایب در راستای شستشو انواع فرش های ماشینی، اعلاء، ابریشم،و … در حال فعالیت است و همچنین رفوگری، رنگرزی، لکه برداری ،دوگره،دراکشی، پرداخت،چرم دوزی ،شیرازه دوزی،ریشه بافی ( نخ و پشم – ابریشم ) فعالیت دارد. قالیشویی نایب از به کار گیری مدرن ترین دستگاه های روزی دنیا و همچنین با بهره گیری از بهترین پرسنل تفاوت خود را با سایر رقبا حفظ کرده است .
قالیشویی نایب عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران میباشد . در صورت لزوم میتوانید استعلام ما را از اتحادیه و یا ۱۱۸ بگیرید.
یکی دیگر از افتخارات قالیشویی نایب رکورد دار بودن در اعتماد شما عزیزان می باشد. حمل و نقل مطمین،تحویل سریع، جمع آوری و تحویل در محل دیگر امکانات این قالیشویی بزرگ است.
قالیشویی نایب اصل سرویس دهی در تمام نقاط تهران را فراهم کرده است از جمله ( شمال ، شرق ، جنوب ، غرب ، ) . شما مردم عزیز میتوانید با اطمینان خاطر و خیال راحت به ما اعتماد کنید و ما برای شما به صورت کاملا تضمینی کار انجام خواهیم داد.

پل های ارتباطی ما:

وبسایت (۱۵% تخفیف سفارش آنلاین)nayebasl.com

ایمیل مدیریت: admin (at) nayebasl.com

سرویس ویژه (vip)
پاسخ گویی ۲۴ ساعته در هر زمان و مکان
۰۹۳۶۶۶۶۸۴۹۴

مزایای سپردن خدمات به قالیشویی نایب

عضو رسمی و معتبر اتحادیه
ارائه مشاوره و بازدید رایگان
ارائه ی خدمات در سراسر تهران بزرگ
ارائه ی خدمات حتی در ایام تعطیل
ارائه ی خدمات ویژه
آبکشی کاملا بهداشتی
شستشو با دستگاه های تمام اتوماتیک
مجهز به گرمخانه ی گازی
تحویل فرش ها به صورت اتو شده و لول شده

 

مراحل شستشوی قالی در قالیشویی نایب

۱-غبارگیری در صورت نیاز: به نوعی جایگزین مرحله چوبکاری فرش در شست وشوی خانگی است. قالی‌های دستباف و یا قالی‌های ماشینی که خاک زیادی دارند حتما باید قبل از شستن خاک‌گیری شوند. دستگاه خاکگیر با نیروی برق کار می‌کند و هر بار حدود ۳۰ فرش را با قدرت بالا حدود ۲ساعت می‌چرخاند.

۲-شستشو با مواد شوینده: فرش‌های یک اندازه، کنار هم و روی یک سطح صاف پهن می‌شوند، آب با فشار روی فرش‌ها گرفته می‌شود. پس از آن که تمام فرش به خوبی خیس شد مواد پاک کننده را به مقدار مناسب روی سطح قالی میریزندسپس دستگاه‌های ویژه شست‌وشو روی فرش‌ها حرکت میکنند می‌شوند این دستگاه ها دارای شلاقهای بزرگ و دایره‌ای شکل می‌باشند و توسط نیروی برق به حرکت در می‌آید، و به آهستگی سطح فرش را سائیده و نقاط تیره و چرک آن را می‌شود.
۳-آبکشی: پس از آن که تمام فرش به خوبی شسته شد توسط شلنگهای آب که دارای دوشهای پخش کننده است ودرآن فشار آب قابل تنظیم می‌باشد تمام فرش را شسته و موادشوینده را به خوبی از قالی خارج می کنند.

۴-آبکشی مرحله دوم: پس از ابکشی مرحله اول انجام میگیرد بخاطر احتمال نجس بودن فرش.

۵-آبگیری: در این بخش فرش‌های لول شده را دور آبگیر قرار میدهند. این دستگاهها استوانه ای هستند که فرش روی آن و به دیواره فلزی و مشبک آن مهار شده و با روشن شدن، به سرعت و با حرکت دورانی به چرخش در می آید. در این حالت به خاطر نیروی گریز از مرکز، بیشتر آب موجود در درون قالی به طرفین هدایت شده و از درون دیوار مشبک که در پشت قالی قرار دارد خارج می گردد.
۶-خشک کردن: بهترین روش خشک کردن فرش ،پهن کردن آن درنور ملایم آفتاب است.اما برخی مواقع به علت شرایط جوی این امر میسر نیست لذا این شرکت اقدام به ساخت گرم خانه برای خشک کردن قالی نموده است. در این گرم خانه با ایجاد کانون حرارت مرکزی توسط یک هیتر بزرگ تمام فضای گرم خانه را به طور مساوی حرارت داده میشود سپس کلیه مفروشات را از داربستهای ویژه ای آویزان و در کوتاهترین زمان خشک می نمایند.البته لازم به ذکر است مراحل شستشو برای مفروشات دارای پارگی ویاپوسیدگی اندکی تفاوت دارد.

شماره های تماس:
شمال
۲۲۴۲۳۷۲۷
۲۲۳۲۶۵۵۳

غرب
۸۸۵۷۱۷۴۵
۸۸۷۰۴۹۹۳

شمال غرب
۲۲۱۳۱۹۷۷
۲۲۱۳۱۹۷۶

شرق
۷۷۲۴۰۸۳۸
۷۷۲۴۰۹۲۲

شمال شرق
۲۶۳۱۴۴۲۴
۲۶۳۱۳۹۱۴

مرکزی
۲۲۹۰۲۸۹۰
۲۲۹۰۶۸۵۲

 

رفوگری

رفوگری در قالیشویی نایب اصل توسط متخصصین رفوگری

لکه برداری

لکه برداری تخصصی در کارخانه قالیشویی نایب اصا

رنگبرداری

رنگبرداری تخصصی در قالیشویی و خدمات ترمیم فرش نایب اصل تهران

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *