قالیشویی در یافت آباد

قالیشویی یافت آباد

قالیشویی یافت آباد


قالیشویی توکل یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر تهران است که قدمت، تجربه و کیفیت خدمات آن به همه مشتریان ثابت شده است. شعبه این قالیشویی در یافت آباد یکی از محبوب‌ترین شعبه‌های قالیشویی توکل است و با ارائه کلیه خدمات قالیشویی به شهروندان محله خدمت‌رسانی می‌کند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با خدمات این قالیشویی در محله یافت آباد آشنا شوید:

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر یافت آباد

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

بهترین قالیشویی در یافت آباد

وقتی از محله یافت آباد یاد می‌کنیم، اغلب اولین چیزی که به ذهنمان خطور می‌کند؛ سرویس چوب و مبلمان است. چون که این محله بزرگ‌ترین بازار مبل در تهران است. اما این محله بافت مسکونی هم دارد و اتفاقا از محله‌های قدیمی شهر تهران است و ساخت‌وسازهای جدیدی که در چند سال گذشته در محله انجام شده است، باعث شده هم بافت قدیمی و هم بافت نوساز در محله وجود داشته باشد.

در کنار بازارمبل‌های و سایر خدمات محلی که در یافت آباد وجود دارد، قالیشویی توکل هم، خدمات متنوع قالیشویی را به عنوان خدمات مکمل زندگی به ساکنین محله، ارائه می‌دهد.

در شعبه قالیشویی یافت آباد، فرش‌ها و قالی‌های شما، در سریع‌ترین زمان ممکن، با مناسب‌ترین هزینه و بهترین کیفیت شسته می‌شوند و کاملا تمیز و سالم و ضدعفونی‌شده داده می‌شوند.

قالیشویی در یافت آباد

خدمات متنوع و قابل ارائه قالیشویی یافت آباد

در این شعبه قالیشویی در یافت آباد، خدمات شست‌وشو با استفاده از دستگاه‌های اتوماتیک انجام می‌شود. مراحل شست‌وشو و آب‌گیری، با رعایت مسائل شرعی صورت می‌گیرد و در همه مراحل شست‌وشو، نیروهای آموزش‌دیده و مجرب حضور دارند و کیفیت کار را کنترل می‌کنند.

علاوه بر خدمات شست‌وشو، لکه‌گیری، رنگ‌بری، رفع پارگی، بیدخوردگی و سوختگی فرش و همچنین رفو و ترمیم فرش‌های دستی و قیمتی توسط نیروی انسانی باتجربه و ماهر انجام می‌شود. برای این کار، ابتدا کارشناسان قالیشویی در یافت آباد به منزل شما می‎آیند، فرش مورد نظر شما و میزان آسیب‌دیدگی آن را بررسی و هزینه و زمان تعمیر آن را اعلام می‌کنند و بعد در صورت تایید شما، فرش به قالیشویی ارسال و کار ترمیم آن شروع می‌شود.

از دیگر خدمات قابل ارائه قالیشویی یافت آباد، خشکشویی مبلمان و موکت در محل شما با استفاده از دستگاه‌های به‌روز و با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی است.

قالیشویی یافت آباد به واسطه تجربه چندین‌ساله و بهره‌گیری از نیروهای مجرب و متخصص، دستگاه‌های پیشرفته و مواد شوینده مرغوب و طبیعی به شما مشتریان بهترین کیفیت را تضمین می‌دهد. در واقع، وقتی که فرش‌ها وارد قالیشویی می‌شوند، توسط کارشناسان مجموعه بررسی می‌شوند و سپس با توجه به جنس آن‌ها و نوع چله‌کشی (در خصوص فرش‌های دستباف) نوع ماده شوینده و نحوه شست‌وشو انتخاب می‌شود.

پس با خیالی آسوده می‌توانید فرش‌های دستباف و ابریشم خود را به این شعبه قالیشویی در یافت آباد بسپارید.

اگر شما هم ساکن محله یافت آباد و در تب و تاب خانه تکانی هستید، همین حالا با قالیشویی یافت آباد تماس بگیرید و از خدمات متنوع و تخفیف ۴۰ درصدی این قالیشویی استفاده کنید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *