قالیشویی در فلاح

قالیشویی در فلاح

قالیشویی در فلاح


آیا می‌دانید هر چند وقت یک‌بار باید فرش و قالی‌های خود را بشویید؟ عوامل زیادی در تعیین زمان شست‌و‍‌شوی فرش‌ها تاثیردارند. مثلا میزان رفت‌وآمد به خانه شما، این‌که فرش در کجای خانه شما پهن شده باشد (پاخور بودن آن)، میزان وسواس شما به تمیزی و… ولی به طور معمول، فرش‌ها هر سال یا هر ۱۸ ماه یک‌بار به قالیشویی نیاز دارند و لازم است خوب و حرفه‌ای شسته شوند. قالیشویی توکل، در راستای خدمت‌رسانی به سراسر شهر تهران، یک شعبه قالیشویی در فلاح تاسیس کرده است.

اگر در محله فلاح زندگی می‌کنید و این روزها دنبال یک قالیشویی معتبر هستید؛ تا انتهای این مقاله کوتاه همراه ما باشید:

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر فلاح

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

ایجاد شعبه قالیشویی در فلاح

محله فلاح یا ابوذر در دهه ۱۳۳۰ شکل‌گرفته است و در گذشته زمین کشاورزی و باغ‌های میوه بوده که بوستان آلاله از آن دوران به یادگار مانده است.

اکثر ساکنان این محله آذری زبان، مذهبی و سنتی هستند و پیوندهای اجتماعی قوی بین ساکنین محله و همسایه‌ها وجود دارد. به دلیل بافت قدیمی محله تراکم جمعیتی در محله بالا است و این روزها محله در حال نوسازی و ساخت و سازهای جدید است.

از امکانات رفاهی موجود در محله، بیمارستان ضیاییان، میدان میوه و تره‌بار بهاران، بوستان‌های شهدای گمنام، ابوذر، آلاله، بهاران و گل سرخ، مراکز خرید متعدد مثل مرکز خرید اطلسه و مغازه‌های تجاری متعدد است که نیاز ساکنین محله را فراهم می‌کند.

در این میان، قالیشویی توکل با ایجاد شعبه قالیشویی در فلاح، تلاش کرده است در کنار سایر کسب و کارها دسترسی به خدمات مورد نیاز ساکنین محله را تسهیل کند.

خدمات متنوع قالیشویی فلاح

دلایل انتخاب قالیشویی فلاح

انتظار شما از یک شرکت قالیشویی، تمیزی و سالم بودن فرش‌ها، قیمت منصفانه، خوش‌قول بودن و تحویل به موقع و مشتری‌مداری است. قالیشویی توکل، یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین قالیشویی‌های شهر تهران است و تمامی انتظارات شما را برآورده می‌کند.

شعبه این قالیشویی در فلاح، با به‌کارگیری تجهیزات و مهارت بالای نیروی انسانی خود، کلیه خدمات قالیشویی را به نحو احسن و بهترین کیفیت به ساکنین این محدوده ارائه می‌دهد. هزینه کلیه خدمات قالیشویی فلاح بر اساس نرخ اتحادیه قالیشویان و در حداقل ممکن است و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که در صورت نارضایتی، پاسخگوی آن‌ها است و خسارت‌های احتمالی را جبران می‌کند.

خدمات قالیشویی فلاح

  • شست‌وشوی انواع فرش‌های ماشینی، دستباف، ابریشم، گل‌ابریشم و… با روش‌های استاندارد و با نظارت متخصصین مجرب و رعایت اصول اسلامی
  • رفوگری و ترمیم انواع فرش توسط افراد ماهر و باتجربه همراه با کارشناسی و مشاوره تخصصی
    رنگ‌برداری و لکه‌برداری انواع فرش
  • رفع سوختگی فرش دستباف
  • خشکشویی مبلمان در منزل با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی
  • گارانتی و تضمین کیفیت کلیه خدمات قالیشویی
  • تحویل به موقع فرش‌ها همراه با کاور و کاملا ضد عفونی‌شده

شعبه قالیشویی فلاح توکل، نمونه‌ای از یک قالیشویی خوب است. این قالیشویی با توجه به شرایط اقتصادی این روزها که گریبان‌گیر همه خانواده‌ها است، برای شما مشتریان گرامی تخفیف ۴۰ درصدی ویژه در نظر گرفته است. همین حالا با شعبه این قالیشویی در فلاح تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۴ میانگین: ۴.۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *