قالیشویی در آذری

قالیشویی در آذری

قالیشویی در آذری


آیا شما هم جزو افرادی هستید که برای استفاده از خدمات شرکت‌های قالیشویی دچار تردید هستید و ترجیح می‌دهید فرش‌های خود را در منزل و با آب و پودر بشویید؟ آیا می‌دانید شستن فرش‌ها در منزل نه تنها باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها نمی‌شود، بلکه ممکن است به فرش‌های شما آسیب هم بزند؟ در این مقاله درباره تفاوت‌های شستن فرش در خانه و قالیشویی صحبت می‌کنیم و در ادامه یکی از بهترین و معتبرترین قالیشویی‌های تهران و شعبه این قالیشویی در آذری را معرفی می‌کنیم.

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر آذری

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

شستن فرش به روش سنتی یا مدرن؟

شستن فرش و قالی‌ها در منزل خطرات و آسیب‌های احتمالی را به همراه دارد که در هنگام تصمیم‌گیری برای قالیشویی به روش سنتی یا مدرن باید به آن‌ها توجه کنید.

هر فرشی بسته به جنس و رنگش برای شست‌وشو نیاز به روش و شوینده مناسب خود دارد و استفاده از شوینده نامناسب به الیاف فرش صدمه می‌زند. ممکن است شما بهترین و گران‌ترین شوینده و شامپو فرش موجود در بازار را تهیه کنید، اما اگر به اندازه کافی از آن استفاده نکنید، مثلا بیش‌تر از حد از شامپو فرش استفاده کنید یا شامپو فرش مدت زمان زیادی روی فرش بماند یا آبکشی فرش به صورت ناقص انجام شود؛ تار و پود فرش شما آسیب می‎بیند.

ممکن است در هنگام شست‌وشو، آب زیادی جذب فرش شود که باعث از بین رفتن رنگ فرش و یا حتی پوسیدگی و پارگی آن می‌شود. از طرف دیگر ممکن است خود شما هم آسیب ببینید؛ وقتی فرش آب زیادی جذب کند، سنگین می‌شود و شما در هنگام بلند‌کردن و جابه‌جایی فرش دچار درد کمر، گردن و… خواهید شد.

نکته مهم بعدی خشک شدن فرش است که تحت تاثیر شرایط جوی قرار دارد. اگر فرش شما به طور کامل خشک نشود، رطوبت موجود در فرش، زمینه مناسبی برای رشد قارچ و کپک در فرش را فراهم می‌کند و فرش آسیب می‌بیند.

قالیشویی در آذری

قالیشویی مدرن توکل، بهترین قالیشویی در آذری

در شست‌وشوی مدرن فرش و در کارگاه‌ها و کارخانه‌های قالیشویی از روش‌های اتوماتیک و یا نیمه‌اتوماتیک استفاده می‌شود که بسیار متفاوت از روش سنتی و شست‌وشو در منزل است و با روش‌های اصولی و استاندارد و با نظارت متخصصین مجرب انجام می‌شود.

محله آذری تهران، یکی از محله‌هایی است که ساکنین آن می‌توانند از خدمات قالیشویی آذری بهره‌مند شوند. چرا که توکل با ایجاد یک شعبه قالیشویی در آذری، کلیه خدمات قالیشویی را با بهترین کیفیت به ساکنین این محدوده ارائه می‌دهد.

قالیشویی توکل در آذری با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بهره‌مندی از نیروهای ماهر و با تجربه در کوتاه‌ترین زمان و مطابق با نرخ اتحادیه قالیشویان بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد و به همین دلیل بهترین قالیشویی در آذری است.

شما ساکنین عزیز محله آذری می‌توانید با خیال راحت از خدمات قالیشویی آذری استفاده کنید و از تحویل درست و به موقع آن مطمئن باشید. قالیشویی توکل، کیفیت بالای کلیه خدمات قالیشویی در آذری را ضمانت می‌کند.

با قالیشویی آذری به عنوان بهترین قالیشویی تخصصی تماس بگیری و سفارش خود را ثبت کنید. پس از ثبت سفارش، هماهنگی برای انجام خدمات مورد نظر شما با تخفیف ۴۰ درصدی انجام می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *