قالیشویی در دامپزشکی

قالیشویی در دامپزشکی

قالیشویی در دامپزشکی


شستن فرش‌ها و قالی‌ها یکی از اصلی‌ترین کارهای هر خانواده ایرانی در روزهای خانه‌تکانی است. برای شست‌وشو و تمیز شدن فرش‌ها، شما دو انتخاب دارید. یا به روش سنتی عمل کنید و خودتان دست به کار شوید یا فرش‌های خود را به یک قالیشویی خوب و مطمئن بسپارید. تصمیم درباره این‌که شما کدام یک از این دو روش را انتخاب کنید به عواملی مثل ارزش و متراژ فرش، وضعیت اقتصادی شما و هزینه قالیشویی، داشتن وقت و فضای مناسب و… بستگی دارد. ولی این روزها با توجه به شرایط زندگی، انتخاب اغلب افراد شرکت‌های قالیشویی است. برای این‌که از انتخاب خود مطمئن شوید؛ در این مقاله، خدمات قالیشویی در دامپزشکی که یکی از شعبه‌های قالیشویی توکل است را بررسی می‌کنیم:

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر دامپزشکی

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

شست‌شوی تخصصی انواع فرش در قالیشویی دامپزشکی

در کارگاه‌های قالیشویی مختلف، بسته به نوع تجهیزات و دستگاه‌هایی که استفاده می‌شود، روش‌های شست‌شوی فرش‌ها متفاوت است ولی در همه قالی‌شویی‌ها، مرحله‌های غبارگیری، شست‌وشو با آب، آب‌گیری و خشک کردن انجام می‌شود.

در قالیشویی دامپزشکی، تمامی این مراحل با رعایت اصول و استانداردها انجام می‌شود تا آسیبی به الیاف فرش شما وارد نشود. علاوه بر این کارشناسان قالیشویی دامپزشکی روی همه مرحله‌ها نظارت دارند تا فرش کاملا تمیز و سالم به دست شما برسد.

ضمن این‌که در این روزهای کرونایی، قالیشویی دامپزشکی فرش‌های شما را کاملا ضدعفونی‌شده تحویل می‌دهد.

رفوگری و ترمیم فرش در قالیشویی دامپزشکی

اگر فرش شما دچار آسیب‌هایی مثل بیدخوردگی، پارگی، پوسیدگی، سوختگی و ساییدگی باشد و یا شوراخ شده باشد، باید آن را رفو و ترمیم کنید.

رفو و ترمیم، باعث افزایش عمر فرش می‌شود و رفوگری فرش، نیاز به مهارت و تخصص دارد. متخصصان قالیشویی دامپزشکی با دانش و تجربه کافی و با استفاده از مواد درجه‌یک این کار را برای شما انجام می‌دهند.

ترمیم تخصصی فرش‌های شما در قالیشویی دامپزشکی

خشکشویی مبلمان با قالیشویی توکل در دامپزشکی

هدف و انگیزه قالیشویی توکل با ایجاد قالیشویی در دامپزشکی کسب رضایت حداکثری شما به عنوان ساکنین این محله است و تلاش می‌کند با ارائه خدمات متنوع در کمترین زمان ممکن، هزینه مناسب و تضمین کیفیت، اعتماد شما را جلب نماید.

خشکشویی مبلمان با دستگاه بخار توسط کارکنان قالیشویی دامپزشکی در اسرع وقت و در محل و خانه شما، با تضمین لکه‌گیری و تمیزی کامل انجام می‌شود.

در دوران کرونا، پرسنل قالیشویی در دامپزشکی با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در محل زندگی شما حاضر می‌شوند. پس نگران نباشید.

توکل، بهترین انتخای قالیشویی در دامپزشکی!

قالیشویی توکل تحت نظارت اتحادیه قالیشویان و هزینه کلیه خدمات آن هم، مطابق با نرخ اتحادیه است. قالیشویی توکل در دامپزشکی توانسته است، خدمات عالی و امکانات خوب را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

پس اگر ساکن محله دامپزشکی هستید، می‌توانید با خیال راحت قالیشویی دامپزشکی را برای انجام خدمات قالیشویی خود انتخاب کنید. فقط کافی است با شماره‌های تلفن‌های شعبه قالیشویی در دامپزشکی تماس بگیرید و از سرویس‌دهی و کیفیت عالی و تخفیف ویژه ۴۰ درصدی آن بهره‌مند شوید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *