قالیشویی پاپیون شعبه کوی فراز

سرویس دهی فوری ویژه کوی فراز

قالیشویی در کوی فراز | قالیشویی پاپیون تهران

قالیشویی در کوی فراز | شرکت قالیشویی پاپیون بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به محدوده و محله های کوی فراز و محله های غرب تهران. سرویس دهی ویژه محله کوی فراز با استفاده از سرویس های مستقر در منطقه سعادت آباد. سرویس دهی به صورت منظم و تخصصی در محله با استفاده از خودرو های ویژه. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و تعمیرات و باز سازی انواع فرش.

سرویس دهی فوری ویژه کوی فراز

خدمات قالیشویی پاپیون تهران

کوی فراز یکی از محله‌های تهران واقع در شمال غربی این کلان‌شهر است. کوی فراز در شمال محلّهٔ سعادت‌آباد قرار دارد و اکنون ساختمان‌های زیادی در آن در حال ساخت است. نخستین ورودی به این منطقه خیابان لادن از شرق و غرب می‌باشد که شهرک بوعلی نیز در انتهای لادن غربی است. (منبع ویکی پدیا) با توجه به مسکونی بودن محله کوی فراز خانوارهای زیادی در این محله سکونت دارند. شرکت قالیشویی پاپیون شعبه کوی فراز آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی به همشهریان محترم کوی فراز می باشد.

انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و تعمیرات فرش توسط استاد کاران با تجربه صنعت فرش در محله کوی فراز. استفاده از مواد شوینده درجه یک، شوینده های گیاهی و ارگانیک برای فرشهای دستبافت، ابریشم و گل ابریشم جهت جلوگیری از زرد شدن و افت کیفیت فرش. خشک کن لوله برای جلوگیری از شکسته شدن فرش. ماشین آلات اتوماتیک برای شستشوی بهتر و استفاده کمتر از آب جهت جلوگیری از هدر رفتن آب. خشک کن های کشویی جهت جلوگیری از موج در فرشها پس از خشک کردن.

شماره های تماس قالیشویی پاپیون

شماره تماس: (۱۰ خط ویژه)

۰۲۱۸۸۵۶۶۳۹۹

مدیریت:

۰۹۱۲۲۳۳۵۹۹۳

سرویس شبانه روزی:

۰۹۱۹۵۳۱۱۸۲۴

 

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *