قالیشویی ماژیک شعبه دولت آباد

قالیشویی ماژیک شعبه دولت آباد

قالیشویی در دولت آباد | قالیشویی ماژیک تهران تاسیس ۱۳۳۱

قالیشویی در دولت آباد | قالیشویی ماژیک بهترین، قدیمی ترین و نزدیک ترین قالیشویی در محله دولت آباد تهران، قالیشویی ماژیک در دولت آباد سرویس دهی فوری و ویژه در محله دولت آباد. ‎قالیشویی ماژیک اولین قالیشویی ایران، ‎مورد تایید اتحادیه قالیشویان تهران (مجاز) ‎تاسیس ۱۳۳۱ با بیش از ۶۰ سال سابقه در قالیشویی تهران و حومه. ‎سرویس شبانه روزی سراسر تهران و حومه.

قالیشویی ماژیک شعبه دولت آباد

خدمات قالیشویی ماژیک تهران

شهرک دولت‌آباد یکی از محله‌های شهر تهران است که در قسمت جنوب شرقی پایتخت و در ضلع جنوبی بزرگراه آزادگان و در کنار اتوبان امام علی (ع) واقع است. شهرک دولت آباد دارای سه فلکه و یک میدان بزرگ به نام میدان دولت‌آباد یا بروجردی می‌باشد. اطراف این میادین مغازه‌های متعدد و مختلفی موجود است.

در سال‌های اخیر به دلیل توسعهٔ اطرافِ فلکه سوّم و ایجاد ساختمان‌های مسکونی نوین و تغییر کاربری برخی مغازه‌ها و ایجاد ساختمان تجاری-پزشکی خوش‌نما به جای گرمابه سابق باعث رونق و شکوفایی فلکهٔ سوم گشته به نحوی که اهالی شهرک و اطراف آن عصرها در محدودهٔ فلکه سوم به گشت‌وگذار می‌پردازند. علاوه بر وجود مسجد بزرگ حسن مجتبی (ع) در این مکان و مسجدی دیگر (صاحب الزمان(عج)) که دارای تعداد زیادی نوجوان بوده واین مسجد بر تریت نو جوانان این محل می‌پردازد و احداث ایستگاه مترو دولت‌آباد در نزدیکی آن، همچنین در سال ۱۳۹۳ پروژهٔ دو شهرک نوساز (عقیق) و (فرهنگیان) در کنار فلکه سوم به بهره‌برداری رسید و باعث مرکزیت بیشتر این مکان گردید. ( منبع: ویکی پدیا )

با توجه به وجود ساختمانها و شهرک های مسکونی فراوان در محله دولت آباد تهران، نیاز به یک شرکت قالیشویی معتبر بیشتر از همیشه احساس می شود. شرکت قالیشویی ماژیک شعبه دولت آباد با بیش از ۶۰ سال سابقه در صنعت قالیشویی کشور. به عنوان اولین قالیشویی در ایران این ضمانت را به شما مشتریان عزیز میدهد که با تمام توان و نیروی کاری موجود در منطقه دولت آباد، آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز محله دولت آباد تهران می باشد. شما میتوانید با استفاده از راه های ارتباطی با قالیشویی ماژیک سفارشات خود را ثبت کنید. قالیشویی ماژیک ضامن سلامتی و پاکیزگی فرش شما است و مجموعه ما با تمام توان فعالیت خود را برای جلب رضایت شما مشری عزیز به کار خواهد گرفت

چرا قالیشویی ماژیک؟

  • بیش از ۶۰ سال سابقه در قالیشویی
  • استفاده از مواد درجه یک و مورد تایید اتحادیه
  • شست و شوی کامل به روش سنتی
  • رعایت اصول مذهبی و کر اسلامی
  • کادر مجرب و با سابقه
  • تحویل فرش بصورت رول و کاور شده

شماره قالیشویی در دولت آباد

برای ثبت سفارش در محله دولت آباد با دفتر مرکزی حاصل فرمایید

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

شماره های قالیشویی ماژیک در دولت آباد

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *