قالیشویی بانو شعبه مصباح

قالیشویی در نزدیکی محله مصباح

کارخانه قالیشویی بانو کرج شعبه مصباح ساسانی قلمستان ترک آباد

کارخانه قالیشویی بانو کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویی کرج آماده سرویس دهی به کله محله های مصباح، ساسانی، قلمستان و ترک آباد در سریعترین زمان ممکن. کلیه خدمات قالیشویی در سراسر محله های یاد شده توسط پرسنل مجرب و آموزش دیده و تحصیل کرده.

قالیشویی در نزدیکی محله مصباح

خدمات قالیشویی در مصباح ساسانی قلمستان ترک آباد

کارخانه قالیشویی بانو مجهز به ماشین آلات تمام اتوماتیک و گرمخانه های گازی ریلری برای جلوگیری از موج برداشتن و شکسته شدن فرش شما. آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان، موکت و خوشخواب و خدمات تخصصی ترمیم و باز سازی در سراسر محله های: محله مصباح، محله ساسانی، محله قلمستان و محله ترک آباد می باشد.

سرویس دهی در سراسر محله های کرج یکی از جدید ترین خدمات شرکت قالیشویی بانو می باشد. شرکت قالیشویی بانو با استفاده از ناوگان حمل و نقل پیشرفته و پرسنل آموزش دیده و مجرب آماده ارائه سریع ترین سرویس خدمات را در سراسر کرج دارد. شما مشتریان عزیز شهر کرج و استان البرز در هرکجای استان هستید می توانید با تماس و یا سفارش آنلاین خدمات خود را به سادگی هرچه تمام تر انجام دهید و منتظر سرویس های فوری شرکت قالیشویی بانو کرج شوید. ما در سریعترین زمان ممکن به محله شما برای انجام خدمات سرویسکار اعزام خواهیم کرد.

نزدیک ترین قالیشویی به شما هستیم!

کارخانه قالیشویی بانو با استفاده از شعبات فعال خود در سراسر شهر کرج و استان البرز نزدیک ترین قالیشویی به محله های مصباح، ساسانی، قلمستان و ترک آباد می باشد. شما می توانید با یک تماس ساده خدمات خود را سفارش دهید و منتظر اعزام سرویسکار در سریعترین زمان ممکن به محل خود باشید.

مجاز هستیم با تجربه هستیم

کارخانه قالیشویی بانو با ربع قرن تجربه در صنعت قالیشویی در کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج نیز بوده و کلیه خدمات و فاکتور های صادر شده از این مرکز زیر نظر اتحادیه صنف قالیشویان کرج می باشد.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *