محدوده پوشش دهی قالیشویی پاکمهر

قالیشویی پاکمهر

قالیشویی پاکمهر


شروع به کار قالیشویی پاک مهر نخست در سال۱۳۸۳درشهرتهران آغاز شد. با توجه به رشد مستمر این مجموعه در سالهای بعد کارخانه دوم خود را در شهرستان نیشابور تاسیس نمود که هم کنون هردو مجموعه فعال می باشند. این شرکت قالیشویی معتبر با ارائه خدمات کم نظیر و مطمئن خود توانسته جایگاه ویژه و ممتازی را در بین قالیشویی های مجاز و نامی در هر دو شهر به خود اختصاص دهد و به خوش قولی و کیفیت شستشو شهرت یابد.

از آنجا که این مقاله درخصوص پوشش پایتخت است، ما برآنیم که مناطق پوشش دهی این قالیشویی را در تهران ذکر کنیم، در سال های اول پاکمهر تنها مناطق واقع در غرب تهران را تحت پوشش داشت اما در گذر زمان هر ساله این پوشش خدماتی گسترش یافت بطوری که امروزه تمام مناطق ۲۲ گانه کلانشهرتهران را از شمال غرب و شمال شرق تا مرکز شهر و جنوب شرق – جنوب غرب را در بر گرفته است.

پوشش خدماتی پاک مهر در غرب و شمال غرب تهران:

قالیشویی پاک مهر از میدان تجریش درمنطقه یک شمال غرب تا صالح آباد منطقه نوزده در جنوب غرب را تحت پوشش سرویس خدمات قالیشویی دارد که البته حتی محلات بالای میدان تجریش چون محله دربند و درکه در شمال و محلات پایین محله صالح آباد که در حاشیه اتوبان تهران قم قرار دارند نیز شامل این سرویس دهی میشود.

قالیشویی پاکمهر در منطقه ۱ سرویس فعال دارد برای شستشوی انواع فرشهای دستباف و ماشینی ، انواع موکت های ایرانی و خارجی، انواع پتو و روفرشی ؛ همچنین رفوء قالی دست بافت و ماشینی را نیز می پذیرد. سرویس قالیشویی پاکمهر در زعفرانیه بصورت اختصاصی و Vip (به همراه کاور و خدمات ویژه) صورت میپذیرد، بطوریکه خیال مشتری از کیفیت و سرعت ارائه خدمات از ۰ تا ۱۰۰ کاملا آسوده باشد.

ازدیگر مناطقی که پاکمهرعهده دارسرویس دهی روتین منظم می باشد منطقه ۲ است که شامل محلات سعادت آبادو شهرک غرب، اوین، مجامخ تجاری و مسکونی حاشیه اتوبان چمران ، پونک ، ستارخان، مرزداران، شهرک ژاندارمری ، جلال آل احمد و شهرآرا می شودو قالیشویی پاکمهر به تمامی این محله های فوق الذکر دسترسی داشته و توانایی سرویس دهی خدمات قالیشویی را دارا می باشد.

قالیشویی پاک مهر

قالیشویی پاک مهر در شهران : همانطور قبلا عنوان شد قالیشویی پاک مهر در ابتدا فعالیت خود را از منطقه ۵ در غرب تهران آغاز نمود و اولین و اصلی ترین دفتر این قالیشویی در محله کوهسار شهران قرار دارد ، پاک مهر به سراسر منطقه شهران از اتوبان شهید باکری در شمال محله شهران تا اتوبان همت که ابتدای شهران است اشراف کامل داشته و سرویس ویژه خود را به همه ساکنین این منطقه عرضه می دارد.


قالی شویی پاکمهر در منطقه جنت آباد: قالیشویی پاک مهر در سراسر محله جنت آباد از بلوار سیمون بولیوار (محله حصارک) که جنت آباد شمالی است و تا بزرگراه نیایش قرار می گیرد از اتوبان ایرانپارس تا بزرگراه شهید همت را جنت آباد مرکزی نام گرفته و از اتوبان همت تا بلوار شهید آیت الله کاشانی را جنت آباد جنوبی تشکیل میدهد، و پاکمهر قدرت سرویس دهی به تمامی این محله های نام برده را دارا می باشد، همین طور کلیه ساکنان تجاری و مسکونی شهر زیبا ، بلوار تعاون، فردوس غرب و فردوس شرق، شاهین شمالی و شاهین جنوبی، بلوار آیت کاشانی، بلواراباذر، فلکه دوم صادقیه، بزرگراه اشرفی ، باغ فیض، میدان پونک چهاردیواری، شهرک نفت، میدان دانشگاه و اتوبان ستاری هم میتوانند از مزایا و شستشوی صحیح و دیگر خدمات قالیشویی پاک مهر برخوردار باشند.

پوشش خدماتی شرکت قالیشویی پاک مهر در مرکز تهران:

شرکت قالیشویی پاک مهر به تمامی مناطقی که در مرکز شهر قرار دارند، همچون خیابان آزادی که از میدان آزادی شروع و تا میدان انقلاب ادامه دارد، میدان انقلاب تا میدان امام حسین، دروازه دولت، میدان فردوسی، خیابان جمهوری، میدان بهارستان، خیابان کارگرشمالی و جنوبی( امیرآباد)، چهارراه ولی عصر، پل حافظ، چهارراه استانبول، جمالزاده جنوبی و شمالی، میدان امام خمینی، وحدت اسلامی(شاپور) ، میدان حسن آباد، چهار راه مختاری و به طور کل به منطقه های ۹ و۱۰ و۱۷ و۱۲ سرویس خدماتی قالی شویی ارائه می نماید.

محدوده پوشش خدمات قالیشویی پاک مهر در شرق و شمال شرق تهران:

قالیشویی پاک مهر توان سرویس دهی منظم و دائمی به همه مناطقی که در شرق تهران قرار گرفته اند از منطق یک (شمال شرق) تا منطقه بیست( جنوب شرق) را داراست. در واقع به همه محله های؛ نیاوران، فرمانیه، کاشانک، سوهانک، آجودانیه، کامرانیه، داوودیه، دارآباد، مینی سیتی، ازگل، بلوار ارتش، لویزان، شیان، مجیدیه شمالی و جنوبی، قلهک، شریعتی، رسالت، اختیاریه،کاووسیه،ظفریا دستگردی و محدوده های اطراف سرویس روزانه و فعال دارد.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *