فرشهای خود را به قالیشویی کرج بسپارید

قالیشویی کرج

فرش های کثیف خود را به قالیشویی در کرج بسپارید

دردسر شستن فرش های منزل همیشه با ما همراه بوده است. از قدیم الایام که مادر بزرگ های ما فرش های خود را در حیاط پهن می کردند و می شستند، درد سرش باقی مانده است. اما امروزه قالیشویی کرج بزرگترین مشکل مردم کرج را حل کرده است.
البته می دانیم که حرفه قالیشویی چندان حرفه تازه ای نیست. بلکه پس از سالها دردسر کشیدن های بسیار، برخی از افراد بر آن شدند تا مکانی مخصوص برای شستشوی فرش دایر کنند. قالیشویی در کرج نیز از سالهای پیش در این شهر به فعالیت مشغول است.
به نوعی می توانیم بگوییم که این قالیشویی از طرف مردم تایید شده و چندین سال است که به فعالیت قالیشویی در کرج می پردازد. از این رو می توانید با اطمینان خاطر فرش های خود را به ما بسپارید. برخی از افراد با این تصور که قالیشویی ها فرش را از بین میبرند، اقدام به سپردن فرش های خود به قالیشویی ها نمی کنند.
اما باید بگوییم این باور غلط است. زیرا در سالهای گذشته این فرش ها به صورت دستی، و چند سالیست که به صورت ماشینی شستشو می شوند. از این رو با اطمینان خاطر فرش های کثیف خود را به قالیشویی خوشنام کرج بسپارید.

قالیشویی کرج

حرفه قالیشویی و مزایا بهره مندی از آن

زمانی که نام قالیشویی میشنوید، تنها تصور می کنید در این حرفه اقدام به شستشوی فرش می نمایند. اما باید بگوییم بهترین قالیشویی در کرج علاوه بر شستشوی فرش در زمینه ترمیم فرش، رفوگری، و مبل شویی نیز فعالیت می کند.
قالیشویی خوشنام در طی سالها فعالیت در این زمینه موفق شده است در کرج از محبوبیت بالایی برخوردار گردد. قالیشویی خوب کرج در اصل باید از کادر متخصص و مجربی برخوردار باشد. می توانیم به صراحت بگوییم این قالیشویی در کرج از بهترین و باتجربه ترین کادر برای کمک به مردم استفاده می کند.
از این رو با خیال راحت فرش های خود را به قالیشویی در کرج ارسال کنید. پس از شستشو نیز آن را در مقابل درب منزل خود تحویل بگیرید. به خاطر داشته باشید که پاکیزگی جزوی از زندگی است. از این رو باید همیشه به این مهم ارزش بسیاری قائل بود.
همانطور که نحوه نگهداری از فرش از اهمیت برخوردار است، مسلما نحوه شستشوی فرش نیز مهم است. به همین دلیل نباید فرش ها، مبل ها، خوش خواب ها و دیگر لوازم مهم خانه را به دست هر شرکتی سپرد.

قالیشویی مهرشهر

تفاوت شستن فرش در قالیشویی کرج و منزل

قالیشویی در مهرشهر کرج | فرش ها همچون دیگر لوازم خانه نیاز به شستشو همیشگی ندارند، اما بهتر است فرش ها را هر سال یک بار، یا هر ۱۸ ماه یک بار به قالیشویی در کرج بسپارید. هر چقدر هم که به صورت روزانه اقدام به نظافت این فرش ها نمایید، باز هم آلودگی و کثیفی در بتن آنها باقی می ماند.
شما میتوانید با شستن فرش هم عمر آنها را بیشتر کنید، و هم از بروز بیماری ها و آلرژی های تنفسی در افراد خانواده جلوگیری نمایید. اما باید بدانیم با چه روشی شستن فرش مناسب تر است. برخی قالیشویی را برای این کار مناسب می دانند. از این رو فرش های خود را به قالیشویی در کرج می سپارند.
اما برخی دیگر با این تصور که شستشوی فرش در منزل بهتر است، ترجیح می دهند فرش های خود را در منزل شستشو نمایند. باید بگوییم این مسئله مشکلات بسیاری را برای فرش به وجود می آورد. معمولا فرش هایی که در قالیشویی در کرج شسته می شوند، توسط دستگاه بوده و چندین بار عمل آبکشی بر روی آنها صورت می گیرد.
در حالی که فرش های در منزل مورد شستشو قرار می گیرند، به راحتی تمیز نمی شوند. حتی احتمال ماندن کف در پرزهای فرش وجود خواهد داشت. از این رو بهتر است فرش ها را به قالیشویی در کرج بسپاریم.
برخی از افراد نیز بیشتر درگیر هزینه های قالیشویی هستند. به این دلیل ترجیح می دهند فرش های خودشان را در منزل تمیز کنند. اما نمی دانند که این کار هم پر زحمت است، هم وقت بسیاری می برد. اما فرش هایی که به قالیشویی در کرج تحویل داده می شوند، در کمترین زمان ممکن شسته شده و باز گردانده می شوند.

قالیشویی باغستان

استفاده از روش های حرفه ای برای شستشو فرش

یکی از روش هایی که برای شستشو فرش در قالیشویی ها مورد استفاده قرار می گیرد، مکش خشک است. با این عمل در اصل رطوبت فرش شسته شده در قالیشویی گرفته شده ولی کاملا خشک نمی شود. بهترین قالیشویی در کرج نیز از این ابزار برای شستشوی بهتر فرش ها استفاده می کند.
در این روش از شستشو فرش نیز همچون روش هایی که در منزل انجام می شود، از مواد شوینده استفاده می شود. اما از آنجایی که با ابزار های بزرگتر و پیشرفته تر صورت میگیرد، آسیب کمتری به بافت های فرش می رساند. پس می توانیم بگوییم فرش هایی که به قالیشویی در کرج منتقل می شوند، نسبت به فرش هایی که در منزل شستشو می شوند، از طول عمر بیشتری برخوردار می گردند.
می دانیم که در منزل مجبور هستیم فرش را بیش از حد خیس کنیم، حتی مجبور می شویم برای خشک کردن فرش از وسایل بسیاری استفاده نماییم. جدای از آن اگر بیش از حد شامپو برای تمیزی فرش استفاده کنیم، بدون تردید باعث پوشیدگی زودتر فرش در منزل می شویم.
به همین دلیل بهتر است فرش خود را به قالیشویی در کرج بسپاریم. این عمل هم کار ما را آسانتر می کند، هم مزایا بیشتری نسبت به روش های دیگر شستشو خواهد داشت. از طرفی نیز طول عمر فرش را افزایش داده و منجر می شود تا فرش های ما دوام بیشتری داشته باشند.

دسترسی آسان به قالیشویی در کرج

باید بگوییم دسترسی به قالیشویی خوشنام در کرج بسیار اسان است. کافیست به دفتر قالیشویی مراجعه نمایید. آدرس دفتر قالیشویی خوشنام در کرج، بلوار دانش آموز می باشد. به همین راحتی و بی دردسر به قالیشویی در کرج مراجعه نموده و درخواست خود را برای شستشو ثبت کنید.
علاوه بر آن شما میتوانید با شماره قالیشویی کرج ۰۲۶۹۱۰۰۸۶۸۷ و ۰۲۶۳۴۲۱۵۹۹۰ تماس حاصل نمایید. علاوه بر آن شعبه دیگری از این قالیشویی در تهران واقع شده است که می توانید با شماره تماس ۰۲۱۹۱۰۰۸۶۸۷ در تهران با قالیشویی خوشنام ارتباط برقرار کنید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *