قالیشویی نقشینه شعبه سردار جنگل

قالیشویی در سردار جنگل

کارخانه قالیشویی نقشیه شعبه سردار جنگل

قالیشویی در سردار جنگل | قالیشویی نقشینه تهران عضو رسمی اتحادیه نزدیک ترین قالیشویی در سردار جنگل. بهترین و خوب ترین سرویس دهی در سراسر محله سردار جنگل و حومه مجری کلیه خدمات تخصصی شستشوی فرش و خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرشهای دستبافت. استفاده از مواد و ماشین آلات شوینده درجه یک و پیشرفته. متخصص در شستشوی انواع فرشهای ماشینی و دستبافت.

قالیشویی در سردار جنگل

قالیشویی در سردار جنگل

محله سردار جنگل یکی از خیابان های مهم شمال غرب تهران نزدیکی محله پونک می باشد. خیابان سردار جنگل به دلیل داشتن ارتباط نزدیک با بزرگراه همت، آبشناسان و اشرفی اصفهانی و خیابان لادن یکی از محله هایی با دسترسی های بالا در شمال غرب تهران می باشد که محل سکونت خوب و با ارتباطاتی برای مردم می باشد و دارای منازل مسکونی زیادی می باشد. آلودگی هوا نسبتا در این محله نسبت به مرکز تهران بسیار پایین تر است و محل های نسبتاً خلوت تری نیز دارد.

اما با وجود خانوار ها در این محله نیاز به یک شرکت خدمات قالیشویی بیش از همیشه به چشم می آید. وجود یک دفتر قالیشویی مجاز و مورد تایید اتحادیه در محله سردار جنگل انتخاب همشهریان را آسان تر و خیال آنها را آسوده تر خواهد کرد. کارخانه قالیشویی نقشینه دارای شعبه ای در محله ی سردار جنگل این آمادگی را دارد که به همشهریان عزیز محله سردار جنگل کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی انوع فرش های دستبافت و ماشینی، شستشوی انواع فرشهای قدیمی و عتیقه و … کلیه خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش های دستبافت زیر نظر کارشناسان و متخصصان صنعت فرش های دستبافت تهران را با بالاترین کیفیت ارائه دهد. همین امروز شما هم به جمع مشتریان راضی ما بپیوندید و از کیفیت شستشوی فرش خود شگفت زده شوید.

راه های ارتباطی با قالیشویی نقشینه در محله سردار جنگل

۴۴۰۴۷۸۰۰
۴۴۰۴۷۶۰۰
۰۹۱۰۴۸۵۸۰۶۶

قالیشویی سردار جنگل

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *