قالیشویی ماژیک شعبه پونک

قالیشویی پونک سرویس خوب و نزدیک پونک

کارخانه قالیشویی و رفوگری ماژیک شعبه پونک

قالیشویی در پونک | کارخانه قالیشویی ماژیک تهران تاسیس سال ۱۳۳۱ به عنوان اولین و قدیمی ترین کارخانه قالیشویی در پونک تهران. قالیشویی ماژیک آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی و تعمیرات و ترمیم انواع فرشهای دستبافت به همشهریان عزیز محله ی پونک تهران می باشد. سرویس دهی ویژه به سراسر محله های پونک و حومه در کمترین زمان ممکن. شستشو با ماشین آلات پیشرفته و مواد شستشوی درجه یک از ویژگی های قالیشویی ماژیک می باشد.

قالیشویی پونک سرویس خوب و نزدیک پونک

خدمات قالیشویی ماژیک

قالیشویی پونک | قالیشویی ماژیک با تجربه ای گرانبها در صنعت قالیشویی کشور به عنوان اولین کارخانه قالیشویی در کشور بهترین شرکت قالیشویی برای ارائه خدمات به همشهریان عزیز شهر تهران می باشد. ترمیم و باز سازی تخصصی فرشهای دستبافت زیر نظر اساتید با تجربه صنعت فرش دستبافت. کلیه خدمات شستشوی فرشهای نفیس دستبافت، شستشوی تخصصی و اعلاء فرشهای دستبافت قیمتی و قدیمی. شستشوی ویژه انواع فرش های ماشینی ایرانی و خارجی برخی از خدمات این مرکز به همشهریان عزیز محله پونک تهران می باشد.

ویژگی های قالیشویی ماژیک شعبه پونک

کارخانه قالیشویی ماژیک با استفاده از سرویس کاران مجرب و خودروهای مجهز به جی پی اس (مکان یاب) سرویع ترین سرویس دهی را به شما همشهریان عزیز مجله پونک دارد. با وجود خودرو های مجهز به مکان یاب سریع تر از آن چیزی که فکر میکنید آدرس شمارا می یابیم! قالیشویی ماژیک ویژه محله پونک تهران دارای سرویس های چرخشی در تهران می باشد سریعترین سرویس دهی به شما مشتریان عزیز را در سراسر محله های پوک و حومه پونک تهران خواهد داشد.

برای تماس با شماره های دفتر و مرکزی تماس بگیرید.

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

pak-mehr.ir

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *