قالیشویی ماژیک شعبه فرمانیه

قالیشویی ماژیک ویژه فرمانیه

قالیشویی در فرمانیه | قالیشویی ماژیک بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در فرمانیه

قالیشویی در فرمانیه | قالیشویی ماژیک بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در فرمانیه تهران. قالیشویی ماژیک شعبه فرمانیه با ۶۶ سال سابقه قالیشویی در تهران. سرویس دهی سراسر تهران، محدوده و محله های تهران. با استفاده از سرویس کاران آموزش دیده، منضبط و با تجربه. سرویس دهی سراسر تهران و دارای سرویس های ویژه ی محله فرمانیه تهران.

قالیشویی ماژیک ویژه فرمانیه

خدمات کارخانه قالیشویی ماژیک تهران

محله فرمانیه از جنوب با بزرگراه صدر و منطقه اختیاریه، از غرب با کامرانیه جنوبی و چیذر، از شمال با نیاوران و حصار بوعلی و از شرق با میدان نوبنیاد همسایه است. همچنین خیابان فرمانیه (شهید دکتر لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب ادامه دارد. سپس یک انشعاب از این خیابان از چهارراه کامرانیه به سوی‌ شمال غرب حرکت می‌کند و سرانجام به خیابان دزاشیب در تقاطع خیابان عمار منتهی‌ می‌شود.(منبع ویکی پدیا).

قالیشویی ماژیک شعبه فرمانیه انجام کلیه خدمات قالیشویی با استفاده از آخرین متد روز. ماشین آلات پیشرفته، دستگاه شستشوی اتوماتیک، و آبگیر سانتریفیوژ. مواد شستشوی درجه یک و مخصوص برای انواع فرش، شوینده های صنعتی درجه یک برای فرشهای ماشینی، شوینده های گیاهی، شورهای گیاهی و ارگانیک برای انواع فرش های دستبافت. این اطمینان را به شما مشتری عزیز میدهند که فرشهای شما. بدون کمترین مشکل و با نهایت پاکیزگی و احترام تخویل شما داده می شود.

شماره قالیشویی در فرمانیه

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *