قالیشویی ماژیک شعبه دارآباد

قالیشویی ماژیک شعبه دارآباد تهران

قالیشویی ماژیک شعبه دارآباد

قالیشویی در دارآباد | قالیشویی ماژیک با ۶۶ سال سابقه قدیمی ترین و بهترین قالیشویی تهران، نزدیک ترین قالیشویی به محله ی دارآباد. سرویس دهی فوری و منظم به محله و محدوده های حومه دارآباد. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی. رفوگری و ترمیم فرش توسط استادکاران فرش ایران.

قالیشویی ماژیک شعبه دارآباد تهران

راز قدمت ۶۶ ساله قالیشویی ماژیک جلب رضایت مشتری و حفظ کیفیت بوده است

>قالیشویی در دارآباد

دارآباد یکی از محله‌های شهر تهران است که در شمال این شهر قرار گرفته‌است. دارآباد پیش از این یکی از روستاهای پیرامون تهران به‌شمار می‌رفت. دارآباد از سوی شمال به رشته کوه توچال و از جنوب به زمین‌های اقدسیه و از سوی شرق به جایی به نام باقلی‌زار و از غرب به بازوی توچال و زمین‌های رحمن آباد مشرف است. پارک ساحلی‌دارآباد یکی از زیباترین پارکهای تهران است. (منبع: ویکی پدیا)

قالیشویی ماژیک شعبه دارآباد تهران مجری انجام کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت، شستشوی تخصصی فرشهای ماشینی، شستشوی اعلاء فرشها خارجی، فانتزی. خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی مبلمان ایرانی و خارجی، خشکشویی خوشخواب و موکت. خدمات تخصصی تعمیرات انواع فرشهای دستبافت، پشمی، کرک و ابریشم و گل ابریشم.

>مواد مورد استفاده در قالیشویی ماژیک

شستشوی فرش نیاز به زیرساختها و تجربیات خاصی دارد. مواد شوینده یکی از مهمترین فاکتورهای شستشو می باشد. استفاده از مواد مورد نیاز برای انواع فرشها تاثیر زیادی در حفظ کیفیت و رنگ فرشها دارد. قالیشویی ماژیک با تجربیات ۶۶ ساله خود به نتایج مهمی در صنعت شستشو دست پیدا کرده است. استفاده از مواد های گیاهی و ارگانیک برای فرشهای دستبافت. استفاده از مواد تگزاپن برای فرشهای ماشینی علاوه بر حفظ کیفیت فرش، پاکیزگی بی نهایتی به فرشهای شما خواهد داد.

برای ثبت سفارش خدمات قالیشویی ماژیک میتوانید از شماره های زیر استفاده کرده و خدمات شستشوی فرش خود را به قالیشویی ماژیک بفرستید.

تماس با قالیشویی دارآباد

برای تماس با شعبه دارآباد با شماره های دفتر و مرکزی تماس بگیرید.

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *