قالیشویی در هاشمی

قالیشویی در هاشمی

قالیشویی در هاشمی


حتما تا به حال افرادی را دیده‌اید که با افتخار از محله دوران کودکی یا محله کنونی زندگی‌اشان حرف می‌زنند و به آن افتخار می‌کنند و بخشی از هویت خود را به آن محله نسبت می‌دهند. مثلا می‌گویند من بچه محله هاشمی هستم! این حرف نشان از قدمت و هویت آن محله و تعلق خاطر ساکنانش است. محله هاشمی بافتی قدیمی دارد و ساکنان آن، بومی محله هستند و هم‌محلی‌ها یکدیگر را می‌شناسند و از حال هم باخبر هستند. ساکنان این محله شایسته برخورداری از تمامی خدمات و امکانات مورد نیاز زندگی هستند.

به همین دلیل قالیشویی توکل، جهت رفاه حال مشتریان خود در این محله، یک شعبه از این قالیشویی در هاشمی ایجاد کرده است.

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر هاشمی

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

چرا قالیشویی هاشمی شعبه توکل!

قالیشویی توکل با پشتوانه سال‌ها فعالیت در کلیه خدمات قالیشویی، استفاده از ابزار و دستگاه‌های پیشرفته و نیروی انسانی متعهد و متخصص می‌تواند به خوبی در زمینه شست‌وشو، رفو و ترمیم فرش به شهروندان تهرانی سرویس بدهد.

این قالیشویی با ایجاد شعبه در هاشمی علاوه بر این‌که گام بزرگی در جهت رفاه ساکنین محله هاشمی برداشته است؛ محدوده خدمات خود در شهر تهران را هم گسترش داده است.


۱- خدمات قالیشویی هاشمی


  • شست‌وشوی اصولی و استاندارد فرش‌ها با توجه به جنس؛ رنگ و کیفیت آن‌ها. در صورت نیاز فرش‌ها اتوکشی می‌شوند و بعد لوله می‌شوند تا فرش دچار شکستگی نشود.
  • استفاده از مواد شوینده مناسب با هر فرش؛ مثلا در فرش‌های ابریشمی از مواد گیاهی و ارگانیک استفاده می‌شود تا آسیبی به رنگ و الیاف فرش وارد نشود.
  • لکه‌گیری و رنگ‌بری
  • ترمیم و رفوی انواع فرش
  • خشکشویی موکت، مبلمان منزل و اداری در محل

همه خدمات این قالیشویی در هاشمی، توسط دستگاه‌های به‌روز و نیروی آموزش‌دیده ماهر و با تجربه انجام می‌شود.

فرش شما از ابتدا که وارد قالیشویی می‌شود تا زمانی که ضدعفونی، لوله و آماده تحویل به شما می‌شود؛ تحت نظارت کارشناسان متخصص فرش است تا کیفیت را کنترل کنند و فرش کاملا تمیز، سالم و بدون آسیب به شما تحویل داده شود.


۲- ضمانت خدمات قالیشویی در هاشمی


با وجود سفارش‌های زیاد؛ کلیه خدمات قالیشویی هاشمی در سریع‌ترین زمان ممکن و با هزینه مناسب که مطابق با اتحادیه قالیشویی تهران است، انجام می‌شود.

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد یا از اطرافیانتان شنیده باشید که بعد از تحویل فرش از قالیشویی، فرش دچار شکستگی شده یا آسیب، دیده باشد و همین موضوع باعث عدم اطمینان شما به قالیشویی‌ها شده و برای سپردن فرش‌های خود به آن‌ها دچار تردید شده باشید.

قالیشویی هاشمی به شما مشتریان این اطمینان را می‌دهد که کلیه خدمات خود را به نحو احسن و با کیفیت عالی انجام دهد و در صورت هرگونه نارضایتی، پاسخگوی شما باشد.

قالیشویی در محله هاشمی

چندین‌سال کار و فعالیت در قالیشویی، تجربه‌های ارزشمندی را برای مدیران و کارشناسان قالیشویی توکل، به وجود آورده است. استفاده از این تجربه‌ها، این شعبه قالیشویی در هاشمی را به یکی از بهترین قالیشویی‌های شهر تهران تبدیل کرده است.

خوب است بدانید، قالیشویی هاشمی، برای شما مشتریان تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته است. برای درخواست خدمات قالیشویی در هاشمی، همین حالا جهت هماهنگی تماس بگیرید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *