قالیشویی در شهرآرا

قالیشویی شهرآرا

قالیشویی شهرآرا


محله شهرآرا یکی از محله‌های خوب غرب تهران و بافت آن مسکونی است. آرامش و خلوتیِ این محله و دسترسی خوبی که دارد؛ باعث افزایش رضایت شهروندان از زندگی در این محله شده است. معرفی یک قالیشویی در شهرآرا که معتبر و قابل اطمینان باشد، در این روزهایی که همه کم و بیش در حال خانه‌تکانی هستند، می‌تواند به ساکنین این محله، کمک کند:

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل دفتر شهرآرا

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

چرا قالیشویی شهرآرا

خیلی از خانواده‌ها از سپردن فرش و قالی‌های خود به شرکت‌های قالیشویی خودداری می‌کنند و می‌ترسند که فرش آن‌ها آسیب ببیند، یا آن‌طور که دلشان می‌خواهد، تمیز نشود. نگرانی شما کاملا قابل درک است. اما از مزیت‌ها و مراحل قالیشویی اتوماتیک آگاه هستید؟

در قالیشویی‌های مجهز، شستن فرش‌ها با کمک دستگاه‌های تمام اتوماتیک و یا نیمه‌اتوماتیک انجام می‌شود و شامل مراحل گرفتن خاک فرش، ثابت نگه داشتن رنگ، لکه‌بری، شست‌وشو، گرفتن آب و خشک کردن آن است. همچنین شستن فرش در قالیشویی‌ها از نظر زمانی و هزینه به‌صرفه‌تر است.

از طرف دیگر بافت محله شهرآرا و سبک زندگی آپارتمان‌نشینی این محله، اجازه شستن فرش و قالی‌ها به روش سنتی و در منزل را نمی‌دهد و بهترین کار برای شستن و تمیزکردن فرش‌ها، سپردن آن‌ها به یک قالیشویی خوب است.

قالیشویی توکل در این محله شعبه فعال دارد و آماده خدمت‌رسانی به ساکنین این محله است. این شعبه قالیشویی در شهرآرا، با داشتن تمام تجهیزات برای شست‌وشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف و خشکشویی مبلمان، تابلو فرش و… با مواد درجه‌یک و بهترین کیفیت، خدمات شست‌وشوی خود را انجام می‌دهد و به صورت لوله‌شده و کاورکشی و در کم‌ترین زمان ممکن به شما تحویل می‌دهد.

همچنین اگر فرش شما دچار آسیب شده باشد، قالیشویی شهرآرا با بهره‌گیری از نیروهای انسانی زبده و متخصص، آن را به نحو احسن ترمیم و رفو می‌کند.

قالیشویی در شهرآرا

۱- تضمین کیفیت قالیشویی شهرآرا

قالیشویی شهرآرا کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی انجام می‌دهد و به مشتریان ضمانت می‌دهد که در حین شست‌وشو، تعمیرات و همچنین جابه‌جایی فرش‌ها، هیچ آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌شود. در حین انجام کلیه خدمات، کارشناسان باتجربه و خبره کیفیت کار را کنترل می‌کنند تا از بروز هرگونه اتفاقی، جلوگیری شود.

با این حال مشتری‌مداری و پاسخگویی به مشتری از اصول این قالیشویی در شهرآرا است و در صورت نارضایتی مشتری، آماده جبران خسارات خواهد بود.

۲- هزینه قالیشویی در شهرآرا

هزینه شست‌وشوی فرش و قالی به جنس و ابعاد فرش و نحوه شست‌وشو بستگی دارد. هزینه کلیه خدمات ارائه‌شده در قالیشویی شهرآرا بر اساس نرخ‌های اعلام‌شده از سوی اتحادیه قالیشویی تهران است.

بنابراین اگر شما در محله شهرآرا زندگی می‌کنید و به دنبال یک قالیشویی مطمئن و مورد اعتماد در حوالی محله خود هستید؛ با سپردن فرش و قالی‌های خود به این قالیشویی در شهرآرا، می‌توانید آسوده خاطر باشید و در زمان کوتاه و تعیین‌شده، فرش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

مژده ما به شما این است که قالیشویی توکل برای سفارش‌های شما در این روزهای پایانی سال، تخفیف ۴۰ درصدی در نظر گرفته است.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *