قالیشویی در شریعتی

قالیشویی در شریعتی

قالیشویی در شریعتی


این روزها دیگر نمی‌توان مثل گذشته فرش‌ها و قالی‌ها را در منزل شست. از طرفی هم سبک زندگی آپارتمان‌نشینی این اجازه را به ما نمی‌دهد و از طرف دیگر به علت مصرف بالای آب، به صرفه نیست. ضمن این‌که شستن فرش یک کار تخصصی است و قطعا یک فرد عادی نمی‌داند که چقدر از مواد شوینده استفاده کند یا چطور لکه‌های مختلف را از بین ببرد تا به فرش آسیبی وارد نشود. قالیشویی توکل با ایجاد شعبه قالیشویی در شریعتی گستره فعالیت و سرویس‌دهی خود را افزایش داده و هدفش جلب رضایت مشتریان است.

قالیشویی توکل با ۴۰ درصد تخفیف ویژه

ارتباط با قالیشویی توکل در محله شریعتی

برای شماره گیری فوری در تلفن همراه شماره هارا لمس کنید

سایر محله های تحت پوشش قالیشویی توکل

تخصص و تجربه در قالیشویی شریعتی!

در محله شریعتی بافت قدیمی و سنتی و بافت نوساز و لوکس در هم تنیده شده است. ساکنان محدوده شریعتی دسترسی خوبی به امکانات و خدمات مورد نیازشان در زندگی دارند و خود خیابان شریعتی هم کاربری‌های متنوع تجاری و خدماتی را از مقیاس محلی تا مقیاس شهری در خود جای داده است.
در کنار همه این خدمات، قالیشویی توکل هم با ایجاد یک قالیشویی در شریعتی و با بهره‌گیری از ماشین‌آلات پیشرفته و افراد ماهر به ساکنان این محدوده خدمات‌رسانی می‌کند.

خدمات قالیشویی نیاز به مهارت و تخصص دارد و بسیار مهم است که فرش‌های خود را به یک قالیشویی بسپارید که تخصص، سابقه و تجربه داشته باشند و بتواند فرآیند شست‌وشوی فرش را بدون هیچ‌گونه آسیبی به فرش انجام دهد. قالیشویی توکل هر دو این موارد یعنی تخصص و تجربه را دارد. افراد شاغل در این شعبه قالیشویی در شریعتی با چندین سال تجربه و تخصص با انواع مختلف فرش و قالی و نحوه شستن آن‌ها آشنایی دارند.
قالیشویی شریعتی، با استفاده از تخصص و دانش به‌روز پرسنل خود انجام خدمات در سطح حرفه‌ای و با کیفیت عالی را تضمین می‌کند.
کافی است یک‌بار امتحان کنید.

قالیشویی توکل در محله شریعتی

خدمات حرفه‌ای در قالیشویی شریعتی

  • شست‌وشوی انواع فرش، قالی، قالیچه، موکت و… با مهارت و تجربه مثال‌زدنی و به روش اتوماتیک به گونه‌ای که فرش و قالی شما به بهترین شکل تمیز و پاکیزه شود.
  • تخصص قالیشویی شریعتی، خدمات لکه‌بری است. ابتدا کارشناسان مجموعه نوع لکه را شناسایی می‌کنند و با استفاده از مواد عالی و درجه‌یک با توجه به جنس فرش، اقدام به لکه‌بری فرش می‌کنند تا کوچک‌ترین آسیبی به فرش وارد نشود.
  • قالیشویی شریعتی، رفو و ترمیم و تعمیر پوسیدگی، سوختگی، بیدزدگی، پارگی و… فرش را با بهره‌گیری از دانش و تجربه پرسنل خود، بسیار حرفه‌ای انجام می‌دهد. به گونه‌ای که پس از پایان کار، شما تفاوتی بین قسمت تعمیرشده فرش و سایر قسمت‌ها، نمی‌بینید.

برای دریافت مشاوره و راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با بخش پشتیبانی قالیشویی در شریعتی تماس بگیرید.

تماس و ثبت سفارش در قالیشویی شریعتی

اگر شما ساکن محله شریعتی هستید و می‌خواهید از خدمات و تخفیف ویژه ۴۰ درصدی یک قالیشویی معتبر بهره‌مند شوید، همین حالا با شماره تماس‌های قالیشویی در شریعتی تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید تا درسریع‌ترین زمان ممکن خدمات مورد نظر شما انجام شود.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *