قالیشویی در ازگل | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

قالیشویی محدوده، محله ازگل

قالیشویی در ازگل | قالیشویی فارسی سرویس سراسر تهران

قالیشویی در ازگل | قالیشویی فارسی شعبه محله ازگل و حومه اولین ارائه دهنده سرویس های مستقر در محدوده ازگل با استفاده از کادری مجرب و آموزش دیده آماده ارائه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم فرش در ازگل می باشد.

قالیشویی محدوده، محله ازگل

قالیشویی در ازگل

قالی دستباف و ماشینی به سبب کاربرد و تماس بسیار، از زمره اقلامی است که در تمامی فضاهای مسکونی، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و به سرعت آلوده و کثیف می‌شود. بدین دلیل این زیرانداز پس از مدتی باید شسته شده و هر گونه آلودگی از سطح آن زدوده شود. برای این منظور نیاز است صاحبان فرش با تماس به کارخانه‌های قالیشویی، فرش خود را به این مجموعه‌ها بسپارند تا علاوه بر شست‌وشو، از سلامت فنی و فیزیکی فرش مطمئن شده و یقین یابند. برای این کار بهتر است در وهله نخست و پیش از تماس، کارگاه قالیشویی با معیارهای مشخصی انتخاب شود. یکی از مهم‌ترین و حائز اهمیت‌ترین این معیارها، به‌کارگیری خبرگان و افراد متخصص در شست‌وشوی فرش است. وجود خبرگان و متخصصان در کارگاه‌های قالیشویی باعث می‌شود تا فرش دستباف و ماشینی به بهترین شکل ممکن شسته شده و کم‌ترین آسیب در پی شست‌وشوی به این کالا وارد می‌شود. این عامل باعث سلامت فنی، عدم آسیب‌دیدگی و افزایش طول عمر فرش می‌شود.

علاوه بر این مورد، نحوه ارائه خدمات که شامل زمان ثبت سفارش، مدت زمان تحویل فرش‌های کثیف، زمان شست‌وشو و بازپس دهی این کالا به صاحبان آن از معیارهای حائز اهمیتی است که در انتخاب قالیشویی نقش حائز اهمیتی دارد. مدت زمان دریافت، شست‌وشو و بازپس دهی فرش‌ها از مسائل مهمی در جذب مشتری به شمار می‌آید و به نوعی از ملاک‌های مشتری مداری به شمار می‌آید. به عبارت دیگر یک کارگاه قالیشویی موظف است در کوتاه‌ترین زمان پس از ثبت سفارش به محل مورد نظر مشتری مراجعه کرده، فرش را تحویل و به کارگاه قالیشویی منتقل، مورد شست‌وشو قرار داده و پس از خشک شدن کامل، آن را مجدداً به صاحبانش تحویل دهد. برای ارائه چنین خدمتی، بهترین راهکار آن است که کارگاه قالیشویی در نقاط مختلف سطح آن شهر دارای شعب متعددی باشد. از جمله کارگاه‌های قالیشویی که از شعب متعددی در سطح شهر تهران برخوردار است، کارگاه قالیشویی فارسی می‌باشد. مجموعه قالیشویی فارسی با برخورداری از شعب متعدد در سطح تهران، یکی از کارگاه بزرگ قالیشویی در زمان حال به شمار می‌آید. یکی از شعب این مجموعه در ناحیه اُزگل قرار دارد.

قالیشویی فارسی در ازگل

اُزگل یکی از محله‌های شمال شرقی تهران است که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. این منطقه در هفت کیلومتری شرق تجریش قرار دارد و از شمال به شهرک شهید محلاتی، از جنوب به لویزان، از شرق به نوبنیاد و از غرب به داراباد منتهی می‌شود. اُزگل یکی از مناطق بزرگ مسکونی، تجاری و اداری بزرگ تهران به شمار می‌آید. وجود کثرت خانوار در قالب مسکونی و تجاری در این منطقه باعث شده، بسیاری از ساکنین محله اُزگل به شست‌وشوی قالی و در پی آن کارگاه‌های قالیشویی نیاز مبرمی داشته باشند. از آنجایی که شست‌وشوی فرش امری حساس است، کارگاه قالیشویی فارسی قادر است با کیفیت مطلوب و بسیار مناسبی خواسته مشتریان و متقاضیان ساکن اُزگل را بر طرف سازد. این مجموعه علاوه بر قالیشویی، به سبب برخورداری از متخصصان قادر به رفع عیوب احتمالی، حتی مرمت و ترمیم فرش‌های  معیوب می‌باشد. بدین دلیل می‌توان اظهار داشت قالیشویی فارسی یکی از بهترین قالیشویی‌های فعلی در منطقه اُزکل به شمار می‌آید.

 

ارتباط با قالیشویی فارسی شعبه ازگل:

 ۲۲۶۴۶۴۷۲
۲۲۶۴۹۴۷۷
سرویس سراسر تهران
۴۴۸۴۱۹۷۵
۷۷۳۳۶۰۰۰
۷۷۹۷۵۲۰۰
همراه مدیریت: ۰۹۱۲۲۰۱۳۱۸۷

قالیشویی سمت ازگل

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *