قالیشویی بنام شعبه چیتگر

قالیشویی بنام در چیتگر

کارخانه قالیشویی بنام شعبه محله چیتگر

قالیشویی در چیتگر | قالیشویی بنام تهران شعبه چیتگر سرویس دهی خوب و منظم به محله های چیتگر، شهرک سرو آزاد، پیکان شهر و دریاچه چیتگر. قالیشویی چیتگر. شرکت قالیشویی بنام شعبه چیتگر تهران با استفاده از نیرو های متعهد و کار آزموده آماده ارائه کلیه خدمات شسشتوی انواع فرش، خشکشویی مبلمان و کلیه خدمات و تعمیرات و باز سازی انواع فرشهای دستبافت زیر نظر کارشناسان زبده و با تجربه خمات تعمیرات در تهران.

قالیشویی بنام در چیتگر
کلیه خدمات قالیشویی بنام شعبه چیتگر دارای ضمانت می باشند.

قالیشویی در چیتگر

کارخانه قالیشویی بنام شعبه چیتگر با بیش از ۱۵ سال سابقه در صنعت قالیشویی تهران می باشد. قالیشویی بنام چیتگر عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران بوده و کلیه خدمات و نرخ های شستشوی این کارخانه زیر نظر اتحادیه قالیشویی تهران می باشد. مدیران قالیشویی بنام با بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت و رزومه در شرکت های قالیشویی معتبر در سراسر تهران به آموخته های مهمی در مورد شستشو و مدیریت یک مجموعه قالیشویی رسیده و آنها را در مجموعه خود پیاده سازی خواهند کرد. مدیران قالیشویی بنام با فعالیت در شغلهای مدیریتی، کارشناس شستشو، کارشناسی قیمت شستشوی فرش ، سیرویس کار و یا اپراتور و …. تجربه های کافی برای مدیریت یک مجموعه قالیشویی را بدست آورده اند. با وجود این تجربیات گران بها و تسهیلات بانکی اقدام به تاسیس یک کارخانه قالیشویی در غرب استان تهران کرده و سرویس دهی فوری به سراسر استان تهران را در ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز کرده و تا کنون بیش از ۲ هزار مشترک را با افتخار در سیستم خود ثبت کرده است. شما هم همین امروز با ما تماس بگیرید و به جمع مشترکین راضی ما بپیوندید.

متاسفانه برخی از قالیشویی ها در تهران به صورت دفتر فعالیت کرده و فرشهای شما را به صورت واسطه ای با کارخانه داران بزرگ می شویند و این نوع شستشو کیفیت لازم شستشوی فرش را نخواهد داشت. با این رو مدیران قالیشویی بنام با تاسیس کارخانه قالیشویی در غرب تهران میتوانند این قول را به شما مشتریان خود بدهد که فرشهای شما زیر نظر متخصص شستشو با بالاترین کیفیت ممکن شستشو خواهد شد و مانند روز اول تحویل شما داده شود.

پل های ارتباطی ما (تماس سریع با لمس شماره ها)

شماره تماس ویژه چیتگر و حومه چیتگر:

۴۶۰۲۲۱۲۷

شماره های تمای ویژه سراسر تهران:

شعبه شمال: ۲۲۲۶۶۱۷۷
شعبه غرب: ۴۴۴۲۵۲۴۷
شعبه زعفرانیه: ۲۲۴۳۰۵۳۳
شعبه سعادت آباد: ۲۲۳۴۷۵۴۲
شعبه شهرک غرب: ۸۸۵۸۲۱۵۹

انتقادات و پیشنهادات

۰۹۱۲۰۸۳۸۳۳۲

وبسایت ما: benaamco.com

آدرس دفتر: مجتمع اداری تجاری طوبی، طبقه چهارم، راهروی واحد ۶۰۶

محله های سرویس دهی فوری حومه چیتگر:

(دریاچه، کوهک، شهرک راه آهن، آتی شهر، شهرک شهرداری، شهرک سینمایی، پیکان شهر، ویلاشهر)

قالیشویی بنام شعبه چیتگر

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *