قالیشویی شهروند بجنورد

قالیشویی شهروند بجنورد

قالیشویی شهروند بجنورد


قالیشویی شهروند بجنورد

قالی شویی شهروند بجنورد – یک قالیشویی مجهز با پیشرفته ترین دستگاه های روز در صنعت شستشوی قالی آماده خدمات به شهروندان بجنورد و اطراف آن می باشد. حمل قالی از درب منزل و تحویل درب منزل به صورت لول شده و اتو شستشو با مواد شوینده با قدرت تمیزی بالا و بدون آسیب به فرش.

خشک کردن با دستگاه خشک کن لوله ای ضد چروک ۳۰۰۰ دور که در ساخت مهندسان کشورمان می باشد که در تمام کشور های دنیا حرف اول را می زند که حتی کشور های اروپایی از آن استفاده می کنند.

شماره های تماس:
۰۵۸۳۲۲۵۸۱۶۶
۰۵۸۳۲۲۶۲۱۲۶

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱۴ میانگین: ۳.۶]

۹ دیدگاه‌

  • تابه حال قالیشویی به این بدقولی ندیده بودم.گفت حداکثر۵روزه تحویل میدیم ۱۰روز طول کشید.تازه بعد کلی زنگ وتماس فرشها رو آوردن چروک.یکی از فرشها هم انگار سوخته بود لکه های زرد بد جور داشت.و در همان مناطق به نظر سوخته فرش جمع و چروک شده بود.لعنت خدا بر این جور آدمای بی مسئولیت

  • باسلام من هم با دوستان دیگه که نظر دادن کاملا موافقم متاسفانه با خواندن نظراتشون توجهی نکردم و قالی هامونو دادم واسه شستن و حالا متوجه شدم واقعا بی مسولیت و بد قول هستن و دروغگویی واسه تحویل نمونه بارز دروغگویی شونه.

  • واقعا بی مسئولیت هستند و مدیریت و روابط اجتماعی صفرررر
    من دیدگاه امراله اکرمی رو خوندم ولی توجهی نکردم و فرشم رو دادم به این قالشویی ولی پشیمونم کردند الان دوباره باید فرشم رو بفرستم قالیشویی دیگه گفتند در صورت ناراضیتی پول رو بر میگردونم الان هر چی پیام میدم جواب نمیدند
    واقعا متاسفم براتون با این مدیریتتون و اون پولی که از مردم میگیرید از گلوتون نره پایین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *