قالیشویی و خدمات آنلاین قالیشویی پاک مهر تهران

ارائه کلیه خدمات قالیشویی در سراسر تهران

قالیشویی و خدمات آنلاین قالیشویی پاک مهر تهران

قالیشویی تخصصی پاک مهر تهران در سال ۱۳۸۰ در راستای خدمت رسانی به شما مشتریان محترم در زمینه قالیشویی در شهر تهران و حومه فعالیت خود را آغاز کرده است. قالیشویی پاک مهر با یک تماس در کوتاه ترین زمان ممکن قالی ، فرش و موکت و تابلوفرش شما را تحویل گرفته و با جدیدترین و به روزترین دستگاههای قالیشویی شستشو داده و به صورت بسته بندی به شما تحویل میدهد.

شماره های تماس قالیشویی پاک مهر:

.::نزدیک ترین قالیشویی به منطقه یا محله خود را انتخاب کنید تا سرویس کاران ما در اسرع وقت برای ارائه خدمات در محل حضور یابند::.

پونک جنت آباد:۴۴۴۴۴۶۷۹ – ۴۴۴۷۵۷۶۳

المپیک راه آهن:۴۴۷۰۹۰۹۱

تهرانسر خلیج:۴۴۵۳۰۲۳۶ – ۴۴۳۵۴۵۲۷

کاشانی فردوس:۴۴۰۲۲۸۴۸ – ۴۴۱۴۵۹۳۸

آریا شهر ستارخان:۴۴۲۳۴۲۷۷ – ۶۶۵۳۲۱۵۳

شهران شهر زیبا:۴۴۳۰۸۰۴۰ – ۴۴۳۵۴۵۲۶

پاسداران شریعتی:۲۲۵۵۲۹۰۹

شهرک غرب سعادت آباد: ۲۲۳۷۶۷۲۳ – ۲۲۵۵۳۷۶۷

گیشا مرزداران:۸۸۶۹۰۵۱۷ – ۸۸۶۱۱۰۷۹

جیحون نواب:۶۶۵۵۳۷۱۹

آزادی انقلاب:۶۶۵۹۷۳۴۷ – ۶۶۵۳۲۱۵۳

برخی از خدمات قالیشویی تخصصی پاک مهر تهران

فرش شمارا لول می بریم , لول میاریم!

قالیشویی تخصصی پاک مهر تهران با برترین متدهای بسته بندی فرش شما را بصورت لول شده از محل تحویل گرفته و لول شده همراه با کاور مخصوص تحویل شما میدهد تا دغدغه ای از بابت نحوه عودت فرش نداشته باشید. این نوع بسته بندی همراه با جدیدترین روش ها صورت میگیرد که از بارزترین خدمات ما است.

شست و شو فرش با با جدید ترین دستگاه های روز دنیا

آخرین تجهیزات روز برای شستشوی قالی، موکت و قالیچه را فقط در قالیشویی خوب پاکمهر پیدا میکنید. شرکت قالیشویی پاکمهر برای هر نوع شستشو (معمولی، اعلاشور، شامپوشور و …) دستگاهی مجزا مخصوص نوع شستشوی مدنظر شما درنظر گرفته است تا ضریب رضایت شما عزیزان را به ۱۰۰% برساند.

تحویل فوری در محل و منزل شما

پاک مهر در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل و در سریعترین زمان ممکن آن را به شما عودت میدهد. این زمان بین ۲۴ تا حداکثر ۴۸ ساعت بعد از زمان تحویل فرش متغیر است. این سرویس سریع یکی از شاخص ترین مزایای این قالیشویی به شمار میرود که پاکمهر از این بابت به خود میبالد.

شست و شو با موازین شرعی

در شرکت قالیشویی پاک مهر قالی و فرش شما تماما با رعایت اصول مذهبی توسط دستگاهها شستشو داده شده و شما میتوانید بدون دغدغه خدمات خود را از قالیشویی پاک مهر دریافت نمایید. پاکمهر با آبکشی صحیح فرش ،تمیز ترین شستشو را انجام میدهد و پاکیزگی را از نظر اسلامی را برای شما تضمین مینماید.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *