کارخانه قالیشویی مبل شویی جام تهران

قالیشویی, مبل شویی, قالیشویی تهران, قالیشویی جام, مبل شویی جام تهران, قالیشویی مجاز تهران,

قالیشویی جام تهران

کارخانه قالیشویی مبل شویی جام تهران : طبق نظرسنجی از مشتریان ثابت قالیشویی جام تهران رضایت ۸۵% ایشان را کسب نموده است.

مدیریت کارخانه قالیشویی جام تهران با بروزرساندن دستگاه ها وتغییر درنحوه انجام خدمات همواره درتلاش است که در شستشوی، رفوگری فرش و خشکشویی مبلمان را به بالاترین سطح کیفیت با قیمتی مناسب نسبت به خدمات برساند.

 

هدف ما رضایت کامل مشتری در پرداخت هزینه خدمات است

دفتر قالیشویی جام تهران با به کارگیری پرسنلی با تجربه معتمد این اطمینان را به شما عزیزان می دهد که در صورت سفارش خدمات از پرسنل شرکت برخوردی کاملا مناسب و انسانی مشاهده کنید. قالیشویی جام تهران خدماتی ویژه ای را درزمینه (شستشوی فرش)، (رفوگری فرش)، (خشکشویی مبلمان) در نظر گرفته است.

 

شستشوی فرش

قالیشویی جام تهران مراحلی کاربردی ومفید را با شستشو تلفیق کرده تا از کاسته شدن ارزش فرش درشستشو که در اثر تغیر رنگ وشکل ظاهری فرش است (شل شدن تاروپود فرش) جلوگیری کند تا بتواند رضایت سفارش دهنده خدمات را در زمان تحویل کار جلب کند.

 

رفوگری فرش

قالیشویی جام تهران خدمات ویژه ای برای فرشها آسیب دیده و قدیمی که نیاز به مرمت ورفوگری دارند درنظرگرفته که توسط بافندگان با تجربه ی فرش انجام میشود.

 

خشکشویی مبلمان و موکت

قالیشویی جام تهران در خشکشویی مبلمان با استفاده از کاربردی ترین دستگاه ها ومواد شوینده (شامپو تگزافون) در کنار پرسنلی با تجربه توانسته کیفیت کاری درخورشأن شما عزیزان ارائه کند.

 

شماره های تماس:

۰۹۱۹۰۷۷۶۷۸۰

۰۲۱۴۴۳۲۱۶۷۹

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۲]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *