قالیشویی ماژیک شعبه سهروردی

قالیشویی خوب و نزدیک در سهرورودی

قالیشویی در سهروردی | قالیشویی ماژیک در سهروردی

قالیشویی در سهروردی | از قدیمی ترین قالیشویی ها در شهر تهران که ۶۶ سال سابقه دارد، قالیشویی ماژیک است که به دلیل ارائه خدمات و سرویس های قالیشویی با کیفیت بالا وحبوبیت بسیار زیادی در بین مشتریان پیدا کرده است. به همین دلیل این قالیشویی عضواتحادیه قالیشویان تهران شد. تمام خدمات و سرویس های این قالیشویی طبق تعرفه اتحادیه در نظر گرفته می شود و تحت نظر آنها خواهد بود. بدین ترتیب از ارائه یک سرویس با کیفیت با تعرفه مناسب اطمینان خاطر داشته باشید. قالیشویی ماژیک در سهروردی، مینی سیتی و سایر قسمت های معروف تهران مانند آزادی و…. شعبات متعددی دارد که می تواند برای مشتریان در قسمت های مختلف قالیشویی تهران سایر خدمات را ارائه دهد. در صورت نیاز به هر کدام از سرویس های این قالیشویی می توانید از شعبات نزدیک تر به محل سکونت خود استفاده کنید.

قالیشویی خوب و نزدیک در سهرورودی

قالیشویی نزدیک سهروردی

قالیشویی نزدیک سهرورودی | برای انجام سایر خدمات، قالیشویی ماژیک از افراد با سابقه و آموزش دیده استفاده می کند. در کنار کار مطمئن این افراد یکسری افراد با تجربه هم به کلیات کار نظارت کرده و از طریقه انجام دادن درست خدمات اطمینان حاصل می کنند. از جمله سرویس هایی که این قالیشویی ارائه می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شستشو و ترمیم مبلمان
  • شستشوی فرش و قالی
  • ترمیم و بازسازی قسمت های مختلف فرش
  • ریشه سازی در فرش ها
  • پاک کردن سایر لک ها از روی فرش و قالی

قالیشویی در سهروردی

قالیشویی سهرورودی | و سایر خدمات دیگر مربوط به این زمینه که با بهترین کرفیت و در کمترین زمان انجام می شود. در صورتی که هر گونه نگرانی بابت صدمه رسیدن به فرش گران قیمت و با ارزش خود دارید، می توانید با خیال راحت آنها را برای شستشو به قالیشویی ماژیک بسپارید، چرا که این قالیشویی تجربه بیشتری نسبت به بقیه داشته و از طرف سایر اعضای اتحادیه تایید می شود. کما اینکه از لوازم شستشوی گیاهی اصل و با کیفیت برای شستشوی قالی استفاده می کند. بدین صورت علاوه بر صدمه نرسیدن به قالی، طول عمر آن را افزایش می دهد. برای ارتباط با شعبه های مختلف قالیشویی ماژیک در هر نقطه از شهر تهران، می توانید با شماره تماس های زیر ارتباط برقرار کنید.

راه های ارتباطی با قالیشویی ماژیک در شعبه سهروردی

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
شعبه شمال تهران: ۲۲۲۸۲۰۲۴
شعبه جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶
ثبت سفارش آنلاین و دریافت ۱۰% تخفیف در وبسایت قالیشویی ماژیک

mazhic1331.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *