قالیشویی ماژیک شعبه گیشا

قالیشویی نزدیک گیشا و کوی نصر

کارخانه قالیشویی ماژیک شعبه گیشا و کوی نصر

قالیشویی گیشا و کوی نصر | کارخانه قالیشویی ماژیک عضو رسمی اتحادیه قالیشویی تهران تاسیس سال ۱۳۳۱ بهترین و خوب ترین قالیشویی در محله گیشا و کوی نصر. راز ماندگاری ۶۶ ساله قالیشویی ماژیک همیشه و همیشه رضایت مشتریان این مجموعه بوده است. شرکت قالیشویی ماژیک به عنوان اولین کارخانه قالیشویی فعال در کشور علاوه بر مشتریان عزیز و دوست داشتنی در سراسر تهران با افتخار توانسته اعتماد برخی از ارگانها و نهاد های دولتی از جمله: بیت مقام معظم رهبری، شرکت ایرانسل، شرکت همراه اول، دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران را جلب کند و سفارش بیش از ۵۰% فرشهای این مجموعه ها را با افتخار انجام دهد.

قالیشویی نزدیک گیشا و کوی نصر

“کیفیت” راز ماندگاری قالیشویی ماژیک در این سالهاست

قالیشویی گیشا و کوی نصر

کارخانه قالیشویی ماژیک با راه اندازی بخش ویژه ای در کارخانه خود با عنوان: “نزدیک ترین قالیشویی به شما” با استفاده از سرویسکاران و متخصصان محدوده های تحت پوشش خود در تهران را افزایش دهد. قالیشویی ماژیک شعبه گیشا و کوی نصر تهران یکی از این شعبه ها می باشد. کارخانه قالیشویی ماژیک با استفاده از سرویس کاران مستقر در منطقه و گردشی در تهران سریعترین سرویس دهی به شما مشتریان عزیز تهران را در هرکجا از محله های تهران تسهیل بخشیده و سریع تر از آنچه تصور میکنید به شما سرویس دهی خواهد کرد. قالیشویی ماژیک شعبه گیشا و کوی نصر آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی به همشهریان عزیز این محله می باشد. سرویس هایی از جمله: شستشوی تخصصی انواع فرشهای دستبافت، ابریشم، گل ابریشم، کرک و پشمی، شستشوی تخصصی و ویژه انواع فرش های قدیمی و عتیقه، اعلا شویی انواع فرشهای دستبافت و …

خدمات ترمیم قالیشویی ماژیک ویژه گیشا و کوی نصر

قالیشویی ماژیک سالها به عنوان یک برند مورد اعتماد برای تاجران فرش های دستبافت بوده است. از این رو کلیه خدمات تعمیرات انواع فرش از جمله: رفوگری، رفع سوختگی، دارکشی، پرداخت، لکه برداری، رنگ برداری، شیرازه دوزی و … را با استفاده از کارشناسان و متخصصان صعنت فرش تهران به خوبی هرچه تمام تر انجام می دهد. همین حالا شما هم به جمع مشتریان ما بپیوندید و از تخفیفات و خدمات با کیفیت ما هیجان زده شوید.

شماره های تماس ویژه گیشا و کوی نصر

برای تماس با سرویس کاران محله گیشا و کوی نصر با شماره های دفتر و مرکزی تماس حاصل فرمایید

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
دولت – قیطریه: ۲۲۸۰۶۴۲۴
نیاوران – فرمانیه: ۲۲۲۹۳۰۲۱

pak-mehr.ir

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *