قالیشویی ارومیه

قالیشویی آذربایجان غربی

کارخانه قالیشویی و مبل شویی ارومیه

مرکز تخصصی بهداشتی شستشو انواع فرش، موکت، تشک، مبلمان شستشو انواع مبلمان ، تشک ،موکت و فرش راهپله نصب شده روی پارکت و سرامیک در محل با کیفیتی مطمئن و ماندگار.

قالیشویی آذربایجان غربی

شماره های تماس:

شعبه مرکزی:

۳۳۶۸۰۵۰۵
۳۳۶۸۰۸۰۸

شعبه ۲:

۳۲۳۷۰۵۰۵
۳۲۳۷۰۵۰۷

کارخانه:
۳۲۴۲۷۲۰۰
۳۲۴۲۷۲۰۱

شعبه مرکزی: درستکار، نبش کوی ششم

شعیه ۲: وحدت، خیابان آرامگاه، نبش کوی پاسدران

کارخانه: ارومیه، ابتدای جاده شهید کلانتری

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۲۴ میانگین: ۴]

۸ دیدگاه‌

  • سلام و عرض ادب.
    فرشهای من با اینکه خیلی کثیف و لکه داست .ولی من وقتی فرشها رو تحویل گرفتم اصلا باورم نمیشد این فرشهای خودمه.انگار نو از بازار گرفتم.
    بینهایت سپاسگذارم از مدیریت کارخانه قالیشویی ارومیه

  • قالیشویی ارومیه، مهرماه امسال یعنی ۱۴۰۰،فرش های مادر من رو خیس خیس تحویل داد. بعد ۲ روز از تحویل گرفتن فرش ها، همشون بو گرفتن. رنگ فرش های دستباف، کاملا به هم ریخته بود. ریشه فرش های دستباف، قرمز و رنگی شده بود. مسئول پخش فرش ها، ۳۵۰ هزار تومان اضافه بر هزینه مصوب، به صورت دستی از مادر پیر من گرفت چون، ادعا کرده بود نمی تونه فرش ها رو، ۱۰ پله بالا ببره. روی تمام فرش های ماشینی، تماما رد چنگگ هایی که احتمالاً برای شستن استفاده شده بود مونده بود. همه اینها به کنار، بعد از چند بار تماس تلفنی با مسئولان قالیشویی نه تنها حاضر به پذیرفتن اشکالات نشدن، در جواب اصرار من، فحش و ناسزا گفتن و من رو روانی و دیوانه خطاب کردن. متاسفانه صدای ما به جایی نرسید و مجبور شدیم فرش هایی رو که یک میلیون و صدو پنجاه هزار تومان، هزینه شست و شو و حمل و نقل به قالیشویی ارومیه پرداخت کردیم، مجددا برای شست و شو به‌یک قالیشویی دیگه بدیم. این رو نوشتم تا همشهریان عزیز، سرشون کلاه نره و گول تبلیغات اینا رو نخورن.

    • شما دارین تخریب میکنین چون قالیشویی یک هفته گارنتی گذاشته و درصورت باز کردن و دین کوچکترین مورد تا یک هفته فرصت برگشت میده وتبلیغات هم نیست مثل کار شما

    • سلام.بنظر من بهترین قالیشویی در استان است قالیشویی ارومیه .فرشهای من با اینکه خیلی لکه و کثیف بودن .چنان با کیفیت و تمیز اوردن انگار نو از بازار خریدم .عالیه

    • من چند ساله فرشهامو میدم قالیشویی ارومیه خیلی تمیز میشوره و کیفیتشم عالیه .بهترین قالیشویی ارومیه است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *