قالیشویی بانو شعبه مهرشهر

قالیشویی خوب در مهرشهر

قالیشویی بانو شعبه مهرشهر کرج

قالیشویی در مهرشهر | قالیشویی بانو خوب ترین، بهترین و نزدیک ترین قالیشویی مهرشهر، کلیه خدمات مبل شویی، تعمیرات فرش و قالیشویی در مهرشهر کرج، با پرسنلی تحصیل کرده و آموزش دیده. سرویس دهی خوب و منظم در کرج و شهر ها ی حومه با استفاده از کادری مجرب. کلیه خدمات خشکشویی مبلمان، خوشخواب، موکت در محل. کلیه خدمات تخصصی شستشو انواع فرش های ماشینی و دستبافت با مواد و ماشین آلات درجه یک صنعت قالیشویی.

قالیشویی خوب در مهرشهر

ما رقابت نمیکنیم! رقابت می آفرینیم

قالیشویی در مهرشهر

شرکت قالیشویی بانو با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت قالیشویی استان البرز با سابقه ای درخشان در صنعت شستشوی فرش اماده ارائه کلیه خدمات به همشهریان عزیز شهر کرج می باشد. تمامی همکاران در بخش‌های مختلف، در کلاس‌های آموزشی تخصصی شرکت می‌نمایند تا با بکارگیری شیوه‌های نوین، شایسته و برازنده‌ی بهترین قالیشویی تهران و البرز باشند.
همواره از تمامی مردم عزیز می‌خواهیم تا با انتقادهای سازنده‌ی خود ما را در این امر مهم همیاری کنند. بدون نظرات کاربردی و مهم شما، رضایت کامل شما سروران، محقق نخواهد شد. شما کاربران گرامی وب‌سایت می‌توانید از جدیدترین مقالات قالیشویی که برایتان تدارک دیده‌ایم و حاصل سال‌ها تجربه‌ی ما در این زمینه است، استفاده کنید.

مبل شویی در مهرشهر

شرکت مبل شویی بانو شعبه مهرشهر کرج آماده اراده کلیه خدمات خشکشویی مبلمان در سراسر محله مهرشهر کرج، سرویس دهی به صورت منظم و شستشوی مبلمان شما در منزل با استفاده از دستگاه رادکتور، شامپو های خارجی با بالاترین کیفیت حدمات. خدمات مبل شویی بانو ویژه مهرشهر کرج: شستشوی مبلمان چرمی، شستشوی مبلمان راحتی و میکروفیبر، شستشوی مبلمان استیل، خشکشویی انواع خوشخواب در محل و … برای سفارش خدمات مبل شویی در مهرشهر کرج باما تماس بگیرید.

شماره های تماس

شماره تماس سراسر البرز: ۳۴۱۱۸

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه کرج : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۶ میانگین: ۳.۷]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *