بهترین قالیشویی مشهد چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین قالیشویی مشهد چه ویژگی هایی دارد - قالیشویی ها

بهترین قالیشویی مشهد چه ویژگی هایی دارد


افرادی که قصد دارند با قالیشویی مشهد تماس بگیرند و فرش ها خود را به یک قالیشویی معتبر بسپارند ابتدا باید ویژگی قالیشویی مجاز و معتبر را بشناسند. با توجه به تعداد زیاد قالیشویی در شهر مشهد این کار برای افراد نا آشنا سخت تر هم میشود که در این مطلب به شما یاد میدهیم که چطور یک قالیشویی خوب انتخاب کنید. برخی از قالیشویی های بزرگ مثل قالیشویی غرب و قالیشویی عدالتیان جز قدیمی ترین قالیشویی های این شهر هستند و به خاطر قدمت و اعتباری که دارند ویژگی که این دو قالیشویی دارند را معیار قرار داده ایم.

خدمات قالیشویی در مشهد شامل چه مواردی میشود؟

قالیشویی ها خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه میدهند، خدماتی مثل: شستشوی فرش (که این خود به چند دسته تقسیم میشود مثل شستشوی فرش ابریشم، فرش ماشینی، فرش دستباف) شستشوی موکت، شستشوی پتو، شستشوی روفرشی، ترمیم فرش مثل (رفوگری فرش، شیرازه دوزی، ریشه دوزی، رنگرزی، لکه برداری) و مبل شویی از خدماتی است که باید یک قالیشویی به مشتریانش ارائه دهد. بعضا قالیشویی های کوچک تمامی این خدمات را ارائه نمیدهند. یک قالیشویی خوب باید بتواند تمامی این خدمات را به مشتریانش در محل کارخانه خود ارائه دهد، گاها مشاهده شده که برخی قالیشویی های کوچک خدمات جانبی را خودشان انجام نمی دهند و به یک قالیشویی یا کارگاه دیگه برای انجام می سپارند که این کار بدون اطلاع شما انجام میشود. کیفیت خدمات قالیشویی ها اهمیت زیادی دارد و بسیار مهم است، چون ممکن است در بعضی موارد پس از شستشوی فرش متوجه شوید که فرش ما به درستی تمیز نشده و هنوز هم لکه هایی روی آن وجود دارد یا قسمتی از فرش آسیب دیده است. به همین خاطر قالیشویی هایی را انتخاب کنید که تضمین کیفیت را به مشتری بدهند.

روش های مناسب برای شستشو و لکه برداری فرش در مشهد

یک قالیشویی خوب مشهد باید با جنس فرش های مختلف به خوبی آشنایی داشته باشد تا در حین شستشو از مواد شوینده و روش مناسب فرش استفاده کند، همچنین شناخت کامل فرش به شوینده کمک میکند که به فرش در حین شستشو آسیب وارد نکند. برای لکه برداری فرش از یک سری مواد مخصوص استفاده میکنند که اگر این مواد را به اندازه و به شکل درس استفاده نشود رنگ فرش از بین میرود و به فرش آسیب وارد میشود. فراموش نکنید که شستشو فقط برای فرش نیست و باید برای پتو، موکت و مبل هم با همین دقت انجام شود، برخی از قالیشویی ها خدمات مبل شویی در مشهد را انجام میدهند و برای مبلمان هم سرویس لکه برداری انجام میدهند، خدمت مبل شویی از ۰ تا ۱۰۰ در محل یا منزل انجام میشود، دقت کنید قالیشویی که برای شستشوی مبل می آید باید خشکشویی مبل یا وکیوم را هم انجام دهد.

بهترین قالیشویی مشهد چه ویژگی هایی دارد - قالیشویی ها

سرویس حمل و نقل به تمام نقاط مشهد

یک قالیشویی خوب در مشهد باید بتواند سرویس حمل و نقل خود را به تمام نقاط مشهد برساند و در مناطق اصلی شعبه داشته باشد. شعبات قالیشویی مشهد در مناطق اصلی شامل سناباد، وکیل آباد، قاسم آباد، احمد آباد، بلوار توس، رضاشهر، آزادشهر، ابوطالب، گلشهر، رسالت، سیدی و طبرسی میشود. وجود این شعبات به قالیشویی کمک میکند که مشتریان با سرعت بیشتری فرش خود را تحویل بگیرند و اگر مشکلی به وجود آمد به دفتر شعبه مراجعه کنند. تحویل فرش معمولا از ۲۴ الی ۷۲ ساعت زمان میبرد و هرچقدر این زمان کمتر باشد سرعت تحویل فرش بالاتر است، قالیشویی مشهد فرش را به صورت رول شده و اتوکشیده تحویل میدهد.

قیمت قالیشویی مشهد بر چه اساسی تعیین میشود؟

قیمت قالیشویی مشهد جز یکی از متداول ترین سوال هایی است که معمولا کاربران از ما میپرسند. دلیل اصلی پرسش این سوال اختلاف قیمت بین قالیشویی ها است. علت اصلی این اختلاف قیمت به خاطر تنوع شستشوی فرش و خدمات افزوده ایی که هر قالیشویی به مشتریانش ارائه میدهد است. شستشوی فرش به روش های مختلفی با مواد شوینده متفاوت انجام میشود و همین اصلی ترین علت اختلاف قیمت است. برخی قالیشویی ها چند مدل شستشو برای فرش های دستباف و ماشینی دارند و با توجه به آن به مشتریان قیمت میدهند، برخی هم خدمات افزوده مثل کاور کردن فرش را انجام میدهند که رو قیمت نهایی تاثیر گذار است. ولی همه قالیشویی های مشهد موظف هستند یک قیمت واحد و پایه به مشتریان برای فرش های ماشینی، دستباف و مبلمان ارائه کنن که این قیمت پایه هر ساله از طرف اتحادیه قالیشویی مشهد تعیین میشود.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *