قالیشویی بانو شعبه گوهردشت

قالیشویی در گوهرشدت

قالیشویی بانو شعبه گوهردشت کرج

قالیشویی در گوهردشت | شرکت قالیشویی بانو با استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده معتبرترین، بهترین، و خوب ترین قالیشویی در گوهردشت کرج؛ آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی تخصصی فرشهای دستبافت، شستشوی تخصصی و اعلاء شویی فرشهای ماشینی. خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان، خشکشویی انواع خوشخواب، خشکشویی انواع موکت در محل و کلیه خدمات و تعمیرات فرش از جمله: رفوگری، رفع سوختگی، دارکشی، رنگبرداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی و … می باشد.

قالیشویی در گوهرشدت

قالیشویی در گوهردشت

شرکت قالیشویی بانو با راه اندازی شعبات سرویس دهی در سراسر محله ها و منطقه ها استان البرز و شهر کرج؛ سرعت و کیفیت خدمات رسانی به کلیه همشهریان عزیز شهر کرج را تسهیل بخشیده است. قالیشویی بانو در گوهردشت کرج یکی از شعبه های این قالیشویی معتبر با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت قالیشویی می باشد که دارای سرویس کاران و دفتر مستقر در گوهر دشت کرج می باشد.

ایجاد شعبات در سراسر شهر کرج دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که مهمترین آنها سرعت بخشیدن به خدمات قالیشویی، مبل شویی و تعمیرات فرش در گوهردشت کرج می باشد. سرویس کاران سریع تر اعزام میشوند و اقدام به ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز خواهند کرد. برای ثبت سفارش خدمات کافی است با اپراتور های ما تماس بگیرید و خیالتان بابت همه چیز راحت باشد چون مجموعه قالیشویی بانو کار خود را بلد است.

مبل شویی در گوهر دشت

شرکت مبل شویی بانو شعبه گوهردشت کرج آماده ارائه کلیه خدمات مبل شویی و خشکشویی خوشخواب در سراسر کرج بویژه گوهردشت کرج، سرویس دهی به سراسر محله گوهر دشت و انجام کلیه خدمات خشکشویی در منزل توسط سرویسکاران ویژه در محله، انجام کلیه خدمات مبل شویی از جمله شستشوی انواع مبلمان چرم، استیل، اداری، راحتی و .. خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره در محل با استفاده از شامپوی تگزا و دستگاه رادکتور.

شماره های تماس

شماره تماس پنج رقمی ویژه گوهردشت کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه کرج : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۳ میانگین: ۲]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *