قالیشویی بانو شعبه فردیس

کارخانه قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد

کارخانه قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد

قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد سرویس دهی خوب و فوری ویژه فردیس و محله های ملارد و فردیس، بهترین و معتبر ترین قالیشویی نزدیک به فردیس و ملارد کرج. قالیشویی بانو مجهز به کارخانه ی اختصاصی شستشو بدون واسطه با کادری مجرب، تحصیل کرده و آموزش دیده در خدمت همشهریان عزیز محله فردیس، ملارد و حومه ملارد می باشد.

کارخانه قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد

نه جارو نه پارو فرشو بده به بانو

قالیشویی در فردیس

قالیشویی بانو شعبه فردیس و ملارد بهترین قالیشویی در کرج با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت قالیشویی کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی از جمله: شستشوی فرشهای ماشینی و دستبافت با استفاده از ماشین آلات پیشرفته شور های گیاهی و مواد شوینده درجه یک. با استفاده از گرمخانه گازی کشویی برای جلوگیری از دست دادن استیل فرش شما. کلیه خدمات تعمیرات و باز سازی فرش از زیر نظر کارشناسان و متخصصین با تجربه در صنعت فرش دستبافت کرج.

کلیه خدمات خشکشویی مبلمان و موکت در فردیس و شهر های حومه فردیس و ملارد با استفاده از بخار شو و دستگاه رادکتور و فرچه های سخت و نرم. شستشوی مبلمان چرمی، میکروفیبر، ایرانی، پارچه ترکیه ای و … لکه برداری از روی مبلمان دوست داشتنی شما در سریعترین زمان ممکن. سرویس دهی سراسر محله های فردیس، ملارد، مارلیک و محله های حومه در سریعترین زمان ممکن.

پل های ارتباطی ما

شماره تماس پنج رقمی ویژه فردیس کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۹ میانگین: ۳.۷]

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *