قالیشویی بانو شعبه عظیمیه

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

قالیشویی در عظیمیه | قالیشویی بانو کرج بهترین، معتبر ترین و نزدیک ترین قالیشویی در عظیمیه کرج، سرویس دهی منظم و خوب به محله و خیابان های عظیمیه کرج در ۲۴ ساعت. با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز. مجهز به جدیدترین ماشین آلات شستشوی فرش، گرمخانه های گازی کشویی برای جلوگیری از شکستگی فرش در گرم خانه های قدیمی. آبگیر های لوله ای برای جذب هرچه بهتر آب فرش پس از شستشو و جلوگیری از شکسته شدن فرش.

قالیشویی بانو شعبه عظیمیه کرج

 

شماره های تماس:

شماره تماس پنج رقمی ویژه عظیمیه کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه کرج : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

قالیشویی در عظیمیه

شرکت قالیشویی بانو با استفاده از متد ها و روش های نوین در صنعت شستشوی فرش به صورت قابل توجهی در چند سال گذشته در صنعت قالیشویی کرج رشد داشته است. این رشد در زمینه قالیشویی و خدمات خشکشویی مبلمان و موکت و از جمله خدمات تعمیرات و باز سازی انواع فرش بدون برنامه ریزی  مدیریت قوی امکان پذیر نخواهند بود. شرکت قالیشویی بانو شعبه عظیمه با استفاده از پرسنلی آموزش دیده و تحصیل کرده همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در این حوزه به مشتریان خود ارائه دهد.

قالیشویی بانو کرج شعبه عظیمیه کرج مجری و متخصص کلیه خدمات قالیشویی در عظیمیه از جمله: شستشوی تخصصی و اعلاء شویی و شور شویی انواع فرشهای دستبافت پشمی، ابریشم، گل ابریشم، ابریشم چله و گل برجسته. کلیه خدمات خشکشویی از جمله: خشکشویی انواع مبلمان های ایرانی و خارجی، خشکشویی انواع خوشخواب های تک نفره و دو نفره، خشکشویی انواع موکت های معمولی، پالاز و پرز دار. متخصص در کلیه خدمات تعمیرات فرش از جمله، رفوگری تخصصی، دار کشی، رفع سوختگی، لکه برداری، شیرازه دوزی، چرم دوزی، پرداخت، رفع سوختگی و .. با استفاده از استادکاران با تجربه و همراه با رزومه ای قوی در صنعت فرش دستبافت کشور می باشد. قالیشویی بانو کرج شعبه عظیمیه این اطمینان را به شما مشتری عزیز می دهد که فرشهای شما مانند روز اول پاکیزه خواهد شد.

مبل شویی در عظیمیه

مبل شویی عظیمیه بهترین و نزدیک ترین مبل شویی به شما می باشد. سرویس دهی خدمات مبل شویی بانو در سراسر محله های عظیمیه توسط متخصصان و افراد آموزش دیده در منزل شما با هماهنگی های قبلی صورت می پذیر. خشکشویی انواع مبلمان و خوشخواب با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت.

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۲ میانگین: ۲]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *