قالیشویی بانو شعبه شاهین ویلا

قالیشویی نزدیک شاهین ویلا و کیانمهر

قالیشویی بانو کرج شعبه شاهین ویلا و کیانمهر

کارخانه قالیشویی بانو کرج با استفاده از نیروی کار مجرب و آموزش دیده آماده ارائه کیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان و بازسازی انواع فرش در سراسر محله های شاهین ویلا و کیانمهر. سرویس دهی فوری سراسر محله های کرج با نیروی کار متخصص و متعهد.

قالیشویی نزدیک شاهین ویلا و کیانمهر

قالیشویی شاهین ویلا

شاهین ویلا یکی از محله های شلوغ شهر کرج می باشد. بلوار های ظفر، باهنر و شهید رجایی جزو بلوار اصلی این محله می باشد. محله شاهین ویلا دارای شهرک های متعددی می باشد که از مهمترین این شهرک های میتوان به شهرک های: شهرک ظفر، شهرک گلها، شهرک یاس و.. از جمله شهرک های محله شاهین ویلا می باشند. وجود شهرک های و راه های ارتباطی گوناگون نشان دهنده بزرگ و پر جمعیت بودن محله شاهین ویلا کرج می باشد.
وجود خانوار های متعدد در این شهرک نیازمند یک شرکت خدماتی و قالیشویی معتبر می باشد. شرکت قالیشویی بانو کرج شعبه شاهین ویلا، عضو رسمی اتحادیه قالیشویان کرج بوده و آماده ارائه هرگونه خدمات شستشو و ترمیم انواع فرش ویژه همشهریان عزیز و محترم محله شاهین ویلا می باشد.

 

قالیشویی کیانمهر

محله کیانمهر کرج نیز از محله های پر تردد شهر کرج می باشد. از بلوار های اصلی محله کیانمهر کرج میتوان به بلوار های امیرکبیر، آزادی، ارم و ولیعصر اشاره نمود. محله کیانمهر کرج اصولا محله ای مسکونی می باشد که بیشتر خیابان ها و کوچه های کیانمهر از ساختمان های مسکونی تشکیل شده است.
کارخانه قالیشویی بانو کرج آماده ارائه هرگونه خدمات قالیشویی، مبل شویی و ترمیم و باز سازی فرش در کیانمهر می باشد. سرویس دهی فوری سراسر محله های کیانمهر کرج.

راه های تماس باما

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *