قالیشویی بانو شعبه حسن آباد

قالیشویی بانو کرج شعبه حسن اباد

قالیشویی بانو کرج شعبه حسن آباد، مطهری و آزادگان کرج

قالیشویی بانو نزدیک ترین قالیشویی در محله های حسن آباد محله آزادگان و مطهری کرج، بهترین و معتبر ترین قالیشویی نزدیک محله های حسن آباد، مطهری و آزادگان. کلیه خدمات قالیشویی در سراسر محله های کرج با استفاده از سرویس کاران تحصیل کرده و آموزش دیده. آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش از جمله فرشهای ماشینی و دستبافت با استفاده از مواد درجه یک و ماشین آلات فوق تخصصی.

قالیشویی بانو کرج شعبه حسن اباد

قالیشویی در حسن آباد مطهری و آزادگان

شرکت قالیشویی بانو با استفاده از تجربیات خود در صنعت قالیشویی به عنوان قالیشویی برتر کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی در سراسر محله های کرج می باشد. شما مشتریان عزیز ساکن در محله های حسن آباد کرج، محله مطهری کرج و آزادگان کرج می توانید کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان، و خدمات ترمیم و باز سازی انواع فرش خود را به قالیشویی بانو کرج بسپارید. کلیه خدمات قالیشویی بانو کرج دارای ضمانت می باشد و شما مشتریان عزیز می توانید با خیال راحت فرشهای خود را به قالیشویی بانو بسپارید.

قالیشویی در حسن آباد و مطهری و آزادگان کرج یکی از شعبه های قالیشویی بانو در کرج می باشد. قالیشویی بانو کرج با استفاده از سرویس کاران فعال و شعبه های فعال در سراسر کرج در سریعترین زمان ممکن اقدام به جمع آوری و شستشوی فرش شما می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید و یا با مراجعه به وبسایت ما سفارش آنلاین خدمات را ثبت کرده و تخفیف خدمات مارا دریافت کنید.

راه های ارتباطی با قالیشویی بانو

شماره تماس پنج رقمی سراسر کرج: ۳۴۱۱۸

دفتر مرکزی : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

وبسایت ما: www.banookaraj.com

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *