قالیشویی بانو شعبه جهانشهر

قالیشویی خوب در جهاشنهر

قالیشویی بانو کرج شعبه جهانشهر کرج

قالیشویی در جهانشهر | شرکت قالیشویی بانو شعبه جهان شهر با سرویس دهی خوب و منظم بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در جهانشهر به شما مشتری عزیز می باشد. کلیه خدمات قالیشویی، خشکشویی مبلمان و خوشخواب، تعمیرات تخصصی و ترمیم انواع فرشهای دستبافت و ماشینی و … در جهانشهر کرج زیر نظر استادان و متخصصان با تجربه صنعت فرش.

 قالیشویی خوب در جهاشنهر

مشتری قالیشویی بانو کرج شوید و تفاوت را به وضوح احساس کنید

قالیشویی در جهانشهر

جهانشهر یکی از محله های خوش آب و هوای کرج می باشد به دلیل وجود باغ ها و پارک های بزرگ از جمله باغ فاتح و وجود دسترسی های فراوان به دانشگاه ها، بیمارستان و وجود انواع فروشگاه ها مواد غذایی و پوشاک و … محله ای با امکانت و مورد پسند برای سکونت می باشد. با این وجود جهانشهر دارای خانوار های زیادی برای سکونت می باشد. با وجود محله های مسکونی در هرکجای شهر کرج نیازها به یک شرکت خدمات هر روز بیشتر و بیشتر می شود. شرکت قالیشویی بانو شعبه جهانشهر کرج آماده ارائه کلیه خدمات قالیشویی، خدمات خشکشویی و تعمیرات فرش در جهانشهر کرج می باشد.

سرویس دهی فوری به سراسر محله های جهانشهر کرج، با استفاده از سرویس کاران آموزش دیده و تحصیل کرده. ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش از جمله: شستشوی تخصصی فرشهای دستباقت، فرشهای ابریشم، فرشهای گل ابریشم، فرشهای کرک و پشمی و .. با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و مواد شوینده درجه یک بدون کمترین آسیب به فرش دوست داشتنی شما.

قالیشویی بانو شعبه جهانشهر کرج با بیش از نیم قرن سابقه در صنعت قالیشویی استان البرز، به عنوان بهترین قالیشویی در استان البرز با ارائه خدمات متمایز با سایر رقبا. همیشه سعی در جلب رضایت شما مشتری عزیز دارد و همیشه برای کسب رضایت شما مشتری عزیز می کوشد.

مبل شویی در جهانشهر

مبل شویی بانو شعبه جهانشهر بهترین و معتبر ترین شرکت خدمات خشکشویی مبلمان در سراسر جهانشهر کرج می باشد. انجام تخصصی کلیه خدمات مبل شویی در جهانشهر و محله های حومه با استفاده از سرویسکاران تحصیلکرده و متعهد، خشکشویی انواع مبل، انواع خوشخواب در منزل و یا محل کار شما. کافی است با سرویسکاران ما تماس بگیرید.

شماره های قالیشویی جهانشر

شماره تماس ویژه جهانشهر کرج: ۳۴۱۱۸

شعبه مهرشهر : ۳۳۵۲۹۰۳۹-۳۳۵۲۹۰۲۹

شعبه کرج : ۳۲۷۲۸۱۷۲-۳۲۷۵۶۴۶۲

شعبه گوهردشت : ۳۴۲۰۸۲۵۲-۳۴۲۰۷۰۴۹

مدیریت ۰۹۱۲۳۶۶۸۰۵۸

سامانه پیام کوتاه انتقادات و پیشنهادات: ۱۰۰۰۳۳۵۲۹۰۲۹

قالیشویی بانو کرج شعبه جهانشهر

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *