تاثیر شستشوی منظم فرش در افزایش طول عمر آن

تاثیر شستشوی منظم فرش در افزایش طول عمر آن

تاثیر شستشوی منظم فرش در افزایش طول عمر آن


فرش‌ها جزو مهم‌ترین وسایل منزل ما هستند. ما بیشتر اوقاتی که در منزل هستیم با فرش‌ها سر و کار داریم. روی فرش‌ها می‌خوابیم، مبلمان منزل را روی آن‌ها می‌چینیم، میز ناهارخوری را روی فرش‌هایمان قرار می‌دهیم و دقایق زیادی از روز ما صرف راه رفتن روی آن‌ها می‌شود. ما ایرانی هستم و فرش المان بسیار با اهمیتی در چینس منازل ما است. از این رو به جز سرویس‌های بهداشتی فرش‌ها تقریباً در تمام اتاق‌های ما حضور دارند. همین پر استفاده بودن باعث می‌شود فرش‌ها به مراقبت ویژه‌ای نیاز داشته باشند.

نگهداری از فرش و قالی فقط به روزهای اول بعد از خرید آن‌ها خلاصه نمی‌شود. همانطور که گفته شد فرش‌ها آسیب‌پذیر‌ترین لوازم خانه هستند. فرش‌ها زیر مبلمان شما کوبیده می‌شوند، احتمال پارگی و سوختگی آن‌ها وجود دارد و یا ممکن است یک فنجان چای داغ شما روی فرش ریخته و باعث لک شدن آن شود. چسبیدن آدامس و چرب شدن فرش را هم باید به این مشکلات اضافه کرد. بنابراین فرش شما همیشه در معرض کثیفی و آسیب دیدن قرار دارد و شما باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

راه‌های مراقبت بهتر از فرش‌ها

یکی از راه‌های مراقبت بهتر از فرش‌ها، جلوگیری از کوبیدگی آن‌ها با ماندن طولانی مدت پایه مبلمان روی آن‌ها است. این شامل میز تلویزیون یا میز ناهارخوری به همراه صندلی‌هایش نیز می‌شود. قاتل بعدی فرش زیبای شما، نور مستقیم آفتاب است. اگر فرش شما برای مدت طولانی در معرض تابش آفتاب قرار داشته باشد، با تغییر رنگ مواجه می‌شود. علاوه بر این با پا خوردن بیش از حد، فرش شما می‌تواند پوسیده و نخ نما شود.

تمام این اتفاقات تلخ و بد می‌تواند با مراقبت اصولی هیچگاه برای فرش شما به وجود نیاید. یکی از مهم‌ترین مراحل مراقبت از فرش‌ها، شستشوی منظم آن‌ها در طول سال است. گرچه فرش مثل سرامیک و پارکت نیازمند نظافت هر روزه نیست، اما لازم است هر سال حداقل یک بار آن را شستشو دهید. شستشوی سالانه فرش هوای تازه‌ای را به لای تار و پود آن می‌برد و باعث طول عمر بیشتر فرش شما خواهد شد. اما هر شستشویی هم نمی‌تواند برای فرش شما مفید باشد. فرآیند شستشو باید به صورت کاملاً اصولی و توسط شخصی که مهارت لازم برای انجام این کار را دارد، صورت بگیرد. اگر فرد شستشو دهنده در کار خود مهارت کافی را نداشته باشد، ممکن است باعث بروز مشکل در فرش شما شود و هزینه هنگفتی برای ترمیم آن روی دست شما بگذارد.

استفاده از شامپو فرش یا سپردن فرش به قالیشویی؟

برخی تصور می‌کنند استفاده از شامپوهای فرش برای شستشوی فرش کار ساده‌ای است و به راحتی می‌توان با آن‌ها فرش و قالی خود را در منزل شستشو داد و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرد. این درحالیست که استفده غیراصولی از شامپو فرش، بیش از حد خیس کردن فرش در هنگام شستشو و خشک نشدن کامل فرش پیش از پهن کردن کف اتاق می‌تواند صدمات جدی‌تر و هزینه‌های بیشتری را روی دست شما بگذارد.

اگر می‌خواهید خیال آسوده‌ای را از شستشوی فرش خود داشته باشید، توصیه ما به شما مراجعه به قالیشویی‌های معتبر است. اگر ساکن استان البرز و شهر کرج هستید، می‌توانید از خدمات متنوع یکی از بهترین قالیشویی‌ها در این استان به نام قالیشویی چلسی بهره‌مند شوید. آیا به دنبال بهترین قالیشویی کرج هستید. یا می‌خواهید از خدمات بهترین قالیشویی در فردیس استفاده کنید. یا آنکه ساکن مهرشهر کرج هستید و به دنبال بهترین قالیشویی در مهرشهر هستید تا شستشوی فرش زیبایتان را به آن بسپارید. قالیشویی چلسی خدمات متنوع و باکیفیتی را به همشهریان محترم در استان البرز و شهر کرج ارائه می‌کند.

قالیشویی چلسی، کارخانه‌ای مجهز به جدیدترین ماشین آلان و کادر شستشوی مجرب و آموزش دیده است که خدمات متنوعی از جمله شستشوی فرش دستبافت و ماشینی، خشکشویی مبلمان و خوش‌خواب و همچنین ترمیم فرش را ارائه می‌کند. کارخانه قالیشویی چلسی عضو رسمی اتحادیه قالیشویی کرج است که تمام فرآیند شستشو در آن به صورت مکانیزه انجام می‌شود و از بهترین مواد شوینده متناسب با هر نوع و هر جنس فرش در آن استفاده می‌شود تا هیچ آسیبی به فرش شما وارد نشود و با بالاترین سطح استاندارد شسته شود.

بهترین فصل سپردن فرش به قالیشویی کرج

بهترین فصل سپردن فرش به قالیشویی کرج

از آنجا که استان البرز، یکی از استان‌های بارش‌زای کشور است، بنابراین فرآیند قالیشویی در طول فصل‌های پاییز، زمستان و بهار در آن دشوار می‌شود. با توجه به بارندگی‌های مکرر، قالیشویی‌هایی که از سیستم خشک کن سنتی استفاده می‌کنند با مشکل مواجه خواهند شد. اما قالیشویی چهلسی به عنوان بهترین قالیشویی کرج از سیستم خشک کن اتوماتیک استفاده می‌کند تا هیچ مشکلی برای فرش شما به وجود نیامده و حتی در روزهای بارانی سال هم بتواند به همشهریان محترم خدمات ارائه کند. در یک سیستم خشک کن اتوماتیک، برخلاف روش خشک کن سنتی که فرش در محیط باز زیر نور مستقیم خورشید خشک می‌شود، از یک اتاقک با اجاق گازی استفاده می‌شود که حرارت آن در تمام محیط اتاق می‌پیچد و باعث خشک کردن کامل فرش‌هایی که داخل اتاق قرار می‌گیرند خواهد شد. بزرگ‌ترین مزیت این روش، امکان خشک کردن فرش‌ها حتی در روزهای بارانی و برقی سال است. علاوه بر این، خبری هم از نور خورشید نیست تا باعث رنگ پریدگی فرش‌ها شود.

معرفی قالیشویی چلسی کرج

قالیشویی چلسی کرج از شنبه تا پنجشنبه ۷ صبح تا ۲۴ نیمه شب آماده خدمات‌دهی به همشهریان محترم است. خدمات‌دهی در روز جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ انجام می‌شود، در حالی که سایر تعطیلات رسمی هم از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ می‌توانید از خدمات این قالیشویی معتبر و مجاز بهره‌مند شوید. این قالیشویی دارای دفتر ارائه خدمات در جهانشهر، مهرشهر، باغستان، فردیس، هشتگرد، گلشهر، عظیمیه، محمدشهر، گوهردشت و شاهین ویلا است. اگر به شستشوی فرش نیاز دارید همین حالا با شماره‌های تماس ۰۲۶۳۲۷۱۴۰۳۰ یا ۰۲۶۳۴۵۲۴۰۳۰ تماس بگیرید تا کارشناسان قالیشویی مجاز چلسی به محل شما مراجعه کرده، فرش شما را تحویل بگیرند و پس از اتمام شستشو، آن را به صورت لول شده با روکش پلاستیکی به شما تحویل دهند.

شما همچنین می‌توانید به صورت آنلاین، درخواست شستشوی فرش خود را در سایت قالیشویی چلسی کرج ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان این قالیشویی برای مراجعه و تحویل فرش مورد نظر بمانید. این یکی از خدمات مهم در دوران فناوری است که باعث شده درخواست شستشوی فرش دستباف و ماشینی خیلی آسوده‌تر از گذشته شود.

معرفی قالیشویی چلسی کرج
به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۱ میانگین: ۵]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *