قالیشویی ماژیک ویژه نارمک

قالیشویی ماژیک شعبه نارمک

قالیشویی در نارمک | قالیشویی ماژیک شعبه نارمک

قالیشویی در نارمک | قالیشویی ماژیک تهران تاسیس سال ۱۳۳۱ به عنوان بهترین و خوب ترین قالیشویی نزدیک در نارمک ارائه کلیه خدمات قالیشویی نارمک، سرویس دهی ویژه و منظم به سراسر محله ها و محدوده های نارمک در سریعترین زمان ممکن.

قالیشویی ماژیک شعبه نارمک

قالیشویی ماژیک شعبه نارمک ارائه دهنده کلیه خدمات تخصصی قالیشویی، مبل شویی و خدمات تخصصی و حرفه ای ترمیم و باز سازی در سراسر نارمک می باشد. قالیشویی ماژیک با بیش از ۶۶ سال سابقه درخشان در خدمات قالیشویی و خدمات ترمیم و رفوگری؛ عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران نیز می باشد. قالیشویی ماژیک دارای کارخانه ای اختصایی در حومه شهر مجهز به ماشین آلات پیشرفته و شستشو با جدید ترین متد شستشوی دنیا، آماده ارائه کلیه خدمات شستشوی فرش در نارمک به همشهریان عزیز تهران می باشد.

شماره های تماس شعبه نارمک

دفتر: ۱۴-۶۶۵۹۵۷۱۱ – ۶۶۴۳۲۰۲۲
مرکزی: ۶۶۹۰۱۷۴۸ – ۶۶۹۲۰۶۵۶
شعبه غرب تهران: ۴۴۲۰۳۴۲۲
شعبه شرق تهران: ۷۷۵۵۶۱۶۵
شعبه شمال تهران: ۲۲۲۸۲۰۲۴
شعبه جنوب تهران: ۰۲۱۶۶۹۲۰۶۵۶

ثبت سفارش آنلاین و دریافت ۱۰% تخفیف در وبسایت قالیشویی ماژیک

mazhic۱۳۳۱.com

کارخانه قالیشویی ماژیک شعبه محله نارمک

محله نارمک یکی از محله های منطقه ۸ تهران می باشد که در شرق تهران واقع شده. از مهمترین خیابان ها و بلوار های نارمک می توان به: بلوار دلاوران، خیابان فرجام و خیابان دکتر آیت اشاره کرد. محله نارمک دارای ایستگاه های مترو متعددی از جمله ایستگاه شهید باقری، ایستگاه فدک و … و ایستگاه های متعدد BRT دارای دسترسی فوق العاده به سایر محله ها و مناطق تهران را دارد.

وجود این دسترسی های متعدد که یکی از مهمترین فاکتور های شهروندان برای انتخاب محل سکونت می باشد؛ این محله را به عنوان یک محله ی قابل قبول برای سکونت تبدیل کرده است. از این رو خانوار های زیادی در محله نارمک سکونت دارند.

با افزایش خانوار ها نیاز به یک شرکت خدمات قالیشویی خوب در نارمک بیشتر از همیشه به چشم می آید. شرکت قالیشویی ماژیک با بررسی دسترسی ها و خانوار های این محله اقدام به تاسیس قالیشویی ماژیک کرده و سرویس دهی به همشهریان محترم و ساکنین محله نارمک را سهولت بخشیده است.

خدمات قالیشویی ماژیک در نارمک

قالیشویی ماژیک تهران شعبه محله نارمک ارائه دهنده خدمات تخصصی قالیشویی با بالاترین کیفیت و ضمانت خدمات می باشد. خدمت قالیشویی ماژیک شعبه نارمک توسط متخصصین و نیروی کار متعهد و مجرب با ماشین آلات فوق پیشرفته انجام میپذیرد. در این قسمت لیست برخی از خدمات قالیشویی ماژیک را مشاهده می کنید.

  • شستشوی تخصصی انواع فرش های دستبافت.
  • اعلاء شویی انواع فرش های ماشینی.
  • خشکشویی انواع مبلمان های ایرانی، خارجی، چرمی و چرم مصنوعی.
  • ترمیم و باز سازی انواع فرش های ماشینی
  • رفع سوختگی، رفع پارگی و رفع پوسیدگی
  • دارکشی، شیرازه و چرم دوزی

 

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *