قالیشویی پاکمهر شعبه باغ فیض

قالیشویی پاکمهر شعبه باغ فیض تهران

قالیشویی پاکمهر بهترین و نزدیک ترین قالیشویی در باغ فیض

قالیشویی در باغ فیض | قالیشویی پاک مهر بهترین و نزدیک ترین قالیشویی به شما در محله باغ فیض. سرویس دهی سراسر محله و محدوده ی باغ فیض تهران، دارای سیرویس های مستقر در محله ی باغ فیض تهران. انجام کلیه خدمات قالیشویی، مبل شویی و خدمات ترمیم و باز سازی فرش. استفاده از مواد شستشوی درجه یک و نانو. استفاده از ماشین آلات استاندارد و اتوماتیک برای شستشوی با کیفیت و با ضمانت.

قالیشویی پاکمهر شعبه باغ فیض تهران

قالیشویی در باغ فیض

قالیشویی پاک مهر شعبه باغ فیض با استفاده از نیرو های آموزش دیده و مجرب. بهترین خدمات همراه با ضمانت را به شما همشهریان عزیز باغ فیض می دهد. از آنجا که محله باغ فیض تهران بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد. خانوار های زیادی در محله باغ فیض اسکان دارند، مرکز خرید تیراژه نیز در این محله قرار دارد. برج مجتمع مسکونی اسکان واقع در خیابان باهنر قرار دارد و یکی دیگر از برج های مسکونی موجود در این محله برج آرمان می باشد.

با وجود برج های مسکونی متعدد در محله ی باغ فیض تهران، نیاز به یک شرکت خدماتی قالیشویی معتبر بیشتر از همیشه احساس می شود. اعتماد به یک قالیشویی یکی از دغدغه های مهم خانوار ها می باشد، که فرشهای با ارزش خود را به یک شرکت معتبر و با ضمانت بسپارند. شرکت قالیشویی پاکمهر شعبه باغ فیض. این اطمینان را به شما همشهریان عزیز می دهند که کلیه خدمات ارائه شده در این محله دارای ضمانت نامه کتبی و بیمه می باشد تا شما با اعتماد کامل فرشها و یاسر خدمات خود را به ما بسارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس قالیشویی پاکمهر:

شعبه باغ فیض: ۴۴۴۴۴۶۷۹ – ۴۴۰۲۲۸۴۸

سایر شعبات قالیشویی پاکمهر:

پونک جنت آباد: ۴۴۴۴۴۶۷۹ – ۴۴۴۷۵۷۶۳

المپیک راه آهن: ۴۴۷۰۹۰۹۱

تهرانسر خلیج: ۴۴۵۳۰۲۳۶ – ۴۴۳۵۴۵۲۷

کاشانی فردوس: ۴۴۰۲۲۸۴۸ – ۴۴۱۴۵۹۳۸

آریا شهر ستارخان: ۴۴۲۳۴۲۷۷ – ۶۶۵۳۲۱۵۳

شهران شهر زیبا: ۴۴۳۰۸۰۴۰ – ۴۴۳۵۴۵۲۶

پاسداران شریعتی: ۲۲۵۵۲۹۰۹

شهرک غرب سعادت آباد: ۲۲۳۷۶۷۲۳ – ۲۲۵۵۳۷۶۷

گیشا مرزداران: ۸۸۶۹۰۵۱۷ – ۸۸۶۱۱۰۷۹

جیحون نواب: ۶۶۵۵۳۷۱۹

آزادی انقلاب: ۶۶۵۹۷۳۴۷ – ۶۶۵۳۲۱۵۳

pak-mehr.ir

به این نوشته امتیاز بدید!
[کل: ۰ میانگین: ۰]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *